Po asi dvaceti minutách někdo zazvonil.
"Ano?,, Řekla sem už klidnějším hlasem " kotě to sem já ,, ozvalo se. Hned sem otevřela a čekala až vyjede nahoru. Po chvíli sem ho viděla v kulatou. Hned sem otevřela dveře. Hned sem mu padla kolem krku do objeti on mi objetí hned vrátil " pojď dovnitř ,, řekla sem.Vešli jsme do bytu sedli si na gauč. (V televizi jeli pořád jejich písničky btw)
Jak mile si calin všimnul toho co hraje tak se zasmál " čemu se směješ,, zasmála sem se taky. Bože sním je mi tak dobře " těm písničkám sem myslel že nas neposloucháš ,, " no to víš byla tady terka tak tam něco zapla ,, zasmála sem se znovu " hele už se směješ, sice nevím co se stalo ale do telefonu si brečela,, " no jo no....chytla mě moje depres nálada jak mile sem si přečetla co psala lucka ,, podívala sem se do země " no a proč se sní vlastně nebavíš? Nebo co se mezi vámi stalo?,jestli o tom nechceš mluvit tak normálně řekni ,, podíval se na mě a já na něj " v pohodě , vlastně jsme se pohádali o stěhování protože si začala něco s Petrem a mě to řekla až vden stěhování...,, Takhle sem pokračovala dál " no a potom proti mě všechno otočila v tom studiu a vlastně všude rozkecala že sem prej kurva ,, dokončila sem " bože to je pica fakt , neposlouchej ji není to pravda a ty to víš a já budu věřit jen tobě, mám tě rád kotě ,, řekla usmál se já se usmála taky a objala ho.Chvíli jsme seděli jeste u televize " nemáš hlad ? ,,zeptal se po chvíli " celkem jo ,, řekla sem a zasmála se " tak zajdem někam ,, mrkl na mě " fajn ale platím si to já ,, řekla sem se smíchem " nenene já tě zvu já platím ,, řekl a zasmál se taky " nemuzes za me platit hejj,, řekla sem " ale proč by ne, však se stěhuje s takže můžu ,, mrkl na mě já jen protocila očima.
" můžeš si prosím vzít jedny ty šaty mega ti slušely ,, zeptal se a udělal psí oči " fajn které ? ,, zasmála sem se " hmmm, ukážeš se mi v nich?,, Řekl s úsměvem " fajn ,, zasmála sem se a zmizela v ložnici. Oblékla sem si ty černé a vyšla ven " tak co ,, zeptala sem se " Hmm, ještě ty druhé prosím ,, řekl " bohaa , dneska nedělám nic jiného než se prevlikam ,, zasmála sem se a opět zmizela v ložnici . Oblékla sem si ty modré a vyšla ven.
" tak které teda ?,, Zasmála sem se " tyhle si vem ,, vstal s gauče a sel ke mě. " sluší ti to ,, řekl a dal mi pusu na tvář já se mile usmála a jelikož sem oproti calinovi hrozně malinká tak sem si vzala podpatky.Pohled calina
Viki vyšla z ložnice v černých úplych šatech " Hmm ještě ty druhé prosim,, řekl sem ji " bohaa, dneska nedělám nic jiného než se prevlikam ,,řekla se smíchem. Po chvíli vylezla z ložnice v modrých volných šatech " tak které teda ,, Zasmala se " tyhle si vem ,, vstal sem s gauče a sel k ní " sluší ti to ,, usmál sem se a dal jí pusu na tvář ona se na mě jen mile usmála. Jelikož je oproti mě hrozně malinká tak si obula podpadky. ' tak co můžeme ? ,, zeptal sem se " jasný ,, obul sem se a Viki si vzala ještě kabelku do které dala mobil klíče peněženku.
Po cestě jsme si povídali, po chvíli jsme došli do restaurace sedli si k volnému stolu pro dva. Po chvilce co jsme tam seděli a povídali si přišla servírka " tak co si dáte ? ,, zeptala se " piješ alko? ,, zeptal se mě " ne nepiju, ale ty si dej klidně něco ,, " dejte nám dvakrát kolu ,, objednal sem a servírka odešla " dal bych si ale za prvé sem autem a za druhé nechci udělat nějakou píčovinu ,, řekl sem a mrkl na ní " tak jo ,, řekla a usmála se na mě. Bože ten její úsměv miluju, vlastně miluju ji.
Po chvilce dosla servírka s naším pitím a mi si objednali jídlo.
Jelikož tam nebylo moc lidí tak to bylo celkem rychle.Pohled Viki
Jídlo nám donesli překvapivě rychle. U jídla jsme si povídali a celkem se i smály.
Když jsme dojedli tak calin proti mě vůli zaplatil. Vyšli jsme z restaurace a šly se někam projít. Noční Brno je krásné.
Došli jsme někam na louku ani nevím jak dlouho jsme šli a je mi jedno. Je mi s ním fajn.
Došli jsme na tu louku sedli si tam a koukali na hvězdy " paní je to tu krásné,, řekla sem " ale ty si víc ,, řekl a já sem cítila jak červenám.
Po chvílí co jsme tam tak seděli tak mi začla být zima jelikož ty šaty byly celkem lehké takové klasické letní šaty prostě.
" je ti zima ? ,, zeptal se mě calin " ani ne ,, zalhala sem." Kotě vidím že se třeseš zimou,, Jo sem úplně blbá hej on vidí že se klepu zimou a já řeknu že mi není zima " tak fajn možná mi je trošku zima ,,řekla sem.Calin si sundal mikinu a dal jí mě " ne to ne bude ti zima ,, řekla sem. Jako jeho mikinu bych si klidně vzala ale fakt by mu byla zima " kotě mě je jedno ze zmrznu já, hlavně že s tebe nebudu mít rampouch ,, řekl a zasmál se " tak děkuju ,, řekla sem,mile sem se usmála a mikinu si oblékla.
Voněla po něm úplně omgg. Já ho miluju do pici....
Ještě chvíli jsme seděli " půjdeme už? Je celkem pozdě,, zeptala sem se " jestli chceš tak jo ,, řekl a pomohl mi se zvednout..
Po cestě jsme si klasický povídali a já se rozhodla že ju to dneska řeknu ... Řeknu mu že se mi líbí ... Ano znám ho asi 3 měsíce. Al prostě chápete mě.
POHLED calina
Viki byla zima tak sem ji dal mikinu upřímně ta mikina ji slušela víc jak mě.
" půjdeme už ? Je celkem pozdě ,, zeotks se mě " jestli se ti chce tak klidně ,, řekl sem a pomohl jí se zvednout.
Po cestě k ní jsme si povídali a já se rozhodl že ji dneska reknu že se mi líbíPohled Viki
Došli jsme ke mě k bytovce a byl čas loučení " hele musim ti něco říct ,, řekly jsme s calinem na ráz " tak začni ,, pobydl mě " ne ty začni ,, odporovala sem." Kotě prostě to vyklop,, zasmál se " fajn, hele vím že je moc brzo a známé se celkem krátce ale celkem dlouho se mi líbíš, hele pochopím když to nemáš stejně jen sem ti to chtěla říct, a taky to že mi je stebou mega fajn zapomínám stebou na všechno špatne a prostě tak...,, ani sem to nedořekla a calin mě něžně políbil " kotě mám to stejně, miluju tě ,, řekl a usmál se na mě polibek sem mu vrátila. Po chvilce jsme se rozloučili a já šla domů, doma sem si uvědomila že mám jeho mikinu...V: ahoj ❤️došel si v pohodě domu?
C: ahoj jo došel ❤️
V: super jinak mám tvoji mikinu až spolu budeme ti ji vrátím ❤️
C: v pohodě nech si jí sluší ti víc než mě ❤️a mikin mám dost
V: dobře dekujuuuu ❤️ už půjdu spát sem unavená
C: nemáš zaco princezno ☺️ jasne Dobrou noc ❤️ miluju tě ❤️
V: Dobrou ❤️ já tebe ❤️Dala sem telefon na nabíječku, převlékla se do pyžama a s úsměvem na tváři upadla do říše snů.
Tak je to tady konečně jsou spolu
Další kapitola bude nevím kdy ale chci jich tet napsat přes léto co nejvíc jelikož nevím jak budu stíhat od září.
Doufám že se vám to libiii
Mě to třeba baví mega psát ale nevím jestli vás to baví číst když tak do komentářů napiš svůj názor 😉❤️OMLOUVÁM SE ZA CHYBY