Gdy Jest Zazdrosny

62 4 0
                                    

Sasuke Uchiha

•Moment a którym sprawisz, że Sasuke jest zazdrosny jest jednym wydarzeniem podczas którego się irytuje na ciebie.

• Gdy naprawdę go sprowokujesz, postanowi się odpłacić tym samym. Wobec tego na twoich oczach, zacznie flirtować z jedną ze swoich fanek. Jeśli zrobisz mu o to awanturę, odpowie "jak ty się uganiasz za innymi facetami to jest dobrze, ale w drugą stronę to już nie tak fajnie, co?"

• Jednak po takiej sytuacji będzie się czuł źle z samym sobą i zacznie sobie robić wyrzuty. Mimo to, nie wyciągnie jako pierwszy dłoni, by zakończyć wasze ciche dni. W końcu to ty zaczęłaś...

•To chyba będzie pierwszy raz, gdy komuś się wyżali. Po prostu musiał to z siebie wyrzucić. Dlatego, możesz już się czuć obgadywana przez niego, Itachi'ego i Shisui'ego.

Itachi Uchiha

Gdy posuniesz się przy nim do niewinnego flirtu z kimś innym, najpierw będzie niedowierzał. Nie będzie ci w tym przeszkadzał. Jednak na końcu zabierze cię w ustronne miejsce na rozmowę. "Co to miało znaczyć, [Imię]!? Kim dla ciebie jest ten facet!?"

•Mimo tego, że wie że go nigdy nie zdradzisz ma często w swojej głowie o to obawy gdy jest na jakieś misji.

•Wtedy najczęściej prosi swojego najlepszego przyjaciela Shisui'ego o to, aby sprawdzał cię co jakiś czas.

Shisui Uchiha

•Mimo, że tego nie okazuje w środku gotuje się w nim.

•Nigdy z tego powodu nie pojawiła się jakkolwiek kłótnia w waszym związku. Próbował porozmawiać z tobą na spokojnie co się udało.

•Zawsze po tej rozmowie miałaś duże wyrzuty sumienia mimo, że nigdy nie miał tego na celu.

Madara Uchiha

•„Koniec? To super." - powiedział poirytowany, wtrącając się w twoją rozmowę z nowo poznanym facetem - „Jesli tak, to świetnie. [Imię], wracamy do domu." Nie będzie czekał na odpowiedź. Tak tylko zasugeruję, że w tej sytuacji lepiej się nie kłócić.

•Madara jest bardzo terytorialny, a przez to łatwo robi się zazdrosny. Jeśli zobaczy, że komuś poświęcasz więcej uwagi niż jemu na przykład pacjentowi w szpitalu, w którym jesteś głównym medykiem, bądź gotowa na wyciągnięcie z tego tytułu konsekwencji. Nie musi się to nawet zdarzać często, wystarczy jedna taka sytuacja...

•Uchiha nigdy nie rozmowny, jednak po takiej sytuacji będzie ci odpowiadał jeszcze krócej niż zazwyczaj.

Uchiha Boyfriend Scenario Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz