4 לפברואר

5.9K 131 5
                                    

לא פעם קורה שגברים מבוגרים חווים משבר. הילדים עוזבים את הבית, והאישה איבדה כבר מזמן את רצונה המיני. הם רוצים לנסות דברים חדשים...

...כמו להזמין אותי לאכסנייה מבודדת בזמן שהנשים שלהן חושבות שהם בח"ול.

האכסנייה שכנה במרחק שלוש ורבע שעות נסיעה מהבית של דייב. כל הדרך דייב שמע מוזיקה בספרדית ואני ניסיתי להירדם ללא הצלחה מרובה.

בשלב כלשהו בנסיעה דייב הנמיך משמעותית את הווליום של הרדיו. "אתה בסדר?"

הרמתי אליו את מבטי מהחלון בעייפות. בטח החגורה בטיחות השאירה לי סימן ארוך ואדום על הלחי. "תלוי איך אתה מגדיר בסדר", מלמלתי ושמטתי את ראשי שוב.

"יש לנו עוד שעה נסיעה ואנחנו גם ככה מקדימים. רוצה לעצור איפשהו?" דייב הציע. זה כל כך נדיר לשמוע הצעות כאלה מדייב שהסכמתי במהירות, כאילו בכל רגע הוא עלול להתחרט. הוא עצר במקדונלדס והזמין שני ביג אמריקה גדולים. התיישבנו בחוץ ואכלנו אחד מול השני, בלי לדבר. הוא גמר לפניי והתחיל להסתכל עליי.

"מה?" שאלתי אותו בפה מלא.

"תסגור את הפה, אתה מגעיל אותי", הוא נבח. בלעתי את כל האוכל ואז פתחתי אותו וקירבתי אותו לפרצוף שלו, שיראה שהוא ריק. דייב דחף אותי ממנו בגועל וסגר לי את הפה. צחקתי בילדותיות.

"לפעמים קשה לדעת בן כמה אתה", הוא נאנח. "או שאתה בוגר לגילך או שאתה מתנהג כמו ילד בן שלוש".

"מה רע?" לקחתי צ'יפס וטבלתי אותו בקטשופ. "הכי כיף להתנהג כמו ילד בן שלוש".

"לא יודע...", הוא נעצר שנייה. לבסוף אמר, "נו, סיימת?"

בתגובה פתחתי את הפה כדי להראות לו שהוא מלא. הוא דחף אותי ממנו וקילל בספרדית.

* *

אחרי שעה של נסיעה הגענו לאכסניה. דייב הוריד אותי והודיע לי ללכת לחדר מספר תשע.

נכנסתי אל המבנה ואישה אחת כיוונה אותי אל החדר. עברתי בכמה מסדרונות ועבר זמן עד שהצלחתי להגיע לחדר המבוקש. דפקתי על הדלת בחשש. דייב הכין אותי שזה עומד להיות גבר בן חמישים פלוס, ככל הנראה מקריח עם כרס מהבירה ו...

הדלת נפתחה. הופתעתי.

האמת שהוא נראה די טוב.

הוא בחן אותי וליטף את הזיפים שלו. "כנס", הפטיר ונכנס פנימה, משאיר את הדלת פתוחה. נכנסתי פנימה בזהירות וסגרתי אחריי את הדלת. הוא סידר קצת את המיטה ולקח את הטלפון שלו, מקליד הודעה.

ניצלתי את הזמן הזה בלבחון אותו. הוא יחסית חתיך לגילו, עם הגוף המחוטב הזה... הוא נראה כל כך סקסי. איך הוא מצליח גם בגיל חמישים?

החדר היה נחמד, בסגנון כפרי. רוב הדברים היו מעץ - השולחן, השידה, המיטה. הוא לא השקיע הרבה כסף. קמצן, או פוחד שאשתו תגלה על ההוצאה הגדולה? מסקרן אותי לדעת.

Diary of escort boyWhere stories live. Discover now