14. usmíření s calinem

195 7 0
                                    

AUTOR : PORAD SE POHYBUJEME V PROSINCY BTW

Ráno sem se probudila v calinove objetí " dobře ráno princezno,, řekl když si všimnul že jsem vzhůru " dobře ráno, kolik je hodin? ,, zeptala sem se " 10:30,,  odpověděl " no tak to sem si přispala ,, zasmála sem se " no to jo,, taky se zasmál

Po asi 5 minutách jsme se vyhrabaly s postele a já šla udělat snídani. Udělala sem klasické tousty, sobě černý čaj a calinovi kafe. " tak tady ,, řekla sem když sem položila tousty a hrnky na stůl " mnamm miluju tvoje tousty ,, řekl a hned si jeden vzal " to sem ráda ,, zasmála sem se a taky se nasnídala.

" hele Viki fakt promiň za to co sem udělal byl sem na mol a nevěděl co dělám, nebylo ro naschvál ano vím že alkohol za nic nemůže ale fakt sem to přehnal a pomalu ani nevěděl kdo sem,, omlouval se mi. " já ti už ale odpustila, ano odpustila sem mu " cože kdy ? ,, zeptal se " za ten včerejšek sem ti odpustila přece jen i když jsme byly rozhádaní tak si mě v uvozovkách zachránil ,, řekla sem a mile se na něj usmála. 

pohled calina

Když mi Viki řekla že mi odpouští  byl sem strašně rád kdo by taky nebyl že jo. Ihned sem ji vtáhl do obětí a políbil jí. Bože jak mi tyhle chvíle chyběli komu by ne že jo.   Po chvíli nám došel vzduch tak jsme se odtáhly, bylo ticho ale ne to trapné takové to  krásné ticho. "nevím jak ty ale já  mam hlad ,, řekla po chvíli Viki se smíchem " tak jdeme udělat snídani,, odpověděl sem jí a políbil ji. Vylezli jsme s postele a šli směr kuchyň "tak co by si pan Panfili dal ?,, zeptala se mě "no to co bych si dal stoji přede mnou,,  mrkl sem na ní " tobě jde vážně jen o to jedno že jo,, zasmála se  " ne nejde ale hrozně si mi chyběla no,, usmal sem se na ni.

Pohled Viki

"Pane Panfili vy jste furt stejný ,, zasmála sem se a šla k němu a dala mu pusu no a trošku se to zvrhlo dokážete si představit co se dělo že jo.

Trošku preskocime už je tady 20.prosince calin  je zase u mě nestěžuju si na to sem ráda že sním můžu trávit čas ale zase doma ani pořádně neuklidim aby se něco nestalo chápeme.

Je asi osm ráno Calin už byl vzhůru a koukal do mobilu " dobré ráno kotě,, " dobre-,, nedořekla sem to protože se mi udělalo brutálně špatně a běžela sem na zachat. " kotě ses v pohodě ? ,, ozval se za mnou jeho hlas když mi chytl vlasy abych si je nepozvracela " jo asi sem jen něco špatného snědla nebo budu nemocná,, po chvíli sem se odhodlala zvednout a jít si zas lehnout do postele " pojď pomůžu ti ,, usmál se na mě já mu úsměv oplatila.

Leželi jsme spolu v postely já keldovi na hrudi a on mě hladil po zádech. V televizi hrál nějaký film ani sem to nevnímala jak mi bylo zle. Po chvíli sem zavřela oči padla na mě strašná únava, nejspíš sem i chvíli spala jelikož sem oči otevřela až když keldovi zazvonil telefon

Pohled Calina

Ráno se Viki probudila okolo osmé "dobře ráno kotě,, řekl jsem jí " dobre- ,, nestihla to dorict jelikož běžela na záchod, já se hned rozběhl za ní a chytl ji vlasy " kotě ses v pořádku?,, ano caline na víc denilni otázku ses zeptat nemohl " jo asi sem snědla včera něco špatného. Nebo prostě na mě něco leze,, odpověděla ale furt se na mě nepodívala.

Seděla tam asi ještě dvě minuty a zvracela po těch dvou minutách se zvedla pomalu " pojď pomůžu ti do postele ,, řekl jsem a ona se jen usmála.

Vzal sem ji na princeznu a odnesl do pokoje. V pokoji sem ji položil do postele a lehl si vedle ní. Ona si položila hlavu na moji hruď a já zapl nejaky random film a hladil sem ji po zádech. Po chvíli když sem se na ni podíval tak spala a já byl na telefonu.

Po asi dvou hodinách mi někdo volal " kurva zrovna teď ? ,, řekl sem si pro sebe a vzal telefon " kdo to je ?,, zeptala se ospale " David promiň nechtěl sem tě vzbudit. Už je to líp?,, řekl sem " trochu jo a měl by si to zvednout třeba to je důležité ,, řekla a usmála se na mě já ji úsměv oplatila a vydal se do obýváku.

C:No co je
D: hej musíš přijet do studia máme tady problém s tou tvoji písničkou.
C: nemůžu Viki není dobré nechci ji tady nechat samotnou

"Klidně jed je to důležité ,, objevila se za mnou " nechci tě tady nechat samotnou,, řekl sem a objal ji " zavolám terce ať dojde ,, usmála se a já jen přikývl

C: fajn tak za půl hodky sem tam
D: fajn zatím čau

Víc sem nestihl říct jelikož to David tipl " kotě slyb mi že tady nebudeš sama ,, řekl sem ji

Pohled Viki

" kotě slyb že tu nebudeš sama ,, řekl  mi " keldo slibuju že te terce zavolám klidně teď hned před tebou ,, řekla sem a skrizila ruce na prsou " dobře věřím ti , ale budu tě kontrolovat,, řekl " dobře ale teď už jedu máš jenim 20 minut ,, měkká sem na něj. Calin mi dal pusu a odcházel do studia

V: terezkoo můžeš prosím dojít doluuu
T: vikousi pročpak ?
V: kelda jel do studia a  mě nechce nechat doma samotnou a ja slíbila že ti zavolám
T: jasné proč tě nechce nechat doma samotnou? Dobře pak mi to řekneš všechno za chvíli sem tam
V: jop všechno řeknu zatím pa
T: papa.

Ani ne do 5 minut Terka klepala na dveře " ahojj,, řekla a objala mě " čauky pojď dovnitř, dáš si čaj nebo něco?,, zeptala sem se když si Terka sedala na gauč " vodu jenom ,, usmála se.

Donesla sem ji vodu a sedla si kni " tak povídej proc tě nechce nechat samotnou ? ,, zeptala se " no od rána mi je brutálně špatně-,, nestihla sem to dorict protože mi skočila do řeči " jak špatně ? Ty ses nemocná nebo? ,, zeptala se " nevím vůbec prostě zvracím a sem unavená jak cyp,, řekla sem " a není možné že si v tom ?,, zeptala se a já vykulila oči " no snad ne, teda doufám že ne,, " no nevím být tebou udělala bych si test, nebo zašla rovnou k doktorce,, řekla mi " fajn zírá si Zajdu k doktorce ale ty půjdeš semnou jako moje podpora!,, ukázala sem na ní výhružně prstem." Fajn fajn ,, zvedla ruce do obraného gesta a obě jsme se začaly smát.

Povídali jsme si hodně dlouho a kelda mi asi 5x volal jestli jsem v pohodě a že dojde domu asi kolem 21:00.

Když kelda přišel tak sem mu jen řekla že zítra jdu k doktorce že sem pořád zvracela i když nezvracela ale aby se nevyptaval nebo tak ( samozřejmě sem mu řekla že semnou půjde Terka ,, a oj jen řekl že zítra musí zase na celý den do studia takže mu to nevadilo.






Tak máme tady další kapitolkuu po dlouhé dobe.

Kapitoly nebudou vycházet nějak často kvuly školy.

Pokusím se je psát a vydávat třeba o víkendech ale neslibuju záleží podle toho jak budu mít čas a jak budu stíhat.

Mozna budu stíhat kapitoly vydávat i přes týden po škole ale fakt nic neslibuju

nevinná láska - Calin Panfili Kde žijí příběhy. Začni objevovat