17~

344 53 98
                                    

Jisung ve minho klâsik bir güne uyandı. Jisung yerinde biraz gerinip lavaboya gitmek için ayaklandı. Lavaboya giderken pencereyi ve Perdeleri açmayı ihmal etmedi. Ocak ayında olduklarından dışarısı soğuk ve karlıydı.

Jisung ve minhonun şirkette ailesine yakalanmasının üzerinden bir ay geçmişti ve bu bir ay içinde ne jisungun annesi ne de lia onları rahatsız edecek bir harekette bulunmadı. Bu çifti biraz şüphelendirse de bir süre sonra umursamama kararı aldılar.

Jisung en sonki beraberliklerinin ardından rahatsızlandığından dolayı minhonun ikna etmesi ile birlikte hastaneye gitmeyi kabul etti. Doktor Bir şeyi olmadığını soğuk algınlığı olduğunu yakın zamanda geçeceğini ilerleme kaydederse hastaneye geri gelmelerini söyledi.

Jisung bir iki hafta geçtikten sonra kusmalarının azaldığını fark ettiği için geri hastaneye gitmeye gerek olmadığını düşündü ve şimdi de gayet sağlıklı bir şekilde minho ile huzurlu bir sabah kahvaltısı yapıyor.

"Minho şirkette işlerin fazla yoğun mu?"  " Yani yoğun ama isteklerine bağlı olarak bir şeyler ayarlayabilirim. Ne için sordun?"  Jisung aldığı cevaba memnun bir şekilde tebessüm etti ve isteğini
" bizimkilerle tatile mi çıksak diyordum da müsait değilsen çıkmasak da sorun olmaz" şeklinde dile getirdi.

"Olabilir bebeğim. İşler yoğun fakat ben şirketin sahibiyim hehe işleri çalışanlara eşit şekilde bölüştürdüm mü onlara çok iş yüklenmemiş olurum hem de sevgilimin gönlünü hoş tutmuş olurum değil mi? "  Jisung memnun bir şekilde gülümseyip onaylayan mırıltılar çıkardı ve sofradan kalktı.

"O ZAMANN BEN HAZIRLANIYORUM SEVGİLİM. VEE BİRLİKTE TATİL ALIŞVERİŞİNE ÇIKIYORUZ. Havalar da bayağı soğuk ama kış tatilleri bence çok güzelll" 

Minho jisung'un bu heyecanlı haline kıkırdayıp mutfağı toparlamaya başladı. Jisung ise bu sırada yukarıda kendine ve biricik sevgilisine kombin hazırlamaya başladı.

Yaklaşık bir yarım saat sonra minho mutfağı toplayıp ve jisungun yanına, yukarı kata ilerledi. Odaya adımını atar atmaz gördüğü şeyle ağzı sayamayacağınız km kadar açılmış ve gözleri pörtlemiş bir şekilde kalakaldı.

Minho kendini toparladıktan sonra jisunga bir kaç adım yaklaştı ve "bebeğim alışverişe gidiyoruz sanıyordum?" Dedi. Jisung hafif bir kıkırtı ortaya bırakırken aynada kravatını düzeltmeye devam etti. "Aa neden öyle diyorsun sevgilim? O kadar da abartmadım bence. Bunları çook beğeniyorum. Ve içimden bir ses bunları giyinmemi istedi. Bende bu mükemmel bir zevke sahip olan sesin fikrini kabul ettim" jisung taramalı tüfek gibi konuşunca minho odaya bir kahkaha bıraktı ve aynanın önündeki jisungun arkasına gidip ellerini beline sardı ve kafasını jisungun boynuna gömdü. Orada biraz soluklanıp minik öpücükler kondurduktan sonra jisungtan ayrılıp ve kısa bir duş alacağını söyleyip banyoya gitti. (Jisungun giyindigi şey fem tarzda mini etek kravat crop fln takım elbise değil. Gerisi hayal gücünüze kalmış)

Jisung anlatımıyla

"Hıh pipisi kalktı görmedim sanıyor şapşal" kendi kendime konuştuktan sonra banyoya gidip minik bir yardımda bulunma kararı aldım. Kapıyı da kilitlemiyor zaten.

Banyoya gidip kapıyı açtım minho duşa kabinde kendi kendine söyleniyor bzkhsolwxjuslabsok salak yaa neymiş neden bunu giyinmişim. O azdıysa herkes azarmış vb vb. İçeri tamamen girdim ve duşa kabinin kapısını açtım. Sese ilk önce irkildi daha sonrasında kaşları havalandı. "Sanırım yardıma ihtiyacınız var beyefendi"  minho suyu kapatıp yüzündeki suları sildi ve saçlarını geriye doğru parmakları ile taradı. Bilmiyor ki şuan benim gözümde aşırı seksi bir konumda.

SAUDADE  𖤐  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin