ATLAS: Arkadaşlar.. Bir problem var.
SERA: Ne?
ATLAS: Bu ofisin önünde kan izleri var!
IŞIK: Of Atlas, sana aynı anda buluşacağız demiştik. Neden bizden önce gittin oraya?
ATLAS: Biliyorum, ama merakıma yenik düştüm. Bu dosyayı polisler neden almamış?
SERA: Çünkü bir tek ben biliyorum. Ve haber arkadaşım Efsun.
MELİH: Biz şimdi çıkıyoruz. Yirmi dakikaya orada oluruz. Atlas sen ofisten uzak bir yerde bizi bekle.
ATLAS: Pffff, peki acele edin.
10 Dakika Sonra...
Atlas, hâlâ Sera ve diğerlerini beklerken telefonu aniden titrer. Bilinmeyen bir numaran mesaj geldiğini gördüğü an içinden küfür savurur. Ağaçlık alana saklanır ve mesaja tıklar.
BİLİNMEYEN: Merhaba, Atlas.
ATLAS: Of dostum, artık bu işleri bıraksan mı diyorum?
BİLİNMEYEN: Ağaçlıkların arkasından bile çok yakışıklı duruyorsun! Seni sevdim.
ATLAS: Üzgünüm, bir katile aşık olamam.
BİLİNMEYEN: Ahahahah, bana kimse aşık olamaz Atlas.
ATLAS: Bir dakika sen.. Az önce yazdığın şey...
BİLİNMEYEN: Evet, seni görebiliyorum.
ATLAS: Beni görüyorsan sana bir uyarı yapayım. Polisleri arıyorum.
BİLİNMEYEN: Peki polislerin ararsan şu an bu ofisin deposunda olan dosyayı nasıl alacaksınız? Ve içeride bir ceset var. Polis burayı siz giremeden mühürler ve o çok merak ettiğiniz dosyayı alamazsınız.
ATLAS: İçeride ceset mi var?
BİLİNMEYEN: Aslında iki ceset olacak. Seni de sayarsak üç.
ATLAS: Sen ne saçmalıyorsun?
Atlas, katile bu mesajı attığı an telefonu bir başka mesajın gelişiyle titrer.
EMRE: Atlas! Seni camdan görüyorum. Lütfen, beni kurtar burdan!
ATLAS: Ne? Emre senin ne işin var burda?
EMRE: Efsun'la dosyayı almaya geldik. Ama o... Öldü! Cesedi zemin katta beyni fışkırmış polisleri ararsam ses çıkarırım lütfen polisleri ara.
ATLAS: Efsun öldü mü!? Bak sakin ol, orada kendini savunacak birşey bul. Polisleri arayamam o dosyayı bulamazsak daha çok kişiyi öldürecek. Lütfen ölme!
EMRE: Onun elini kopardım.. Bir eli yok!
ATLAS: Ne! Bunu daha önce kimse yapamadı. Onu sinirlendirdin. Nasıl içeri gireceğim?
EMRE: Bütün kapılar kilitli!
ATLAS: Bak, tamam biraz daha dayan, Melih ve diğerleri birazdan gelecektir.
EMRE: Dayanamam Atlas. Beni bulmak üzere!
ATLAS: Allah kahretsin içeri girmeye çalışacağım.
EMRE: Dikkatli ol!
Atlas, telefonu cebine koyarak hızlıca ofisin bahçesine girip bütün kapıları açmaya çalışır. Her kapı içeriden kilitliydi. Ve son kapıya baktığında ise dışarıdan bir zincirle kilitli olduğunu gördü. Etrafına bakmaya başladı. Büyük bir taşı gözüne kestirdiği an alıp sertçe kilide vurur. Beşinci vuruşunda kilit kırılır. Hızlıca kapıyı açıp içeri girer. Etraf karanlık olduğu için telefon ışığını açar. Depo gibi bir yerde olduğunu fark ettiği an telefonu aniden titrer.
BİLİNMEYEN: Hah! Senden beklendik bir hareket Atlas. Her seride bu kadar cesur olmak zorunda mısın?
ATLAS: Korkak bir katili öldüreceksem, evet.
BİLİNMEYEN: Sarı saçların karanlıkta bile güneş gibi parlıyor.
ATLAS: Demek buradasın.
BİLİNMEYEN: Bu iş çok uzadı.
Katil bu mesaji atar atmaz Atlas'ın yanında duran masanın altından çıkarak üzerine atlar. Atlas ise neye uğradığını şaşırarak kendini katilin altında bulur. Katille boğuşurken katilin bir elinin olmadığını görür. Yere düşürdüğü taşını almaya çalışırken katil bıçağını çıkararak Atlas'ın bacağına saplar.
- Güzel dayandın Atlas. Meşaleyi devretme vakti!
Dediği an Atlas yerdeki taşı alır ve katile vurmadan önce söze atlar.
- Al senin olsun pislik!
Der ve elindeki büyük taşı katilin kafasına hızlı bir şekilde vurur. Katil yerde başını tutmuş bir şekilde inlerken Atlas ise ayağa kalkarak katilin bıçakladığı bacağının kanaması ile topallayarak ofisin deposunun kapısına kadar varır ve kapısını açtığını an önündeki cesedi görünce büyük bir çığlık atar.
Efsun'un bedeninin ikiye bölündüğünü ve hâlâ gözleri açık bir şekilde güldüğünü görmüştü...
'5. Bölüm Sonu'
~Devam Edecek~Yeni Bölümde Görüşmek Üzere🔪🩸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Kayıplar : Korkunç Mesajlaşma 5
Mistério / SuspenseBu kurgu ve içeriği tamamen bana aittir. Sizler için hazırladığım Korkunç Mesajlaşma'nın 5. serisine hoşgeldiniz. İnsanların vahşice katledildiği katliamın üzerinden tam beş yıl geçmiştir. Bu beş yılın ardından intikam ateşinde tutuşan katil tekrard...