Tanıtım

2.4K 97 17
                                    

Yeni kitaptan herkese merhabalar beynim sürekli yeni kitaplar çıkarıyor hani hayal gücüm genişliyor ve oradan oraya hemen yeni bir kitap çıkarıyorum daha elimde bir sürü 6-7 tane kitap fikri var ve ben onları yazmayı düşünüyorum zaten bunu da attım ortalığa bu da çok güzel olacak bu biraz ağır bir kitap olacak, benim diğerlerine göre bakalım nasıl olacak İnşallah beğenirsiniz bunu, hadi tanıtıma geçelim.
______________________

Alex yeni taşındığı evden ürperiyordu. Bunun sebebini 2 aydır anlayamamıştı her eve girdiğinde sanki duvarlar onun üstüne geliyormuş gibi sanki birileri onu sürekli izliyormuş gibi hissediyordu.

Kendisi bu durumdan çok şikayetçiydi ama ev sahibinin yanına gidip de eviniz çok bunaltıcı veya çok korkunç diyemezdi kendisi en yakın zamanda başka bir ev bulup çıkmayı düşünüyordu.

Ama çalıştığı işten dolayı hep hareketli olduğu için taşınmayı kenara atmıştı bir süreliğine, Alex şu an bir restoranda çalışıyordu.

Kendisi okumuştu üniversiteyi çok güzel bir şekilde bitirmişti ama hayatı da üniversite gibi bitmişti.

Sadece ayakta duran bir insandı.
Ailesini erken yaşta kaybetmiş ve ayakta durabilmek için üniversiteyi bitirmişti.

Aslında Alex yaşına göre oldukça sakin ve her şeyden korkan birisiydi aslında, çünkü uzun zamandır tek başına yaşayan biriydi ve bu onu savunmasız yapıyordu.

Ailesiyle birlikte yaşadığı evi satmak zorunda kaldı. Üniversite 2. sınıfta ailesini kaybetmişti. Ailesi de gidince ev ona kaldı ama bir süre sonra o evde ayakta kalamadı ve para gerektiği içindi bide. Zaten onu satmak istiyordu ailesinden dolayı bide zorunda kaldığı için satmıştı.

Şimdi ise üniversiteyi bitirmiş ve bir restoranda çalışıyordu. Restauranttan aldığı para ile de kendisine bir ev tutmuştu.

Ama sonradan içine dolan huzursuzlukla pişman olmuştu keşke almasaydım diyordu.

O kadar ev varken neden bu evi kiraladım diye kendisine soruyordu çünkü 2 ay mutlu olacağı ve içindeki ferahlığın ortaya çıkacağını zannedip almıştı. Ancak daha beter karabasan gibi çökmüştü içine.

Evde sanki onunla ile birlikte yaşayan birisi varmış gibi korkuyordu ama ortalıkta kendisinden başka hiçbir şey yoktu. Resmen küçücük evinde arkasını dönmekten korkuyordu.

Evi ne kadar küçük olsa da ona yetiyirdu eski bir evdi zaten evin sahibi ona 'evim eskidir ve uzun yıllardır bende. Ama ben hiç oturmadım öylece boş duruyor.' demişti ev sahibi.

O da 'hiç sorun değil altından kalkabilirim.' demişti ev sahibine Gülümseyen bir suratla

O günden beridir bu evde 2 ay oturuyordu. İlk başlar çok mutluydu çünkü artık Kendi ayakları üstünde durup bir ev sahibi olmuştu. tabii ki onun için tek yaşamak artık normaldi. Ama evinde tek yaşadığını hissetmiyordu. Sorun buydu.

Ta ki o gün elektrikler kesilene kadar...
____________________

Tanıtımı biraz kısa kestim çünkü her şeyi Alex'in anlatmasını istiyorum İnşallah beğenirsiniz bunu çok yazmak istediğim için saldım yani çıksın istedim hemen 1. bölümde görüşmek üzere👋🏻😂

KARANLIK BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin