Wasza Poranna Rutyna

41 3 0
                                    

Sasuke Uchiha

•Zazwyczaj gdy nocujecie u siebie nawzajem chłopak nie śpi przez całą noc. Po prostu przez cała noc patrzy na ciebie jak spokojnie śpisz.

•Gdy się o tym dowiedziałaś na początku się przestraszyłaś, jednak gdy chłopak wytłumaczył dlaczego to robi to starałaś się to zrozumieć.

•Jego argumentem było to, że podczas snu wyglądasz na dosyć spokojną i uroczą.

•Z łóżka zazwyczaj wychodzisz jako pierwsza i idziesz zrobić czarnowlosemu śniadanie.

•Gdy nie masz ochoty długo siedzieć w kuchni, najprościej robisz mu kanapki z pomidorami, które bardzo lubi. Potem zanosisz mu je do pokoju, a następnie bardzo chętnie się nimi zajada.

Itachi Uchiha

•Zazwyczaj gdy się budzisz, jego już nie ma obok ciebie. Chyba, że obudzisz się wyjątkowo wcześnie.

• Z kuchni dobiegnie cię zapach smażonej jajecznicy i świetnej malinowej herbaty. Tak, to Itachi zazwyczaj robi śniadanie.

•Gdy wywleczesz się z łóżka i zjawisz się w kuchni, otrzymasz pocałunek w czoło lub pacnięcie dwoma palcami w czoło a następnie obdaruje cię szczerym uśmiechem z przyjaznym „dzień dobry", które zawsze ci mówi.

•Jeśli czarnowłosy ma w ten dzień wolne, to tuż po śniadaniu wspólnie udacie się na spacer.

Shisui Uchiha

•Przyzwyczaiłaś się do życia z mężczyzną w ciągłym pośpiechu. Tyczy się to również waszymi poranków.

•Jak zwykle obudzicie się zbyt późno. Od razu wyskoczysz z łóżka a mężczyzna tuż za tobą.

•Zazwyczaj dzięki swojemu sprytowi Uchiha jako pierwszy dotrze do łazienki, jednak nie będzie siedział tam zbyt długo.

•Nie jecie śniadań. Zwykle nie macie czasu na to z powodu życia w pośpiechu.

•Nie odprowadzacie siebie do pracy. Nie macie i na to czasu. Zazwyczaj żegnacie się szybkim buziakiem w usta i powiedzeniem sobie w tym samym momencie „kocham cię." Tyle wam starczy.

Madara Uchiha

Bardzo często budzisz się w szczelnym uścisku mężczyzny, który za wszelką cenę nie chce cię puścić.

•Mimo, że sam ma dużo obowiązków jemu się nigdzie nie śpieszy. Ale czy tobie się śpieszy? Pacjenci w szpitalu zawsze cię pilnie potrzebują.

•Pomimo tego, że będziesz się bardzo spieszyć mężczyzna poprosi cię o to abyś zrobiła mu śniadanie. Ty oczywiście ulegniesz i mu zrobisz.

•W ramach podziękowania dostaniesz buziaka w usta.

Uchiha Boyfriend Scenario Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz