23~

153 34 11
                                    

Minho ve jisung mayıs ayının ortalarinda bebek odasının son dokunuslarını yapmaya başladılar. Bebeğin doğmasına bir aydan az bir süre kaldı. Bu durum jisungu fazlaca geriyordu.

Eh minhonunda jisungtan geri kalır yani yok aslında fakat jisunga belli etmemeye çalışıyor.

İkisi Birlikte bebegin bez dolabını da bitirdikten sonra odanın kapısına ilerleyip odayı baştan sonra gözleri ile süzdüler.

Gerçekten çok şirin bir kız odası oldu. İkisi de heyecanla biricik kızlarının gelmesini bekliyorlar.

Odaya son kez baktıktan sonra ikili birbirine döndü ve içten bir şekilde tebessüm edip birbirlerinin dudaklarına minik bir buse kondurdular ardından oturma odasına dinlenmeye gittiler.

"Ah minho karnım ağrıyor. Biraz masaj yapabilir misin?"   "Yaparım aşkım benim."

Minho jisungun karnına hafif ama etkili bir masaj yapmaya başladı. Jisung bu masaj, sevgilisinin sıcacık göğsü ve sıcak nefesleri ile iyice Mayışip aklının bulandigini hissetti.

"Minho kızımız ya büyüdüğünde bize kendini açamazsa. Sonuçta ikimizde erkeğiz bizden çekinirse. Regl donemlerini bize demeye utanirsa. Birinden hoşlandığında bize anlatamazsa. Ona dert ortağı olamazsak. Ya onu sevmedigimizi düşünü-)" 

Minho jisungu bu düşüncelerden kurtarmak adına bir öpücük bıraktı ensesine.

" Sevgilim bunları konuştuk ya daha önce onu eğer sevgimizi vererek bize guvenmesini saglayarak mutlu şekilde yetistirirsek bizden çekinmez bizimle iletisim kurar bize yakın olur. Bizde iyi ebeveynler olacağımız için kendini üzme hayatım. Belki bana anlatmaya bilir seni daha cok annesi olarak belleyebilir fakat bu bir sorun değil. Seninle paylaşsın yeter."

  jisung gozleri kapalı yarim yamalak "umarım askim " deyip uykuya daldı. Minho da masajı durdurup jisunga daha da sarılarak onu seyretmeye başladı.

2 hafta sonra

Jisung minhodan habersiz güç bela çamaşır makinesindeki çamaşırları leğene çıkardı fakat ayaklarına agri girmeye başladı ve sonuç olarak minhodan yardim isteme kararı aldı

"Minho çamaşırları asmam gerekiyor ama sen yapar mısın? Ayaklarım ağrıyor."  "Tabiki yaparım hayatım zaten sen neden asasın ki izin verir miyim ben? Yat dinlen biraz "  "teşekkür ederim hayatım ben aşağı oturma odasına gidiyorum o zaman. Televizyon izlerim biraz"  "tamamdir askim gelirim yanina isim bitince"

Jisung banyodan çıkıp oturma odasına doğru ilerliyordu lakin merdivenlerin yarısında karnına sancılar girmeye başladı. Sanci o kadar ani ve acılıydı ki sesini çıkarıp bağıramiyor bağırmayi bırak güç bela nefes alıyordu.

"Jisung hayatım bu eteğini kışlıkların yanına mi kaldirsak kuruyunca. Hamile olduğun için giyemiyorsun."  "Jisung duydun mu?"  "Ah jisung ah uyuya mi kaldı-  sevgilim ne yapıyorsun burda?"

Minho jisunga biraz yaklaşıp nesi olduğuna bakacaktı ki jisungun yaşlı gözlerini ve kıpkırmızı yüzünü görünce telasa kapıldı.

"SEVGİLİM NE OLUYOR NEFES AL! nefes al ver "  "bebeğim şimdi sakin olacaksın tamam mi sakinleş derince nefes al ver biliyorsun nefes almayi sadece uygulamalısın hadi bebeğim."

Minho bunları sakin bir şekilde dile getirirken jisungun suyu gelmiş mi diye çamaşırını çıkarıp bakıyordu. Suyunun geldiğini gördüğü an onu kucakladı. Sakinleştirici şeyler söyledi bunları yaparken de arabaya çoktan bindirmis hastane yolunu tutmuştu.

Jisung zor bela nefes almayı başarmış derin derin nefes alip veriyor ve acı içinde inliyordu. Altındaki kıyafet dar geliyor ve jisungu daha da rahatsız ediyordu.

SAUDADE  𖤐  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin