5~

897 137 320
                                    

1.5 ay sonra

Minhonun anlatımıyla

Bugün changbinler ile uçağımız var. Amerika'ya tatile gidiyoruz. Onları jisung öldüğünden beri çok zorladım. Her manada. Bu yüzden onlara daha fazla yük olmamak için ve etrafa negatif enerji yaymamak için bir süredir mutluymuş gibi davranıyorum. Her gece ne hale girdiğimi, içimdeki acıyı tabiki bilmiyorlar. Bunun için onları suçlayamam tabiki. Ben bunları düşünürken kapı çaldı. Büyük ihtimalle changbinler geldi. Valizimi de aldım ve kapının oraya gittim. Biraz bekleyip yüzüme sahte bir gülümseme yerleştirdim ve kapıyı açtım.

"Selammm gece yolculuğuna hazır mısın bakalım." jeonginin bu enerjisini birisi bana enjekte edebilir mi?

"Selam jeongin~ hazırım sanırım"

"Hazır mısın tamamen? Çıkalım mı artık. Uçağı kaçıracağız yoksa."

"Tamamım ben çıkalım" dedim ve Birlikte arabaya gittik. Amerikaya jisung olmadan gidecek olmak biraz üzüyor. Orayı görmek, gezmek onun çok istediği şeylerden biriydi.

"Minho geldik, inebilirsin."

"Oh, fark etmemiştim" hepimiz valizlerimizi aldık.kontrollerden fln geçtikten sonra yerlerimize geçtik. Jeongin ve changbinle koltuklarımız yan yanaydı.
( bir keresinde Deniz otobüsüne binmiştim orda koltuklar üç koltuk yan yana şeklindeydi. Uçağı da öyleymiş gibi yapayim dedim normalde nasıl bilmiyorum fic için de uçak arastirasim gelmedi oyle hayal edin artik💗)

Ben kulaklıklarımı takıp rahat bir pozisyonda oturdum.

"Minho hadi uyan bir şeyler ye. Birazdan ineceğiz."

"İnecek miyiz? Ne kadardır uyudum kii?"

"Zaten gece olduğu için uyuman normal bindiğimizden beri uyuyorsun. Hiç birşey yemedin... İstersen şimdi atıştır istersen inince otelde yiyelim."

"Otelde yeriz ya şimdi yeni uyandım iştahım kapalı."

"Tamam o zaman. Öyle yapalım." Yaklaşık yarım saat sonra uçaktan indik. Dışarda oyalanmadan önce otele gidip yerleşmeyi daha uygun bulduk. Jeongin ile changbin birlikte kalıyorlardı bende onların yanındaki odada. Umarım çok ses yapmazlar...

Eşyalarımı yerleştirdikten sonra hepimiz çıkıp otelin restoranında karnımızı doyurduk. Şimdi de biraz dolaşmaya karar verdik.

"Bence yürüyüş yapmak iyi olabilir." Diye bir fikir ortaya attı jeongin. Hepimiz onayladıktan sonra yürüyerek gezmeye başladık.

-------☆-------

Annemle tartışmamızın üzerinden bir buçuk ay geçti... Onunla bir buçuk aydır görüşmüyoruz. Onun evinde benimle alakalı, hastalığımla ve geçmiş hayatımla alakalı ne varsa alıp kendi evime getirdim.

Flashback

"Anne!"

"Ne oldu oğlum neden bağırıyorsun? Komşuları rahatsız edeceksin" evde chan ve seungminin olmasını önemsemeden odadan kendimi dışarıya attım. Annemle konuşmamız gerekiyordu. Hemen.

SAUDADE  𖤐  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin