22~

173 41 17
                                    

Jisungun anlatımıyla

Bugün minho ile annemi şikayet etme konusunu konuşmak istiyorum. Gerçekten artık korku ve gergin bir hayat yaşamak istedigim en son şey bile değil.

Hala diğer çocuklar ile dağ evinde kalıyoruz. Ev üç oturma odası bir salon bir mutfak uc yatak odası iki tane banyodan oluşuyor. Yaklaşık bes gündür buradayız. Yedi gun kalmak için geldik buraya.

Herkes şuan uyuyor bense erken uyandığım için yatakta boş boş uzanıyorum. Fakat sıkıldığım için minhoya dönüp onunla uğraşmaya başladım. Elimk yüzünde gezdiriyorum öpüyorum saçlarını okşuyorum. En sonunda yaptıklarımdan dolayı uyandı.

"Günaydın erkenci kuş"  minhonun dediği ile kıkırdadım ve ona sabah beri yaptığım gibi bir öpücük verdim.  "Günaydın sevgili eşimm"

Minho ile herkes uyanmadan konuşmanın mantıklı olacağını düşündüm ve konusunu açtım.

"Minho"  "söyle bebeğim"  "ben şey dicektim acaba annemi şikayet mi etsek polise? Bizi hiç rahat bırakmıyor."  "Hmm olur tatilimiz bitince halledelim bebeğim zaten anlattiklarimizla baya bi yıl hapis yatar."  "Hmhm lia fln onu da atarlar mi hapise?"  "Atarlar sevgilim beni taciz ettiğini falan da anlatırız."  "Bardaki olay mi"  "hmhm"  "iyi olur cok sinirliyim o olay yüzünden "  "minik sincap firarda PUAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAHAHAH "

ahah ne komik ama değil mi? Minho ile bu konuyu konuştuktan sonra içerden artık çıkmamız için uyarı yedik. Ne ara uyandı herkes?

Neyse ani gelen tuvaletim ile hemen lavaboya koştum fakat kapı kilitliydi. Tıklattım. Hyunjin duş alıyormuş. Diğerine gitcektim orada da changbinle jeonginin olduğunu söylediler. Oraya gitmek hayatımın hatasi olurdu.

Hyunu darlamaya başladım hızlıca çıkması için
"HYUNJİN COK FENA SIKIŞTIM BEBEGİM İÇERDEN CİSİMİ İTLİYOR SANIRIM HADİ HİZLİ ÇIK!"  "JİSUNG SACMALAMA YENİ GİRDİM ÇIKAMAM "  "YA OF"

"MİNHOO!"  "Geliyoruuum vee geldim bebeğim ne oldu?"  "Çok tuvaletim var ama hyunjin çıkmıyor diğer banyoda da jeongin ile changbin var oraya gidemem altıma kaçırcam şimdi."  "HYUNJİN İSİN NE KADAR SÜRER?"  "VAR BAYA GİRSİN İSESİN İSTE BAKMİYOM BEN!"  "kapı açık sevgilim sen hallet işini "  "minho sadece çişim yok ki..."  "Bir sey olmaz sevgilim gir sen hallet işini "  "tamam o zaman"

Kapıyı açıp içeri girdim hemen işimi halletmeye başladım ki hyunjin konuştu. "Küçük çük hoşgeldin "  "SENSİN KÜÇÜK ÇÜK! AYRİCA BAKMA PİPİME"  "aman görmediğimiz sey sanki herkes herkesin her seyini gördü tabi sen hatirlamiyon."  "Ne.."  "baya baya hatta sana bir anımı anlatayım mı? İşin uzun mu kısa mı?"  "İmm biraz uzun. Kabiz olmusum da..."  "PUAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAHAHAH ŞAPŞAL JİS"

"Neyse önceden hepimiz lisedeyken ben kendi evimdeydim. Duştan çıkmıştım akşam yemeği yicektim. Bornozla gittim mutfağa yemegi yemeye başladım. Sonra sıcak oldu evde de tekim diye bornozu çıkarttım sandalyeye astım öyle cibil cibil yemeye başladım kii telefon çaldı. Açtım telefonu changbin arıyordu. İste dedi aşağıdayiz ac kapıyı. E açtım bende üst kapiyi da açtım mutfağa geçtim yemeği yemeye devam ettim. Geldiler işte beni cibil gördüler. 'oha amik aile var dediler'  nabim aq evime gelen sizsiniz dedim öyle yemeye devam ettim. Sonra onlarda yemek istedi hep birlikte yemek yedik. Öyle de rahatsızdır yani" 

"Fazla rahatmişiz sanki"  "yoo yani tasak yarak got hepsi sende de var bende de aile de sayılırız neyine utanim aa"  "yani evet ama mesela şuan neden duştan saçın köpüklü çıkıp karşımda çıplak durduğunu çözmeye çalışıyorum.."  "hee olayı anlatmak içindi. Geri giriyom saçımı yikicam bakim yapcam sende işin bitince çıkarsın küçük çük "

"YA SENSİN KÜÇÜK ÇÜK! "  "SENCE ÇÜKÜM KÜÇÜĞE Mİ BENZİYO AMK!"  "MİNHOOO!"  "Geldim sevgili- noluyo lan burda sen niye cibilsin lan gotos"  "he bise anlatiyodum da jisunga ondan"  "Minho ya hyun bana küçük çük diyip duruyo! Küçük mü Çüküm?"  "Değil sevgilim büyük çükün hyun kendi çüküne baksın."  "ULAN HEPİNİZDEN BÜYÜKTÜR BENİMKİ!"  "KAC LAN SÖYLE?"  Eveet minho bu kavgaya kendini kaptırmaya başladı sanırsam...
"KOSKOCAMAN 26 CM ULAN!"  "PUAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAHAHAH BİR CM İLE KOYMUŞUM LA 27 CM BENİMKİ cerEZ!"

Sevgilimin çükünün boyunu öğrendim az önce... Ben nasıl içime aldim o şeyi...

Neyse chanin bağırması ile hyun ve minhi kavgayi bitirdi bende tuvaletten çıktım hyunda duşunu almaya devam etti. Öyle de konu kapandı.

Yemeğimizi yedik hepimiz odada otururken bir soru yönelttim ortaya.
"Bise sorcam"  herkes beni dinlemeye başlayınca sorumu sordum
"Şimdi chan ve seungmin dışında hepiniz beni öldü biliyordunuz. E o zaman bir mezarım vardı herhalde... Degil mi?"  "Evet vardı sevgilim"  "heh oraya gitmek istiyorum."  "Harbi o mezarda yatan kim acaba..." Changbinin sorusu ile bir sessizlik oldu ortam yumuşasin diye konuştum. "Ben olmadığım kesin buwlsbxslshi"  herkeste acı bir tebessüm oluştu.

"YA NEDEN UZULUYONUZ YA MİS GİBİ YAŞIYORUM İŞTE HATTA ESKİSİ GİBİ HYUNLA ÇÜK KAVGASİ BİLE YAPABİLİYORUZ."  Herkesin gülmesi ile benim de neşem yerine geldi.
"Eskiden yaptıklarımızı hatırlıyor musun?"  "Hmhm kahvaltıda hatırladım basım çok agrimadigi için belli olmadı"

"O zaman tatil dönüşü karakola gitmek yerine bugün gidelim ama mezara gitmeyelim sevgilim. Hamilesin stres üzüntü bu tarz şeylerden uzak olmalisin. Tatil dönüşü de hastaneye gideceğiz kontrolün var hepsi birdende seni yorar. Hem mental açıdan yorar hemde fiziki olarak. Mezara doğumdan bir süre sonra gideriz."  "Hmm haklısın sanırım o zaman bugun karakola gidelim."

"Hey hey bi dakika ne karakolu?" Chanin sorusunu minho cevaplasın diye sustum.
"Jisungun annesini , liayi ve diger yardimci olan herkesi sikayet edecegiz."  "Heee iyi fikir bencede yapmalısınız."

Yaklaşık bir saat kadar hepimiz sohbet ettik daha sonra chan ben ve minho karakola gittik. Chan hepimizden büyük oldugu için onu da yanımda istedim.

Karakolda hepimiz teker teker ifade verdik annem ile ilgili bilgilerin de hepsini verdik. Annemi ve işin içinde kimler varsa onları yakaladıktan sonra bizimle iletisime geçeceklerini söylediler.

İşimiz bitince oradan çıktık ve dag evine geri gittik herkes farkli kafadaydi.

Minho da bir kaç kişinin sohbetine katıldı bende üst kata çıktım.Felixi arıyordum ve en sonunda buldum. Yatak odasında uyuyordu. Geçtim yanına bende yorganın altına  girdim sımsıkı felixe arkasından sarıldım. Daha sonra felix beni hissedince yüzünü bana döndü. Yanağıma bir öpücük bıraktı ve birbirimize sarılarak uyumaya başladık.

_____★_____

Kontrol etmeden atıyorum bir yanlışım kusurum olduysa affola keyifli okumalar 💗💖

İg/skzilyy 

-Reyy 𖤐

SAUDADE  𖤐  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin