Lina
Haos, haos,haos to je trenutno stanje u nasoj kuci.
Jutro mi je dobro krenulo ali kasnije se sve iskomplikovalo.Kada mi je Lea javila sta se dogodilo odmah sam dosla kuci. Kada su se sastale obe porodice nastao je cirkus.
Jeste,bilo je smesno ali znala sam da nam kasnije sledi predavanje. Aleksej je bio dobro izlupan od strane moga brata a Lea prestravljena.Zbog toga se bojim da im kazem da imam decka jer ce oni zeleti da ga upoznaju. Moj brat je lud ako mu se nesto ne svidi nece razmisljati dva puta pre nego sto ga napadne.
Sa druge strane moja veza sa Lukom je savrsena.Navikla sam se na njega i nedostaje mi kada nije pored mene.Veceras je prva utakmica koju ce igrati i zauzet je sa pripremama pa smo se samo jutros videli kratko i pozelela sam mu srecu.
Vracam se kuci pola sata pre pocetak utakmice.Imam vremena da se presvucem u nesto komotnije a onda idem da pratim utakmicu jer se emituje uzivo na tv-u.
Prvi put u zivotu pratim fudbal i svi me gledaju kao da sam poludela.
- Lina od kada ti pratis fudbal?- pita me tata
- Ovo je prvi put- kazem opusteno i nastavim da gledam.
- Ja neznam sta se sa vama desava u zadnje vreme- kaze vise za sebe
Nastavim da gledam i da navijam kao najveci fan srpske reprezentacije.
Bili su u ubedljivom vodstvu i znala sam da ce pobediti ali pratila sam do samog kraja.Moj decko je dao jedan gol od ukupno dva koji je njihov tim osvoio dok suprotan tim nije dao ni jedan.Bila sam presrecna i skakala sam po kuci kao blesava.
Na kraju kada su proglasavali pobednika na ekranu su se pojavjivali svi igraci.- Ljubavi moja- prosaptm tiho ali pored mene su sedele Lea i Marija i cule su me.Ugrizla sam se za jezik kada sam shvatila da me je i mama cula.
Rekla sam da sam umorna i pobegla sam u sobu.Odmah sam uzela telefon i napisala sam mu poruku.Cestitala sam mu na pobedi i postignutim golom i legla sam u krevet.
Ako sam mislila da spavam plan mi je propao jer su u sobu usli tri zene sa ispitivackim pogledima.
- Pricaj- rekla je mama ozbiljno
- Sta da pricam?- pravim se blesava
- Lina- izgovori strogo
- Ja i Luka smo u vezi- kazem tiho
- Koliko dugo?
- Deset dana
- Gde ste se upoznali?
- U hotelu
Redala je majka pitanja jedno za drugom a ja sam odgovarala.
- On je predivan mama i jako je pazljiv prema meni- kazem na kraju
- Znas da skrivanje nije resenje. Ako sazna tvoj otac ili brat od drugih uradice opet neko sranje- kaze ozbiljno
- Znam mama ali neka prodje jos malo vremena molim te bar jos dve nedelje.Mi smo tek na pocetku a ako im kazem oni ce traziti da ga upoznaju a ja se bojim da ga ne prepadnu i da ne pobegne- priznam
- Ako te voli nece pobeci duso suoci ce se sa njima- kaze utesno i sa osmehom.
Nakon ovog iscrpujuceg razgovora radoznale zene su napustile moju sobu.U tom trenutku mi je zazvonio telefon a to je bio moj decko.
- Halo
- Izadji napolje- rekao je
- Gde da izadjem?- pitam zbunjeno
- Ispred kuce sam zelim da te vidim -rekao je nezno.
- Sacekaj malo- rekla sam i krenula sam da izlazim iz sobe.
Sunjala sam se iz kuce kao neki natrapnik a kada sam napokon izasla odahnula sam na svoju uspesnu misiji.Zaletela sam se ka njemu a on me je uhvatio i poceo je da se vrti zajedno samnom u krug.
- Cestitam ljubavi bio si sjajan- rekla sam kada smo se zaustavili a onda sam ga poljubila.
- Ovo mogu da prihvatim kao cestitanje a ne ono sto si mi poslala pre sat vremena- rekao je srecno
- Nisam htela da te uznemiravam a i mislila sam da ces ici da proslavite pobedu- rekla sam stidljivo
- Nije mi se islo a i jako si mi nedostajala danas zeleo sam da te vidim pre nego odem na spavanje- mazio me je po kosi dok je pricao.
- I ti si meni nedostajao- priznam
- Gledala sam celu utakmicu od pocetka do kraja- pohvalim samu sebe
- Bravo za tebe lutko moja- kaze i poljubi me u celo
- Zelim nesto da ti kazem- pocnem nesigurno
- Reci
- Malo sam se izletela dok sam te gledala na ekranu i zene su shvatile da smo u vezi.Nakon toga sam bila na ispitivanju i dobro je proslo ali mama je rekla da treba da pricam sa tatom i bratom i ja da im kazem da imam momka da ne bi saznali od drugih.
- Pa hoces li pricati sa njima?
- Hocu ali oni ce zeleti da te upoznaju.
- To meni nije nikakav problem ako zele upoznace me- kaze odlucno
- Zaista?
- Zaista ljubavi ja nemam nikakav problem sa tim.Ti pricaj sa njima a sve ostalo prepusti meni.
Sa njim je sve tako lako.Od poljupca nismo isli dalje a nije ni pokusao da uradi nesto i to mi trenutno odgovara ali neznam sta cu kasnije kada pozeli nesto vise.
Sacekala sam da prodje jos nedelju dana a onda je bilo vreme da pricam sa porodicom.
Kao i uvek sedeli smo svi za stolom za vreme vecere i pricali o nebitnim stvarima ali ja sam trebala da saopstim nesto bitno.- Zelim da vam kazem nesto- pocnem nesigurno
- Reci duso- oglasi se tata
- Ja...ja imam decka.
- Koga treba da prebijem sada?- ispali moj brat ozbiljno
Eto zbog toga se bojim da kazem.On je najbolji brat na svetu ali u isto vreme i naj ludji.
- Necu da vam kazem-naljutim se i krenem da ustanem.
- Salim se bebo nemoj da se ljutis.Dodji sedi tu i reci nam ko je on- kaze sada sa osmehom na licu i povuce me na stolici pored sebe.
- Gde si ga upoznsla i koliko dugo ste zajedno?
-U hotelu i zajedno smo skoro tri nedelje.
- Kako se zove?
-Luka
-Mi u hotelu nemamo zaposlen sa tim imenom-kaze nakon malo razmisljanja.On zna imena svih zaposlenih a ima ih vise od 300.
-On nije zaposlen vec gost u nasem hotelu- pojasnim
-Duso hoces li reci vec jednom ko je taj momak?- oglasi se tata
-On je fudbaler zove se Luka Stojanovic- napokon skupim hrabrost i kazem
-Onaj Luka sto igra za nasu reprezentaciju?
-Da tata
-Dobro i kakav je prema tebi?
-Dobar- kazem kratko
-Kako se nisam setio ranije toga.On se stalno izmotava oko recepcije a i od kada su ti fudbaleri dosli ti si pocela da izlazis sa tvojim nepostojecim drugaricama- kaze Lev
-Bato nemoj da mu pretis ni da ga bijes molim te on je jako dobar.
-Necu bebo sve dok je dobar prema tebi necu ga taknuti ali zelim da ga upoznam malo bolje.
- Pozvacu ga na veceri -kazem zadovoljna ishodom ovog razgovora.
Dobro je proslo a sada na red dolazi razgovor sa Lukom.
Hvala vam na citanju ♥️😘
BẠN ĐANG ĐỌC
𝔽𝕦𝕕𝕓𝕒𝕝𝕖𝕣 🔚
Lãng mạnCetvrti i zadnji deo serijala o porodici Ivanov. Prica o Luka i Lini