Sabah güzelce uyandım yerimden kalkıp, yerimi topladım sonra banyoya gidip yüzümü yıkadım. Bu gün ne giyinseydim diye düşünüyodum, dolabımı açıp bakdım sanırım aynı şey olucakdı ama bu kombini sevmişdim etekle gömlek giyicekdim ve bir de spor ayakkabı. Spor ayakkabı ile rahatdım. Kombinimi hazırladıkdan sonra saçımı açık bırakdım ve her zamankı gibi sade ve hoş bir makiyaj yapdım. Sonra odamdan çıkıp bir kaç şey atışdırdıkdan sonra yola koyuldum en sonunda okula vardım, sınıfa girdim çocuklarla selamlaşdım. Barış ise bana göz kırparak gülümsedi. Bense ifadesiz bir suratla hiç bir şey demeden yerime geçdim.
Melike yanıma oturdu gülümseyerek "nasılsın" dedi.
"İyiyim sen?" Ben de gülümseyerek.
"Ben de iyiyim ödevini yaza bildin mi?"
"Evet yazdım bir şeyler, sen yaza bildin mi ?"
"Evet yazdım, yazdıklarını gösdersene" bana heycanla bakarak."Herkes okurken dinlersin" dedim.
Öğretmen geldi ve dersimiz başladı. Öğretmen her kesin ödevlerin okutuyodu bir kaç kişi kaldı ve sıra bana geldi. Ayağa kalkdım ve okumaya başladım, ilk önce kendi yazdığım şiiri okumaya başladım. Şiirim ismi "Yalnızlık"dı.
En büyük korkusudur insanın yalnızlık,
Karanlığın derinliklerinde kaybolmakdır yalnızlık.
Ne zamanki düşersin karanlığa,
O zaman kendini gösterir yalnızlık
Geceleri yastığa başını koyduğunda
Düşüncelere sarar seni yalnızlık.
Ve yalnızlığına ağlar insan.
Bazen güzeldir de yalnızlık
Yalnız kaldığında kendini keşfedersinVe dünyayı farklı görmeye başlarsın
Kendinle baş başa kaldığın da,
Seni daha güclü yapar yalnızlık.Bazen acıtır insanı yalnızlık
Ama bazen de mutlu eder,
Çünkü seni kendine getirir yalnızlık,
Ve gerçek seni keşfetmeni sağlar .Kendi yazdığım şiiri okuyup bitirmişdim öretmen bana gülümseyerek bakıyodu ve herkes duygulanmışdı yazdığım şiire, bence de iyi yazmışdım her kes sevmişdi gözüm Barışa kaydığında bana bakarak göz kırpdı. Ben de gözümü kaçırıp elimdeki not defterine bakdım. Öretmen "peki birinin şiirini de seçin demişdim seçdin mi?" Dedi bana bakarak ben de başımı onaylarcasına "şey ben farklı birinin hoşuma giden şiiri oladı ama bir tane daha yazdım kendim den şiir onu okuya bilirmiyim,?" dedim. Öretmen başını onayıarcasına sallayıp "tamam oku" dedi. Ve bende okumaya başladım.
"Kanlı izler."
Yüreğimde izler var, derin ve kırmızı,
Aşkın acılarıyla dolu, yıllar geçti geçeli.
Gözlerimde hüzün, ruhumda yara,
Ama umutla doluyum, yoluma devam ederim.Kanlı izler kalbimde, geçmişin yüküyle,
Ama güçlüyüm, direniyorum, hayata tutunurum.
Gözlerimde yaşlar, geceler boyunca,
Ama asla pes etmem, umutla dolu yarınlar için.Kanlı izlerle yürürüm, geçmişin gölgesinde,
Ama hayatın güzelliklerine doğru ilerlerim.
Kalbimdeki izlerle, geçmişe teşekkür ederim,
Çünkü onlar beni bugünlere getirdi, güçlendirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı izler
Novela JuvenilHer kese selam. Ben Zehra Azerbaycanlıyım kitabı türkçe yazdım ki güzel türk kardeşlerimiz de okusun ben bu kitap üzerinde de çok uğraşdım inşallah siz de desdek olursunuz.✨️ (Düşüncelerinizi yazmağı unutmayınn) Ve şunu da ekliyim sözleri ve ya cüm...