15: těhotná!?

191 5 0
                                    

Dnes je 21.12 a já si to s Terkou mířím k doktorce. Samozřejmě sem šla ráno zase hodit šavli no...začíná být víc a víc  nervózní

" do pici co když fakt budu těhotná ?, jak na to zareaguje kelda ?!,, začala sem vyšilovat " hej hej dychej, calin by byl dobrý otec věř mi, určitě neuteče hned jak mu řekneš že čekáte mimco ,, usmála se na mě. To mě trochu uklidnilo.

" dobry den, já sem vám včera volala kvuly nevolnostem, tady kamarádka má podezření na těhotenství,, řekla sem doktorce když sem vešla do ordinace (Terka seděla v čekárně ) " dobrý den dobře tak se posaďte,, sepsala tam semnou od kdy mám nevolnosti a tak " ještě uděláme ultrazvuk, prosím běžte se položit,, řekla a ukázala na lehátko.

" teď to bude trochu studene,, řekla a usmála se. " gratuluju jste v prvnim měsíci ,, ( autor: budeme dělat že spolu jsou tak nějak jo + počítejme že spolu byly i před tou hádkou jo takže by to tak mohlo vycházet. Už sem se zamotala do měsíců) " cože!?,, vykulila sem oči " ano je to tak gratuluji ještě jednou a za měsíc přijďte na kontrolu ,, mile se usmála já se ji úsměv snažila oplatit.

Utrela sem ze sebe zbytek gelu nebo co to bylo a šla za Terkou. " tak co ? Vypadáš jak kdyby si viděla ducha ,, řekla " jsem těhotná ,, řekla Sem skoro neslyšně " cože to je super !! Budu teta ! Ty mamča, a calin taťka.,, začala se radovat " jo to je super ,, usmála sem se " počkej to znamená že si s námi nemůžeš připít na vánoční nebo spíš povanocni a silvestrovské párty ,, sklesl ji usmev " nevadí snad příští rok,, zasmála sem se.

Po cestě domů jsme si povídali " hele a kdy to calinovi chceš říct ? ,, zeptala se " no napadlo mě mu to říct na vánoce, jako dárek ,, řekla sem jednoduše "to zni fajnn a Lucce a zbytku?,, zeptala se " no na vánoční party ,, mrkla sem na ni, ona jen přikývla.

Pohled calina

Viki mi psala že se štěrku staví ještě v obchoďáku na oběd či co. Já se rozhodl že pojedu za Petrem všechno jsme domluvili " čau Bro,, pozdravil sem když sem došel do bytu " cuuss,, pozdravil na zpět " ahojj co ty tady ,, řekla Lucka a objala mě " čau, no Viki je s Terkou tak sem přijel,, řekl sem po pravdě " no takk dáš si kafe ? ,, zeptala se " jo prosím ,,
Byl sem tam asi 4 hodiny a všechno jim řekl

Uběhla nějaká doba a já už jel domů nebo jakoby spíš k Viki. Když sem výšel do bytu tak Viki už byla doma.

" čau kotě ,, objal sem ji ze zadu " ahoj,, řekla a otočila se čelem ke mě " kde si byl? ,, zeptala se " u Petra dlouho jsme se neviděly, jak bylo s Terkou ? A už víš co ti je teda ? ,, usmál sem se na ni

Pohled Viki

"Ahaa jo stěrkou bylo fajn, nooo,, honem vymyslet nějakou lež kurva nic mě nenapadá " jenom.. chřipka ? ,, rekla sem to spíš jak otázku než odpověď " uff sem se lekl že to je něco horšího ,, řekl a dal mi pusu.  Ji

Jinak s Terkou v obchoďáku sem koupila dudlíky bodycka obyčejné bílé. Ještě sem to zabalila než calin přišel a schovala takže dárek vyřešen.

Opět preskocime

Je to tu... vánoce sem nervózní jak cyp dárky už jsou pod stromečkem calin je tam dal už včera večer  kromě toho oznámení sem mu koupila ještě voňavku kterou má tak rád a vyrobila sem mu foto album s našima fotkama.

Já momentálně už od šesti od rána běhám po bytě uklízím a chystám věci na večeři. Ano sem vzhůru dřív jak calin což se divím " kurva ,, řekla sem když mi spadla sklenička z ruky a samozřejmě se rozbila " co se děje ? ,, ozval se ospalý calin co se zjevil v kuchyni když sem uklízela sklo " nic jen mi spadla sklenička klidně si jdi ještě lehnout ,, řekla sem a mile se usmála " ne pomůžu ti s necim,, úsměv mi oplatil.

Já mu nadiktovala co má udělat a on kyvl
" do píce au ,, řekla sem když sem se podřezala o to debilni sklo naštěstí ne moc " v pohodě ?, Ježíš ukaž pomůžu ti to ošetřit ,, řekl " ne v pohodě to zvládnu sama,, řekla sem a dala si to pod vodu" ty ses moje pako víš o tom ? ,, řekl když mi prst zalepili náplasti jelikož to byla pravda ruka a já levou neumím nic udělat " jo ted už jo ,, zasmála sem se a on mě vraždil pohledem, ale pak se zacal smát.

Už jsme po večeři a dáváme si dárky
Calin  trval Anton že si mám otevřít dárky první. Bylo tam: voňavka celkem dráha, obaly na telefon, a ještě nějakou kosmetiku se kterou mu 100% pomáhala Terka s Luckou protože sem se na ty věci koukala jen snima " děkuju ,, řekla SME a zasmála se " neděkuj prosím tě,, řekl " fajn a teď moje dárky ,, podala sem mu první voňavku, potom foto album, " děkuju kotě ,, řekla usmál se " nemáš zač jo a mám pro tebe ještě jeden dárek,, řekla sem ano oznámení sem mu nedala pod stromeček " cože ? ,, řekl zaskočeně já se zvedla a šla pro to " tady ,, podala sem mu to a byla sem nervózní jak prase.

Calin to rozbalil a nechápal " co to-,, pak mu to asi došlo jelikož se podíval na mě " JA BUDU TATA !?,, křikl přes celý byt " j-jo ,, nervózně sem se usmála " kotě pojď sem ,, všiml si mého vyrazu asi a vtáhl si mě do objetí " bože ani nevíš jaký kámen mi spadl ze srdce ,, řekla sem když sem se odtáhla z objetí " proč pak ? ,, uchechtl se " myslela sem že odejdeš nebo něco ,, " myslet znamená hovno vědět kotě ,, usmál se na mě a něžně mě políbil. Zbytek Vánoc jsme proležely v posteli u netflixu a prohlíželi foto album. Nad fotkama sem se musela usmívat byly to krásné vzpomínky.

Je tady "vánoční" party  " zlato?!,, zakřičela na mě kelda z kuchyně" anoo?,, krikla sem na něj zpět " pojď sem ,,  to line prase prostě nedokáže dojít zamnou. Znechuceně sem vylezla s postele a cupitám si to do kuchyně " co ti mám vzít ke klukům když nemůžeš pít?,, zeptal se " nevím džus třeba a neboo mlíko ne fuj mlíko ne trebaa bože nesnáším ty chutě,, knukla sem calin se zasmál " fajn vezmu ti džus pomerančový?,,řekl  " omg jooo , a příběhem něco sladkého ,, řekla sem mu a usmála se " fajn fajn ,, zasmál se.

Je čas aby jsme šli do studia kde se koná party.
Musela sem na sobě obyčejné tepláky nebudu si oblíkat saty ani nic bo zimaa. Kelda má džíny a košily vypadá jak nějaký sexy mafián. Obuly jsme si boty a šly jsme jdeme pěšky protože kelda bude 100% pít a navíc od studia bydlíme kousek.

Došli jsme do studia calin otevřel dveře jak vchodové tak i hlavní ( idk jestli je tam nějaký rozdíl mezi tím ).

Přišly jsme do studia vyzuly se a šly za ostatníma " čau kundy jsme tady ,, zařval calin " ahojjj,, řekla sem a běžela nebo běžela spíš šla sem je všechny obejmout. Samozřejmě i Terku a Lucku které tam byly taky.

" na tady máš ,, dal mi Petr kelímek do ruky asi s alkoholem jak jinak " ne děkuju,, usmala sem se " jak chceš ,, řekl Wili a kelímek do sebe kopl on.

Po chvíli došli ostatní a zas mi někdo dal do ruky kelímek " hoši díky ale nemůžu pít ,, zasmála sem se " nemůžeš nebo nechceš? ,, řekl zmateně Petr " no nemůže pít,, řekl kelda s Terkou najednou a nikdo nechápal " jo počkej zapomela sem vám dát tohle ,, řekla sem a každému podala obálku kluci v ní měli strejda a Lucka s terkou teta " děláš si picu ze mě !?,, řekli všichni na stejno " calin bude táta ?!,, řekl Petr překvapeně " ty budeš máma !? ,, řekla zas Lucka " jop ,, řekla sem všichni mě objali a gratulovaly nám.

" jak dlouho ? ,, zeptal se David " asi 3-4 týdny ,,  usmála sem se " ještě jednou vám gamratuluju ,, řekl Willi " děkujeme ,, řekly jsme s calinem na stejno.








Tak je tady další kapitola🥳 snad se líbí

nevinná láska - Calin Panfili Kde žijí příběhy. Začni objevovat