Lina
Lepo je juce moj brat rekao da ce danas da bude ludnica u hotelu ali ja mu nisam verovala.Od jutros pristizu grupe sa svih strana jer se u Beograd odrzava balkansko prvenstvo u fudbalu a svi fudbaleri su smesteni u nas hotel.
Nikada me fudbal nije zanimao ali fudbaleri su jako zgodni i uzivam dok ih gledam.- Dobar dan- cujem glas i podignem glavu .
- Dobar dan izvolite- jedva izustim jer ispred mene stoji najljepsi muskarac koji sam ikada videla.
- Ja sam Luka Stojanovic i igram za Srpsku reprezentaciju.Dali bi mogli da mi date kljuc iz moje sobe?- pita i pokloni mi najlepsi osmeh a ja se izgubim u njegovim zelenim ocima.
- Naravno samo trenutak- kazem crveneci se od stida.
- Evo izvolite vasa soba je na trecem spratu broj 101- kazem nakon sto pronadjem u kompjuteru njegovo ime i dodam mu kljuceve.
- Hvala vam puno- kaze kulturno
- Nema na cemu,lep boravak vam zelim u nasem hotelu- uzvratim ljubazno a on mi pokloni jos jedan divan osmeh i ode ka liftu.
Sta je ovo bilo?- pitam se
Kao da je neka struja prosla kroz moje telo od njegovog pogleda.
Jeste prelep i ima predivne oci a i nije puno stariji od mene ali fudbaleri su zenskarosi najveci i bolje da se drzim sto dalje od njih.Ja nemam skoro nikakvo iskustvo sa muskarcima zato sto sam stidljiva i povucena.Nikada nisam imala momka u pravu smislu te reci samo sam se par puta poljubila a vec mi je dvadeset godina.
Nastavim da radim ostatku dana i tako zaboravim na tog decka jer mi trenutno to nije potrebno.
Do uvece je hotel bio krcat a tako ce biti i u narednih mesec dana jer toliko ce da traje to prvenstvo.
Hotel je pun lepih i zgodnih muskaraca ali ja sam od svih samo njega zapazila i samo je on privukao moju paznju.
Vreme je za veceru i svi silaze u restoran gde je postavjen svetski sto ali moraju da prodju pored recepcije da bi usli u salu.
Ugledam ga opet kako izlazi iz lifta i pazljivo ga posmatram ali toliko sam se udubila u razmisljanju da nisam ni primetila da i on gleda u mene.U trenutku kada sam toga postala svesna trepnula sam par puta da dodjem sebi a on mi je namignuo i nastavio dalje.
Dodje mi da propadnem u zemlju od stida.- Lina hajmo kuci ja vise nemogu- dolazi do mene Lev i kuka
- Evo sada cu samo da uzmem stvari- kazem tiho
- Hej jesi li dobro da ne imas temperaturu?- pita zabrinuto
- Dobro sam sto ne bi bila?- pitam zbunjeno
- Ali sva si crvena u licu kao paprika da nisi bolesna?
- Nisam bato hajde kreci- poguram ga da napustimo hotel
Jako lepo sigurno je i taj decko video koliko sam se postidela cim je to i moj brat primetio.Osecam da mi obrazi gore ali sta da radim nemogu protiv sebe.
Odem kuci i nakon sto se istusiram legnem da spavam jer sam preumorna.
Okrecem se po krevetu i san mi ne dolazi na oci jer razmisljam o njemu.Sta ima toliko posebno sto mi ne izlazi iz glave? On je muskarac kao i svaki drugi zar ne?
Nakon sto sam cele noci razmisljala i nisam uspela da nadjem odgovor na svoja pitanja negde pre jutra sam uspela da zaspim.
Budim se u pola osam i osecam se pregazeno.Ukupno sam otspavala tri sata a juce celi dan sam provela radeci. Umorna sam ali moram da ustanem jer krece radni dan.Trenutno je ljeto i ne idem na fakultet pa zato svaki dan radim.
Setim se jucerasnjeg dana i odmah se razveselim i osecam se puno bolje.Ustanem i sredim se vise nego obicno jer treba da izgledam lepo i uputim se na dorucak.- Dobro jutro- kazem veselo
- Dobro jutro duso i tebi - kaze mi otac a ja sednem za stolom.
Dok jedem osmeh mi ne silazi sa lica a i sama neznam zasto.
- Lina danas si posebno lepa i raspolozena. Jel ima poseban razlog za to?- pita me Marija zena mog brata
- Neee nista posebno dan kao i svaki drugi- kazem navidum opusteno i nastavim sa jelom.
Pojedem na brzinu i ustanem pa nateram i Leva da ustane i brzo napustimo kucu i uputimo se u hotel.
- Ja neznam sta je sa tobom od jutros pa si toliko srecna.Ja sam pregazen od jucerasnjeg dana a ti sijas kao novogodisnja sijalica od srece- kaze Lev nervozno
Cutim i nastavim da se smeskam. Mozda ga vidim opet i pokloni mi jedan od svoih ocaravajucih osmeha ko zna- razmisljam u sebi.
Hvala vam na citanju ♥️
YOU ARE READING
𝔽𝕦𝕕𝕓𝕒𝕝𝕖𝕣 🔚
RomanceCetvrti i zadnji deo serijala o porodici Ivanov. Prica o Luka i Lini