Silvestr je tu jupiii.
Sem asi v 5-6 týdnů takže ještě nemám ani bříško.Je asi osm ráno a já skoro celou noc nespala nemohla sem spát. Myslela sem úplně na všechno, od seznámení s keldou ,na zásnuby, a na to že sním teď čekám dítě a budu sním mít svatbu.
Konečně budu mít úplnou rodinu.
" Dobré ráno kotě,, ozvalo se vedle mě. Podívala sem se na něj " Dobré ráno ,, řekla sem docela dost ospale " co máš dnes v plánu?,, zeptala sem se když sem se zvedala s postele " musím do studia máme problém s písničkou, ale to bude tak na dvě hoďky maximálně a co pak ty ? ,, zeptal se mě "nic zvláštního,, usmála sem se, ale můj úsměv hned spadl " ses v pořádku kotě ? ,, řekl a objal mě ze zadu "ji jen sem strašně unavená,, řekla sem na rovinu " jak to ,, otočil si mě čelem k sobě " v noci sem skoro nespala, měla sem hlavu plnou myšlenek, od našeho seznámení do teď,, musela sem se usmát " Bobi, a nechceš semnou do studia a pak by jsme se válely spolu u filmu ? ,, zeptal se mě. Je hezké jak se stará Bobík " tak fajn, ale je dost možný že budu nepříjemná,, zasmála sem se a on semnou.
Do studia jsme jeli autem ani jednomu se nechtělo pěšky. Dojeli jsme před studio calin otevřel dveře vešli jsme dovnitř vyzuli jsme si boty " čau zmrdii,, pozdravil calin všechny " ahoj ,, pozdravila sem taky a všichni mě běželi obejmout " ahojjjj,, pozdravili mě holky.
Seděla sem mezi Terkou a calinem celou dobu sem byla potichu nebo si povídala s holkama a měla hlavu položenou na Calinovu ramenu, zaviraly se mi oci. "je na case jit domu,, rekl a ja souhlasila "mějte se lidi a omlouvam se ze vam to takhle kazim,, rekla sem " vpořadku my to chapem,, ozvalo se jednohlasně.
S calinem jsme dojeli domu zuli si boty a já hned šla do ložnice.
Pohled calina
Když jsme došli domu a zuli si boty Viki hned zaplula do ložnice já šel do kuchyně pro pití a něco k filmu.
" tak vybrala si něco? Nebo výběrem spolu ,, zeptal sem se " výběr něco ty, já fakt nevím,, řekla " pustí mě si pohádkuu,, řekla po chvíli " tak jo jakou by si chtěla ,, zeptal sem se " Hmm trebaa na vlásku ?,, usmála se " tak fajn,, pustil sem to.
Lehl sem si k Viki a ona mi položila hlavu na hruď. Ani nevím po jaké době ale usnula. Probudím ji před půlnocí řekl sem si.
Je to tu je neco málo po jedenácté " zlatí vstávej ,, " ještě ne,, řekla " no šup nebo pro spíš nový rok ,, zasmál sem se a to jste měli vidět jak vyskočila s postele.
" kotě pomalu ,, řekl sem " Joo, jdu udělat papu,, řekla a mířila to do kuchyně já si to cupital jako ocásek za ní.
Je půlnoc " šťastný nový rok,, řekli jsme jednohlasně políbil sem ji
Tato část je kratší ale to nevadí. Další kapitola bude asi poslední těžko říct uvidíme.
Dneska vydám ještě jednu kapitolu druhého příběhu 🙈 snad vás bude bavit číst jako mě psát 🥰