Okazywanie Uczuć

49 3 0
                                    

Sasuke Uchiha

•Przez to, że jesteś jego pierwszą dziewczyną chłopak nie wie jak może okazywać ci uczucia.

•Również przez to, że jest Uchihą nie jest jakoś bardzo wylewny podczas rozmów, a uczuciowo tym bardziej.

•Jednak są dni w których Sasuke ściąga maskę obojętności i okazuje ci swoje najszczersze uczucia względem ciebie.

•Jego ulubionym sposobem okazywania tobie uczuć zdecydowanie jest przytulanie jak i głaskanie cię po głowie.

Itachi Uchiha

•Rzadko kiedy zdarza się okazja, abyście byli tylko we dwoje, a w czyjejś obecności zwyczajnie nie okazujecie sobie za dużo uczuć, z powodu szacunku do osoby z którą w danym momencie spędzacie czas.

•Dlatego doceniasz każdą chwilę, którą możesz spędzić z Itachi'm oraz każdy czuły gest, który wykonuje w twoim kierunku.

•Najczęściej są to tylko niewinne
przytulasy, ewentualnie krótkie całusy, które ograniczają się do subtelnego wzajemnego muśnięcia ust czy policzka.

•Jednak Itachi zdecydowanie najbardziej uwielbia pstrykać cię dwoma palcami w czoło.

Shisui Uchiha

•Mimo, iż Shisui nie jest stereotypowym członkiem swojego klanu, który trzyma wszystkie emocje za maską obojętności, to czasem brakuje ci czułości z jego strony.

•Nie chcesz mu tego wypominać, ponieważ wiesz że ma ważniejsze sprawy na głowie niż przejmowanie się twoim niedosytem pieszczot.

•Jednak gdy przychodzi czas pieszczot nie ograniczacie się.

•Uwielbia pokazywać jak cię kocha całując cię po szyi lub w wierzch dłoni.

Madara Uchiha

•Madara przez swoją wielką dumę i maskę Uchihy nie okazuje tobie zbyt wiele uczuć w miejscu publicznym.

•Jednak gdy macie czas dla siebie czarnowłosy poświęca ci jak najwiecej uwagi.

•Madara, mężczyzna z wiecznie kamiennym wyrazem twarzy przy tobie pokazuje  ci swój prawdziwy uśmiech i uczucia.

•Daje ci wtedy czułe buziaki w czoło i nosek.

Uchiha Boyfriend Scenario Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz