Şarkı - 505
"And ı'm going back to 505, if it's a seven hour flight or a fourty-five minute drive. In my imagination you're waiting lying on your side. With your hands between your thights and a smile."
—-Dün gece Bucky Steve'i aramıştı ve bir geceliğine Natasha ile kalsa olur mu diye sormuştu. Steve de ne olduğunu sorup durmuştu ve Bucky de onu geçiştirmişti.
Uykumdan uyandığımda gerindim ve gözlerimi açtım, gözlerimi açmamla beraber beni izleyen Bucky ile karşılaşmam da bir olmuştu.
"Günaydın" Bucky gülümsedi ve yüzüme düşen saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.
"Günaydın, ne zaman uyandın?" Ona geri gülümsedim ve uykulu sesimle sordum.
"Çok olmadı"
"Sen de beni izlemeye karar verdin yani?" Dedim gülümserken, Bucky kıkırdadı ve yataktaki elimi tuttu.
"İşler böyle gelişti."
Bucky ve ben yataktayken kapı çaldı ve ikimiz de yatakta doğrulduk.
"Çocuklar, kahvaltıya gideceğiz. Artık odama girebilir miyim lütfen?" Kapıdan Steve'in sesi geldiğinde ikimiz de telaşla ayağa kalktık.
"Tabii Steve, sadece bir kaç saniye bekle!" Bucky altına bir şeyler giyerken kapıya bağırdı. Ben ise odanın bir diğer ucundaki elbisemi almaya gitmiştim.
"Bunu buraya nasıl attın Bucky!" Fısıldayarak Bucky'e kızdığımda Bucky sırıttı ve giyinmemi bekledikten sonra kapıyı açtı.
"Selam Steve, dün gece beni kırmadığın için teşekkürler." Bucky kapıyı açıp Steve'in içeri girmesi için geri çekildiğinde Steve gülümsedi ve odaya göz attı. Dağınık yatak çarşafları ve her yerin her yerde olmasına şaşırmıştı o kesin.
Steve bir şey demedi ve bavuluna yol adı.
"Günaydın Rina" dedi Steve ona gülümsedim ve odadan çıkmak üzere kapıya yürüdüm.
"Kahvaltıda görüşürüz" Bucky ben odadan çıkacakken kolumu tuttu ve beni kendine çevirdi.
"Görüşürüz"
Bucky'nin yanağına elimi koydum ve onu kendime çekerek dudaklarına küçük bir buse kondurdum. O arkamdan sırıtırken de odadan çıktım.
Üzerimdeki yamuk elbisemi düzeltirken koridorlarda yürüyordum, dağınık saçlarım ve akmış makyajımla çok büyük ihtimal bir öcüye benziyordum. Zaten insanların bakışlarından da tipimin kayık olduğu barizdi.
Hızlı adımlarla odaya daldım, dün gece kart Natashada kaldığından gücümle kapıyı açtım. İçeri girdiğimde Bucky ve Steve'in odasına nazaran temiz ve toplu bir oda ile karşılaştım. Natasha da ayna karşısında küpelerini takıyordu.
"Günaydın mavi fırtına, gece eğlenceli geçti herhalde bu hal ne?" Natasha küpesini taktı ve bana döndü, elimde taşıdığım topukluları kenara bıraktım ve yüzümdeki gülümseme ile kendimi yatağa bıraktım.
"Bucky ile barıştık" dedim yatakta onun tarafına döndüğümde, Nat bana dönmedi ve aynadan bana baktı.
"O belli zaten, seni memnun etmiş gibi duruyor" Natasha sırıttı ve üzerini düzeltti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Go back to sleep doll / Bucky Barnes
Fanfiction"Efendim, burada genç bir kız var." dedi Bucky kulaklığına dokunurken. "Herkesi öldür asker, herkesi." dedi patron...