Další den ráno mi někdo klepal na dveře. Nedobrovolně sem vstala s postele a šla otevřít.
Otevřela sem dveře a tam stál calin " ahoj, já tě probudil?,, Zeptal se když vesel dovnitř" ahoj, no už to tak bude ,, zasmála sem se "promiň,, řekl s dal mi pusu " v pohodě, proč ses tady ?,, Zeptala sem se a sedla si na gauč " no mám pro tebe dárek ,, řekl a podal mi obálku. "Co to je ?, ,, Zeptala sem se " otevři to ,, řekl.
Otevřela sem obálku a seděla tam s otevřenou pusou " děláš si prdel? ,, řekla sem když sem vytáhla dvě letenky na malédivy " ne a odmítáme zítra tak si zbal ,, řekl a mrkl na mě.
Bože to je pako, zbytečně utrácí.
Běžela sem do ložnice a zbylila no zbalila spíš sem to nahazela do kufru si nějaké šaty,džíny, kratasi, trička, a samozřejmě plavky, a boty a samozřejmě spodní prádlo higienu si zbalim zmrano.
kufr sem nechala tak jak je a šla za calinem " ses blázen víš o tom ,, zasmála sem se " prooc, sem ti chtěl udělat radost ,, řekl se smíchem " jo radost si mi udělal ale nemůžeš furt utrácett,, řekla sem a usmála se na něj.
Chvíli jsme seděli koukali na filmy ( já uvařila oběd takže jsme ho jedli u filmu )
" nechceš tady přespat? Ať nemusíš pak jezdit sem zítra ?,, No tak sem zvědavá co řekne " kotě klidně jen si musím žaket pro věci, jedeš semnou?,, Řekl. " Že se ptáš dej mi 10 minut ať že sebe udělám člověka prosím,, řekla sem a zmizela v ložnici.Pohled calina
Jak Viki řekla tak udělala ani ne za 10 minut byla zase v obýváku " sluší ti to ,, řekl sem ji " prosím tě, děkuju ale ,, zasmála se. Já se na ni usmál a šli jsme k autu.
Po cestě sem ji dál ruku na stehno a celou cestu jsme mlčeli.. " ses v pohodě ? ,, zeptala se po chvíli " jo jo sem, proč bych nebyl ? ,, odpověděl sem.. nebyl sem v pohodě byl jem strašně nervózní z toho co plánuju... " nevím přijdeš mi smutný nebo naštvaný ?,, já ji nemůžu říct pravdu .." ne sem fakt v pohodě,, mrkl sem na ni " no dobře budu ti věřit ,, ještě že tak ty kráso.
Když jsme dojeli před můj barák, vystoupili jsme z auta a šli nahoru do bytu " tak buď počkej tady a já donesu ten kufr nebo pojď semnou a zkontrolujes mě ,, zasmál sem se " hele asi ze půjdu zkontrolovat,, zasmála se taky. Vyzuli jsme si boty a šli ke mě.do ložnice tam sem vzal kufr dalnho na postel " prosím můžeš skontrolivat jestli mám všechno ,, zasmál sem se a ona taky. Začala kontrolovat můj kufr no co přece jen jsem chlap .
" tak teď máš všechno ,, řekla a zavřela kufr " fajn tak tet k tobě ,, řekl sem a vzal si svůj kufr.
Pohled Viki
Když jsme dojeli konečně ke mě tak s calinovi řekla ať si kufr nechá v obýváku ať si jen nechá venku něco na spaní.
Já sem běžela do pokoje abych si taky zabalila pořádně. " kotě ? Ses tady ?,, Zeptal se calin když mě hledal po bytě. Jo zrovna když sem šla do pokoje tak byl v koupelně " jojo sem tady ,, řekla sem a v tu chvíli se otevřeli dveře." chceš s tím pomoct? ,, zeptal se po chvíli co seděl na posteli a koukal na mě " nene to je v pohodě ,, mile sem se usmála.
Asi po půl hodině sem měla hotovo. Kufr sem zavřela a nechala ho ležet. Zvedla sem se ze země a šla ke calinovi. " slib mi že už nebudeš utrácet ,, řekla sem když sem došla k němu a omotalu mu ruce kolem krku " no to ti slíbit nemůžu, chci aby si se měla co nejlépe ,, řekl a dal mi pusu " nejlépe se mám stebou zlato ,, pusu sem vratila. Z obyčejné pusy se to změnilo v líbání a za chvíli jsme byly oba bez oblečení no dál to popisovat nebudu prostě představíme si co se dělo.