Zayn
Mój pierwszy tydzień bez Nialla był czymś w rodzaju depresji, drugi to było same picie i okazjonalny seks z Liamem. A trzeci, trzeci dopiero się zaczął.
Liam wyszedł z samego rana gdy zauważył że jestem zbyt przygnębiony by mnie przelecieć.
Siedziałem przy blacie w kuchni pijąc kawę. Wpatrywałem się w kubek pełen kawy gdy usłyszałem przekręcany klucz w zamku. Zmarszczyłem brwi i spojrzałem za siebie na wejście do kuchni. Tylko jedna osoba ma klucze i jest to..
- Hej Zayn - poczułem ucisk w sercu. Niall posłał mi jeden z tych swoich niesamowitych uśmiechów. Jego śliczne niebieskie oczy lśniły.
- Niall - wyszeptałem - Co ty tu.. Niall - wstałem ze stołka i podszedłem do niego. Przytuliłem mocno - Ja tak strasznie tęskniłem.. Obiecuję, ja już nigdy cię nie..
- Ja nie wracam Zayn - powiedział. Odsunąłem się i zmarszczyłem brwi - Chciałem ci tylko powiedzieć że wyjeżdżam. Na studia.
- To.. świetnie - wykrztusiłem.
- Przyszedłem się po prostu pożegnać. Jadę do Nowego Jorku.
- N-Nowego Jorku? Powodzenia Nini.. - zacisnąłem powieki.
- To mój nowy numer. Napisz, zadzwoń - podał mi karteczkę z wypisanymi cyferkami - Do widzenia Zayn..
- Żegnaj Niall..Siedzę po drugiej stronie barierki na londyńskim moście. Bawię się butelką wódki i macham nogami wpatrując się w czarną z tej perspektywy wodę. Jest już po północy. Niall już leci do Nowego Jorku. Zostawił mnie. Znowu.
W końcu to zakończę, w sumie nie widzę życia bez mojego Niallera.
Czuję wibracje mojego telefonu. Wyjmuję go z kieszeni i mrużąc oczy czytam SMSa.
"Zayn, myślę że powinniśmy to skończyć. Zapomnieć o tym co było.. N x"
Po moim policzkach spływają łzy.
Przychodzi następna wiadomość.
"I zacząć to wszystko od początku.. N x"
- C-co? - wpatruję się w ekran i nagle ktoś siada obok mnie. Z niedowierzaniem rozpoznaję jasne włosy.
- Cześć - uśmiecha się patrząc mi w oczy - Jestem Niall, miło cię poznać.
Obejmuję go ramieniem i całuję w skroń.Hej!
Wiem, strasznie krótkie fanfiction, muszę się rozkręcić z pisaniem ff na telefonie.
Mam nadzieje że Wam się podobało!
Kocham Was!
Hug ya x
CZYTASZ
Be My Forever || Ziall ✔
FanfictionNiall kochał oczy jego ukochanego, oczy Zayna kochały uśmiech Nialla.