13. pro tebe

183 4 1
                                    

S holkama jsme se dohodly že se sejdeme před klubem v 6 aby jsme měly tak nějak dobré místa.

Měla sen dost času jelikož byly asi 3 odpoledne. Šla sem si dát sprchu udělat make-up když je ta akce a vybrat si fit který si vezmu.

Vybrala sem si černé uple šaty co sem si koupila s Terkou a tenisky černé. Vyfotila sem se v zrcadle ( to by h nebyla já že ano ) a dala si to na Story s picnickou random a označila tam terku s Luckou. A šla sem se ještě najíst

" caukyy hele můžeme vyrazit dřív? ,, Volala mi Terka " čauky jasný proč ne už sem nachystána takže tak ,, zasmála sem se.

Takže byly asi 4 a klepe na mě někdo " čauky jdeme ? ,, řekla Terka když sem otevřela " čauky jasný hej jen si vezmu kabelu peníze klíče mobil a muzemm,, řekla sem.

Vzala sem si ty věci a šly jsme po cestě jsme zavolaly Lucce že už jdeme pomalu.

Došli jsme před klub a Lucka tam už byla. Přivítali jsme se 

Vešli jsme do klubu, a samozřejmě hned k baru já si dala opět  kolu Lucka si objednala vodku a džus a Terka jenom džus.

Seděli jsme tam povídali si a pili svoje drinky.

Uběhly takové 4 hoďky Lucka už byla v náladě a my s Terkou furt střízlivé jelikož nepijeme haha.

Bylo osm a začlo se hrát my se s holkama přívaly do předu a užívaly si Martinovy písničky. Martin furt koukal na Terku a Terka na něj... no jo jo zamilovaný páreček... Martin asi po hodině dohrál a byla pauza ve 22:00 měl nastoupit mě neznámí zpěvák .

Bylo děsem večer a začla hrát povědomá hudba.. " řekni mi že tu nehraje calin...,, Řekla sem teprve s Luckou ty se na sebe jen podívaly " noo..,, jedine co řekla Lucka " holkyy já se s ním vidět nechci ,, řekla sem jim " neboj se on neví že tady budeš teda doufám ,, řekla Terka a podívala se na Lucku " tak fajn no ,, řekla sem a podívala se na podio kde stál calin a koukal na nás.. super ví o mě

" super ví o mě ,, řekla sem holkám a chtěla odejít " začnu velice neobvykle..,, řekl do mikrofonu " tohle je nová písnička kterou sem napsal po hádce s mou přítelkyni..,, pokračoval a já se zastavila a koukala na něj.
" pokud tady ještě si tak pošlou hej prosím ,, řekl a  začal zpívat
( autor : vím že to není jeho jo ale tady budeme dělat že to napsal calin dekujuu)

(Autor: ano vím že se to nehodí ta písnička )

Paní tohle sem nečekala.

Nechtěla sem tam být tak sem holkám co zamnou doběhli po písničce řekla " holky jdu domů promiňte , vy jste o tom věděli?,, Zeptala sem se.
"Tak na pul,, řekla Terka  "nám bylo řečeno že tě tady máme dovést že pro tebe má překvapení nebo omluvu či co,, dokončila lucka. " super,, ironicky sem se na ně usmala takhle jsme se tam "hádali" celkem dlouho takže jsem si ani nevšimla že calin už dohral.

" fajn nebudu se hádat jdu domů cau,, byla sem na odchodu když v tom mě někdo chytl za ruku. "Hej pusť mě!,, krikla sem po nějakém chlapovi co mě táhl někam pryč " pojď kocko této si uzijem u mě,, rekl mi " no to by asi nešlo pusť mě!! ,, furt sem po něm kriceka.

Pohled calina :

Když sem dohrál tak sem si všiml holek já se bavi... No nejspíš se hadali nevím proc.... Sešel s s pódia a šel za holkama "čau kde je Viki?,, Zeptal sem se " právě odešla ,, řekla Lucka s ironickým úsměvem " pusť mě !!,, Slyšel sem z dálky matně neřešil sem to a povídal si dal s holkama s toho mě vyrušil další křik " no to by asi nešlo ! Pust mě !!!,, A v tu chvíli mi došlo že to je viki.

Rozběhl sem se směrem od kud šel křik.
" pust mě ! Pomoc prosím!!,, Kricela ale už sem ji slyšel líp byl sem kousek od nich " pusť ji ty stačí ,, dál sem tomu borcovi pěsti " caline dost ! , Nestojí ti za to !,, Krikla na mě se slzami v očích " máš pravdu pojď doprovodil tě domu aspoň ,, řekl sem ji a chytl ji za ruku.. šly jsme chvíli bylo trapne ticho jen sem cítil jak se jí klepe ruka kterou sem držel druhou rukou si utirala slzy. " ses v pořádku? ,, řekl sem a podal ji kapesník " už jo děkuju ,, řekla a vzala si kapesník.

Po chvíli jsme došli k ní " caline ?,, Zeptala se " ano?,, " Nechceš jít semnou ? A zůstat do rána ? Prosím ?,, Řekla mi.
Bylo mi ji strašně líto ikdyz jsme spolu nemluvili nějak extra tak mi to bylo úplně jedno " jasně pro tebe cokoli kotě ,, usmál sem se na ni a ona na mě.

Pohled Viki

Ani nevím co mě to napadlo...ikdyz sem na něj byla naštvaná tak sem dneska nechtěla být sama.

Došli jsme ke mě " tak pojď sedni si ,dáš si něco k jídlu k pití? ,, zeptala sem se zdvořile " nenene ty si sedni já nachystám něco ,, mile se na mě usmál " tak - tak fajn ,, sedla sem si na gauč a zapla televizi " tak tady to je ,, položil přede mě talíř s tousty a černý čaj. " Dekujuu,, řekla sem a napila se čaje vzala sem si jeden toust.

Když sem dojedla svůj toust tak sem jen seděla a popíjela čaj." Tak co ? Udělal sem to dobrý aspoň ? ,, zasmál se"  jo bylo to manmkozni,, usmála sem se a dal popíjela čaj. Je mi sním fajn nemusím na nic jiného aspoň. " zákonem film? ,, zeptal se calin po chvíli ticha " tak něco vyber,, hodila sem po něm ovladač " au ,, zasmál se když ho to trefili do hlavy " prominn,, smála sem se sním. Vybral tam nějaký random film.

Když sem dopila čaj tak sem položila hlavu na rameni od calina. Byla sem strašně unavená " ses unavená kotě? ,, zeptal se " mhm,, zamumlala sem . Po chvíli co sem skoro mě vzal do náruče a nesl směr moje ložnice.

Pohled calina

Kdyz mi usla na rameni tak sem ji vzal do náruče a odnesl do její ložnice. Položil sem ji na postel a chtěl odejít ale ona mě v tom zastavila " zůstaň tady prosím ..,, poprosila mě unaveně "Fajn,, usmál sem se a lehl si vedle ní s vtáhl si ji do objetí " Dobrou kotě ,, řekl sem a dal jí pusu do vlasů " Dobrou ,, řekla velmi unaveně.


____________________________

Takk máme tady další dílll psala sem jo celkem dlouho jelikož sem hodně přemýšlela  co psát a několikrát sem to přepisovala.

Tak snad vás to baví

Jak mile vyjde cca 20 kapitola tak bych chtěla pomalu psat další příběh tento příběh by sice nekončil nejspíš nebo uvidím co se bude dít dál a kolik mě toho napadne ale chtěla bych aspoň přes 20 kapitol napsat.

Jak sem psala tento příběh by nekončil ale asi by nevycházel nějak často asi jednou dvakrát týdně těžko říct uvidíme jak budu stíhat přes školu 😅😅

nevinná láska - Calin Panfili Kde žijí příběhy. Začni objevovat