14~

429 74 75
                                    


Jisung'un anlatımıyla

Sabah gözümü açtığımda yatakta tek başıma uyuyordum. "Minho nerede acaba" kendi kendime konuşurken banyodan çıkan minhoyu gördüm. "Minho burada güzelimmm"

Minhoyu görünce kocaman gülümsedim. "Minho neden sabah sabah duş aldı? Daha dün gece almıştık." "Hmm minho bu sabah ayılamamış bu yüzden soğuk bir duş almış." "Anladımm. Biliyor musun jisungun canı cooooook kocaman acıyormuş."

Dudak büzerek dediğim şey ile minho yanıma geldi ve" o dudaklarını büzersen ben seni öpmeden duramam." Dedi.
"Durma o zaman demek isterdim ama benim popom acıyor şu anlık durmalısın..."

"Güzelime bir krem sürüp ilaç verelim o zaman." "Şey kremi sen bana ver ben sürerim uğraşma sen." "Neden?" "Yaaniih işte öyle." "Dün tüm poponu gördüm aşkım hatta görmekle kalmadım s-" "MİNHO şey yani cümleyi tamamlamasak da olur gibi" dedim ve gülümsedim.

"Hmm dün hiç böyle değildi bu sincap neden şimdi utandı ki?" Kaşını kaldırarak dediği şey ile daha da utandım. "Dün neden öyle davrandım bilmiyorum..." "İyiki de davranmışsın güzelim. Bekle beni krem getireceğim."

Yatakta uzanmış bir şekilde minhoyu bekliyordum. Bir kaç dakika sonra geldi minho ve yatakta yüz üstü dönmemi istedi... Belim ve popom acıdığı için dönemedim. "Minho şey... dönemiyorum..." minho Keloğlan gülüşü atıp dönmemde yardımcı oldu.

"Güzelim dizlerinin üstüne çıkıp poponu biraz kaldırman gerekiyor."  "Şey.. neden? Böyle sür işte"  "aşkım kremi deliğine sürmem gerekiyor ve deliğinin ortaya çıkması için öyle durman gerekiyor eğer öyle durmazsan kendi elim ile deliğini ortaya çıkarmam gerekir. Hanigisini tercih ediyorsan öyle yap" "tamam öyle durcam ama biraz yardımcı olabilir misin?"  "Tabiki"

Duruşumu olması gibi yaptıktan sonra alt pijamamı tamamen çıkardı. Neden tamamen çıkardığını sorduğumda zaten üzerini değiştireceksin giy çıkar yapma dedi. Aman sanki asıl amacını anlamadık hıh.

Ben bunları düşünürken bir anda deliğimde soğuk bir şey hissetmem ile hafif inledim. "ımmhh"

Minho kremi sürerken bir yandan da parmağını hafif hafif içime ittirip çıkarıyor. Ve bu ön tarafımı haraketlendiriyor. "Minho oynama igh mm oynama benle!!"  " tamam tamam sürdüm bitti zaten. Yemekte yiyelim ilaç iç"  "tamamm"

Üstümü zor da olsa giyinip mutfağa ilerledim. Kahvaltı hazır olmak üzereydi. Minhoyla bir konu hakkında konuşmak istiyordum bu yüzden kahvaltı tamamen olana kadar konuşma kararı aldım zaten kısacık bir şey.

"Minho."  "Efendim bir tanem"  "minho şey mm ben seni zorda bırakmak istemiyorum. Bu yüzden bir işe başlamayı düşünüyorum."  "Ne dedin sen? Zorda bırakmak mı?" Minho hazırladığı şeyleri masaya koyup sandalyenin önünde yere çömeldi ve boyumuzu eşitledi.

"Güzelim sence sen bana hiç yük olabilir misin? Veya zorda bırakabilir misin? Zatrn biliyorsun holding sahibiyim. Milyonlar kazanıyorum. Ki öyle olmasa bile senin çalışmana asla izin vermem. Bunu tamamen aklından çıkar ve bir daha düşünme böyle şeyler. Tamam mı aşkım"  "ama mi-"   "JİSUNG ne dedim sana güzelim düşünme bunları."  "Peki her şey için binlerce kez teşekkür ederim aşkım."  "Teşekküre gerek yok güzelim ileride benim eşim olacaksın sonuçta " deyip dudaklarımı öptü ve sandalyesine oturdu. Dediği şey ile vücudumdaki tüm kanın yanaklarıma toplandığını hissediyorum.

"Minho bir şey daha diyebilir miyim?"  "Söyle bir tanem"  "şey acaba sorun olmazsa, sana yük olmazsa ve istersen ev değişebilir miyiz. Bu ev biraz küçük sanki..."  "Oh evet haklısın güzelim eskiden seninle daha büyük bir evde yaşıyorduk zaten senin Öldüğünü öğrenince ev değiştirmiştim anılar zorluyordu beni. Fakat şimdi daha büyük bir yere taşınsak gerçekten iyi olabilir. Ev araştırmaya çalışacağım güzelim" 
"tamamm"

SAUDADE  𖤐  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin