Sasuke Uchiha
•Gdyby w danym momencie mógłby zadecydować o zapadnięciu się pod ziemie byłoby to zdecydowanie teraz.
•Nigdy wcześniej nie spalił takiego buraka jak teraz.
•Przez najbliższy czas nie będzie umiał spojrzeć ci prosto w oczy ze skrępowania.
•Jednak po jakimś czasie nie będzie się aż tak krępował wchodząc ci do łazienki.
Itachi Uchiha
•Czy ziemia może się rozstąpić pod jego stopami w danym momencie? Nie? To powinna.
•Pomimo tego, że jesteście razem taka sytuacja wprawia go w zmieszanie.
•Itachi zacznie cię przepraszać i podczas swojego długiego wywodu nie przyjdzie mu do głowy nawet wyjść z łazienki.
•Czuje się zmieszany do momentu, gdy nie zaznaczysz mu, że jego obecność ci nie przeszkadza.
Shisui Uchiha
•Na samym początku związku bardzo się wstydził i za każdym razem tak jak reszta Uchihów palił buraka.
•Jednak po jakimś czasie bycia w związku zaczęliście brać wspólne kąpiele.
•Teraz bez najmniejszego skrępowania wchodzi ci do łazienki podczas kąpieli.
•Jeśli jakkolwiek nie zareagujesz negatywnie będzie może i nawet skłonny do wszystkiego.
Madara Uchiha•Momentalnie zatrzyma się w półkroku. Przeprosi i odrazu wyjdzie.
•Uważa, że nie ma sensu się nad tym dłużej rozwodzić.
•Po jakimś czasie tak jak dla reszty nie będzie sprawiać to dla niego skrępowania.
•Akurat, gdy ty będziesz się myć on skończy prace i jego miła strona miała ochotę porozmawiać z tobą, akurat w tym momencie.
•Usiądzie na brzegu wanny i przyglądając ci się, po prostu będzie z tobą luźno rozmawiał. Czy będzie to coś ważnego? Nie.