1~

2.2K 208 344
                                    

X: Alo minho bey ile mi görüşüyorum?

"tabi buyrun"

X: Han jisung'un neyi oluyorsunuz?

"Sevgilisiyim bir sorun mu var? Kimsiniz!?"

X:Ben xxxxxx Hastanesi'nden arıyorum han jisung trafik kazası sonucu hayatını kaybetti başınız sağolsun. Cenazenin refakatçisi olarak hastaneye gelmenizi rica ediyorum. Tekrar başınız sağolsun.

"NE DEMEK ÖLDÜ!? ALO...ALOO"

3 GÜN ÖNCE
Yazarın anlatımıyla

"Minhoo sevgilim uyan artık öğlen oldu"
diye odaya girdi jisung. Her sabah sevgilisinden önce uyanır kahvaltıyı hazırlar sonra sevgilisini uyandırmaya giderdi. Bu bir rutin haline gelmişti.

"Hmm öpücüğümü vermezsen uyanmaz mışım"

"Fırsatçı ㅋㅋ" diyerek sevgilisine yaklaşmış tam dudaklarına buse kondurmuştu ki minho sevgilisini yakalayıp yatağa yatırmış ve altına alıp yüzünün her tarafına minik minik buseler bırakmaya başlamıştı.

"Ya minho kahvaltı yapcaz şımarmaa"

"Ben kahvaltımı yaptım?"

"Ne... Ne zaman? Daha yeni hazırladım kahvaltıyı"

"Dudakların karnımı doyurdu"

Jisung "Of minho şımarıklık yapma hadi ben mutfaktayım sende gel çok acıktım" demiş ve mutfaga gitmeye başlamıştı.

Minho da lavaboya gidip işlerini hallettikten sonra mutfağa sevgilisinin yanına gitti yanağına sulu bir öpücük bırakıp yemeğini yemeye başladı

"Ya minhoo daha kaç kere diyeceğim sulu sulu öpme diyee?"

Minho sevgilisinin dediğine kıkırdayıp  yemeğini yemeye devam etti.

Jisung 'Sevgilim bugün jeongin ile buluşcaz haberin olsun' diyerek bir konuşma başlattı.

"Hmm öylemi buluşun tabi fakat ne işi? Merak ettim"

Jisung sevgilisini "Ah önemli bişe değil ya" diye geçiştirip sevgilisinin dudaklarına öpücük bırakıp odalarına gitti.

Jisung üstüne rahat bir şeyler giyip evden ayrıldı. Jeonginle kararlaştırdıkları kafeye gidip bir yere oturdu ve jeongini beklemeye başladı. Bir sure sonra jeongin geldi ve konusmaya başladılar.

"Ay çok beklettim mi yaa changbin bir türlü salmadı ki geleyim. Doğruyu söylesem ağzında bakla ıslanmaz hemen minhoya uçurur yalanımı da yemeyecek kadar zeki..."

" Ya yok çok beklemedim hadi otur."

"Sen biraz durgun gibisin? Bir sıkıntı falan mi var?"

" Yok sadece içimde kötü bir his var bende çözemedim sanki bir şeyler ters gitcek kötü şeyler yaşayacağız gibi hissediyorum...

"Ay hayır öyle düşünme herşey mükemmel olacak çok güzel bir sürpriz olacak inan bana. İyi düşünelim iyi olsun"

"Umarım dediğin gibi olur jeongin neyse şimdi nasıl düzenlenecek bu parti?"

SAUDADE  𖤐  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin