Kiedy Jest Chory

44 4 0
                                    

Sasuke Uchiha

•Przyjdzie na trening z całą rozpaloną twarzą od gorączki. Będzie miał ciągłe dreszcze i będzie również cały obolały.

•Mimo twoich próśb Sasuke nie będzie miał zamiaru wrócić do domu. Będziesz musiała go tam siłą zaciągnąć.

•Jak to Uchiha chłopak się strasznie oburzył bo to przecież tylko zwykle przeziębienie a ty jak zwykle wszystko wyolbrzymiasz.

•Ostatecznie zgodzi się zawrócić do domu jednak wymagało to dużego zachodu z twojej strony, jednak po jednym dniu wypoczynku i twojej opieki nad nim był już zdrowy.

Itachi Uchiha

•Mimo, że kruczowłosy wiedział że jest chory starał się ukrywać to przed tobą, żebyś się nie dowiedziała.

•Oczywiście i tak się dowiedziałaś od jego najlepszego przyjaciela, że twój chłopak jest chory.

•Gdy tylko się dowiedziałaś o jego chorobie od razu pobiegłaś do niego chcąc się nim zaopiekować.

•Uchiha przystał na prośbę i pozwolił ci się nim zaopiekować.

•Specjalnie wziął tydzień wolnego w pracy, abyś mogła spędzić z nim trochę czasu. Mogłabyś sobie lepiej wyobrazić spędzanie czasu ze swoim ukochanym, ale takie też z chęcią przyjmiesz.

Shisui Uchiha

•O swoim przeziębieniu chłopak od razu cię poinformował.

•Od razy zaczęłaś się nim opiekować, aby poczuł się jak najszybciej lepiej.

•Jego głównym plusem tego, że był chory było to, że robiłaś mu rozgrzewającą herbatę wtedy kiedy cię o to poprosił. A uwierz, bardzo ją uwielbia i często korzysta z tego przywileju gdy jest chory.

•Jest to idealny czas żebyś mogła go rozpieszczać, to znaczy być przy nim, robić mu herbatki, podawać leki, zmieniać mu okłady na czoło, a twoja dłoń powinna głaskać go po głowie. Wtedy będzie idealnie.

Madara Uchiha

• Aż ciężko sobie wyobrazić, że ktoś taki jak Madara mógłby być chory. A jednak! I bynajmniej nie było to drobne przeziębienie. O nie, jak już zachorował, to porządnie.

• Będzie trochę majaczył. I rozwodził się nad tym, że był taki potężny, a teraz nie ma siły nawet wstać z łóżka. Wpadnie w taki lament, że nie będzie ci się chciało go słuchać.

• Z Uchihą, jak z dzieckiem. Będzie wybrzydzał, bo to bo tamto. Ostatecznie będziesz go ciągle zmuszać do brania leków i leżenia pod kołdrą.

•Gdy tylko poczuje się lepiej, od razu będzie chciał uciec z łóżka. Nie pozwól mu na to! Chyba, że chcesz powtórkę z rozrywki.
————
Hejka! Podrzucajcie pomysły na kolejne rozdziały tutaj :3

Uchiha Boyfriend Scenario Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz