Sasuke Uchiha
•Początkowo nie dowierzałaś kiedy zobaczyłaś małego brzdąca siedzącego na podłodze w twoim salonie, który bawił kuchennymi sztućcami.
•Od razu pomyślałaś, że to Sasuke i twoje przypuszczenia okazały się prawdziwe. Zaczęłaś się poważnie zastanawiać jak mogło do tego dojść.
•Myślałaś, że użył jakiegoś jutsu ale po jakimś czasie nie widziałaś w tym sensu bo nie miał powodu aby to zrobić.
•Zauważyłaś, że jego charakter zmienił się o 180 stopni. Z zrzędliwego mężczyzny zmienił się w małego uroczego chłopca, któremu w głowie była tylko zabawa.
•Jego ulubiona zabawą był chowany. Podczas bycia dzieckiem tylko i wyłącznie chciał się w nią bawić.
Itachi Uchiha
•Mimo utraty kilkunastu lat, Itachi nadal wydawał ci się bardzo mądry i utalentowany.
•Uchiha wciąż wykazywał się dużą odpowiedzialnością i dojrzałością, przez co słowa Sasuke utwierdziły cię w fakcie, że od zawsze taki był.
•Mimo, że starał się zignorować obecną sytuacje i to że był dzieckiem ty nie mogłaś przez ten czas przestać zachwycać się jaki on był uroczy.
•Widok przy którym rozpłynęłaś się nastąpił wtedy kiedy kruczowłosy zrobił ci jajecznicę. Wyglądał wtedy bardzo uroczo twoim zdaniem. Nawet jego mini wersja gotowała wybitnie dobrze.
•W porównaniu do swojej starszej wersji, mały Itachi nie lubiał jakichkolwiek czułości.
Shisui Uchiha
•Czy mężczyzna zachowywał się jak dziecko? Tak. Zdecydowanie za bardzo.
•Będąc dzieckiem w głowie mu była tylko i wyłącznie zabawa, nie myślał o niczym innym.
•Jednak pomimo tego, tak samo jak Itachi był nadal nad wyraz inteligentny i uzdolniony.
•Mimo, że starał się kontrolować swoją dziecięcą naturę nie był w stanie.
•Będąc małym chłopcem Shisui nad wyraz uwielbiał się przytulać, a na jego twarzy uśmiech widniał częściej niż u jego dorosłej wersji.
Madara Uchiha
•Czy będąc dzieckiem Madara nadal był taki zrzędliwy? Jak najbadziej.
•Jego wyraz twarzy nadal był tak samo chłodny jak w dorosłym życiu jednak częściej się uśmiechał.
•Najbardziej uwielbiał bawić się z tobą w puszczanie kaczek na wodzie tak samo jak robiliście to za dzieciaka.
•Z powodu tego jaka jego mała wersja była urocza, był cały czas przez ciebie tulony i całowany w policzki.