1. Bölüm

291 13 16
                                    

ASEL: Evet! Gece oldu, karanlık bastı ve evdeki ışıklar söndü.

HAKAN: Evet! Hazır mısın?

ASEL: Bunu yapacağımdan emin değilim.

HAKAN: Hadi ama! Ne konuşmuştuk? Bunu bir mesajlaşma sayesinde yapacaktık. Şu an ikimiz de kendi evlerimizde tekiz ve hazırız!

ASEL: Dört seridir ölen kişilerin ruhlarını telefon aracılığıyla çağırmamız tamamen delilik! Neyse, yapalım gitsin.

HAKAN: Tamam, şimdi odaklanıyoruz. Bu mesajımı okuduğun an gözlerini kapat ve on saniye boyunca kapalı tut!

ASEL: Tamam, sende kapat.

Asel, gözlerini kapattığı an alt kattan bir ses duyar. Sanki bu sesler bir aletin sesi gibiydi. Gözlerini açtığı an Hakan'a mesaj yazar.

ASEL: Bir dakika, bu kadar çabuk olamaz değil mi?

HAKAN: Ne çabuk olamaz?

ASEL: Aşağı kattan sesler duyuyorum.

HAKAN: Şaka yapıyorsun!

ASEL: Hayır Hakan şaka yapmıyorum! Gidip kontrol etmeli miyim?

HAKAN: Bilemiyorum, belki kedidir.

ASEL: Saçmalama! Benim bir kedim yok!

HAKAN: O zaman, git aşağı ve bak.

ASEL: Sağol ya çok yardımın dokundu. Neyse, gidip bakıyorum.

HAKAN: Dikkat et, her zaman 'bağırsaklarını deşmek için sabırsızlanıyorum!' Diyen bir katil önüne çıkabilir.

ASEL: Hahaha ne komik!

Asel, Hakan'a attığı son mesajdan sonra yataktan kalkıp odasının kapısını aralar. Ve merdiven boşluğundan aşağıya bakar. Sesin kesinlikle mutfaktan geldiğini anladığı an telefonunu aniden titrer. Bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmiştir ve merakla gelen mesaja tıklar.

BİLİNMEYEN: Merhaba, Asel.

ASEL: Sen kimsin?

BİLİNMEYEN: Ouuu evet biraz paslanmış olabilirim. Aradan üç yıl geçti, beni unutman çok normal.

ASEL: Sen gerçekten de kimsin?

BİLİNMEYEN: Bir değişiklik yapmak istiyorum.

Bilinmeyen numaralı kişi bu mesajı atar atmaz Asel, aşağı kattan balta gibi bir ses işitir.

BİLİNMEYEN: Bu benim serim Asel, ve ilk kurbanım da sensin!

ASEL: Çabuk defol git evimden seni pislik! Polisleri arıyorum.

BİLİNMEYEN: Ahahahaah, gerçekten polislerin zamanında yetişeceğini mi sanıyorsun?

ASEL: Benden ne istiyorsun!?

BİLİNMEYEN: Seni istiyorum Asel, ve tabii ki de bağırsaklarını deşmek için sabırsızlanıyorum!

Asel, telefondan polisi arayacakken katil aşağıdan çıkar ve hızlıca merdivenlerden çıkarken Asel telefonu cebine koyar ve hızlı bir şekilde çatı katına gider. Ardından kapıyı kilitler. Eskimiş bir dolabın arkasına geçerek telefonunu çıkarıp polisi ararken katil ise çatı katının kapısını kırıp içeri girmişti. Asel, polisi arayacakken telefonuna bilinmeyen numaradan yine mesaj gelir.

BİLİNMEYEN: Neredesin? Yoksa şu eski dolabın arkasında mı?

ASEL: Ne!?

Asel bu mesaji atar atmaz katil dolabı elindeki balta ile kırarak dolabın arkasında olan Asel'i kendine doğru çekerek yere yatırır. Asel ise yardım çığlıkları atarak ondan kendini kurtarmaya çalışsa da katil elindeki baltayı Asel'in yüzüne hızlı bir şekilde vurur. Bir anda beyni patlamış gibi yüzünden kanlar fışkırır. Ve katil daha sonra bıçağını çıkararak Asel'in bağırsaklarını deşer. Asel, bu dünyaya son nefesini verirken son gücüyle katilin yüzüne uzanıp maskesini kaldırır.

- Sensin...

Der ve gözlerini bu dünyaya tamamen kapatır. Katil ise balta ile kafasını kopararak oradan hızlı bir şekilde uzaklaşır...

'1. Bölüm Sonu'

~Devam Edecek~

~Devam Edecek~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'1. Bölüm Sonu'
~Devam Edecek~

Gizemli Kayıplar 5'in oyuncu kadrosu sizlerle! Her bölümde birisi ölünce fotoğrafı siyah olacaktır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gizemli Kayıplar 5'in oyuncu kadrosu sizlerle! Her bölümde birisi ölünce fotoğrafı siyah olacaktır. Hadi şimdiden tahminleri alalım!

Yeni Bölümde Görüşmek Üzere🔪🩸

Gizemli Kayıplar : Korkunç Mesajlaşma 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin