Mardin midyat
Esma'nın ağzından
Yeni bir gün yeni bir sabah ama cok farklılık vardı en büyüğü ise Mehtap yoktu bu beni hattinden fazla üzüyordu tabi bu üzgünlügün başka sebepleri de var. Yeni bir ortam ve yeni insanlar var buda çok büyük bir etken . Aslında gerçeği söylemek gerekirse korkuyorum bunu dün erene dedigimde bana dediki hatun neden korkuyorsun ben burdayım yanındayım. Neden korktugumu bende tam bilmiyorum ama galiba Mehtap sızlık beni korkutuyor yeni ortam beni korkutuyor ve burası askarler için çok tehlikeli sana birşey olacak diye sensiz kalacam diye korkuy-.erenin dudagıma buse kondurması ile sustum ve lafa başladı. Sana söz veririm seni asla yanlız bırakmıyacagım. Dedi hiç ağzımı açmadan göğsüne yattım ve kalp atış ritmini dinledim birazda olsa sakinleşmiştim ve mıyışmıştım erenin bana dile min, mere te birçi ye, rabe. Dedi yavaşça yerinde haraketlenerek uyanmaya başlamıştım sabah sabah ne diyorsun acaba eren bey tepemde. Huysuzluğu açık kalmış akşamdan. Dile min ben sana iltifat ederek uyandırim sen söylen oluyor mu böyle hiç. Sende benim anlayacağım şekilde konuş! hem zaten iyi değilim moralim bozuk. Tek senin moralin bozuk değil benimde moralim bozuk senelerce beraber büyüdüğüm insandan uzak dayım yani tek üzgün olan sen değilsin. Dedi ve beni göğsünden kaldırıp duşa gitti. Salonda koltukta oturmuş kapalı televizyona bakıyordum eren duş almaya gittin den beri haklıydı geldiğimizden beri sadece kendimi düşünmüştüm. Koltuktan kalkıp yatak odamıza çıktım odamıza girdiğimde eren üstünü giyordu. Özür dilerim okyanus gözlüm. Kalbini kırmak istemedim. Tamam neyse sabah erken kalkıcam uyuyorum ben. Anlaşılan çok kolay olmayacak kalbini almam. Bende pijamalarımı giyip yatağa geçtim.
Sabah uyandığımda eren yatakta yoktu. Yataktan kalkıp önce banyoya baktım ama yoktu. Aşağı inip mutfağa baktığımda burada da yoktu masanın üstünde kağıt vardı. Sabah acil telefon geldi gitmem gerekti. Kahvaltı yapmayı unutma. Seni seven kocan. :) Not kağıdını masaya geri koyup ereni aradım ama ulaşamıyordum. Telefonu masaya bırakıp kendime tost yapmaya başladım, tostum olunca masaya geçip yemeye başladım.Eren'in ağzından
Sabah erkenden evden çıkıp karakola gittim. Görev için hazırlanmaya başladık Esma'ya göreve gideceğimi mesaj atıp telefonu kapatıp dolaba bıraktım.
Esma'nın ağzından devam
Göreve gideceğini haber veren mesajını görünce aradım ama ulaşamıyordum. Kafamda sorunları düşünmemek için evi temizlemeye başladım. Üç saattir temizlik yapmıştım her yerim ağrıyor. Ama kafamdaki sorular susmuyordu. Saatte bakıp akşam yemeğini hazırlamak için mutfağa girdim. Dolaba bakıp ne yapsam acaba. Mercimek çorbası ve pilav yapmaya karar verdim. İki saatte mutfakta işim bitmişti. Kendime göre masayı kurmaya başladım tam masaya oturacaken zil çalmıştı mutfaktan çıkıp kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açınca karşımda Eren'i beklemiyordum. İçeri almayacak mısın dilê min. Üstümdeki şaşkınlığı atıp eren'in boynuna atladım, beni kucağına alıp içeri girdi ayağı ile kapıyı kapatıp oturma odasında geçti. İyisin değil mi, bir yerine bir şey olmadı? Kafamı boynundan kaldırıp yüzüne baktım. Şşşş sakin ol dile min iyim bir yerime bir şey olmadı sağ salim geldik. Ahh ben mutluluktan aç olup olmadığını sormamıştım. Açmışsın hayatım sen gelmeden önce bende masaya oturuyordum. Açım dile min ama ben bir üstümü değiştirim ellerimi yıkayım öyle gelim. Kafam'la onaylayıp kucağında kalktım ben mutfağa geçerken eren'de odamıza gidiyordu yemekleri ısıtıp masaya tabakları koydum yemekler ısınana kadar salata yapabilirim dolaptan domatesleri alıp soyup doğramaya başladım arkamdan belime sarılması ile doğramayı bıraktım ne yapıyorsun güzelim? Kafamı kaldırıp eren'in yüzüne baktım. Sen salata yemeyi seviyorsun yemek yerken o yüzden salata yapıyordum hayatım. Hafif gülüp yüzünü boynuma gömüp boynumu öptü kendini yormana gerek yoktu dile min ben sen ne yaptıysan onu yerim. Sen domatesleri doğra dile min bende soğanları soyup doğrayım. Tam itiraz edeceken eren soğanları soymaya başlamıştı bile hızlıca salatayı yapıp masaya koydum tabaklara mercimek çorbasını koyup oturdum. Afiyet olsun dile min. Afiyet olsun nefesim. Yemeklerimizi yiyip masayı kaldırdık erene baktığımda yorgun gözüküyordu. Hayatım yorgun gözüküyorsun yatalım istersen. Olur güzelim. Koltuktan kalkıp yatak odamıza geçtik dolaba gidip içinden ikimize de pijama çıkartım. Üstümü giyinip yatağa geçtim eren de üstünü değiştirip yanına yatı hemen kendimi o güvenli huzurlu kollarının arasına girdim. Kafamı biraz daha boynuma gömüp kokusunu içime çektim.Bu gecede huzurluyum...
Sizlere de huzurlu geceler...
Dile min =kalbim demek.
Biliyorum bu bölüm fazla kısa oldu fikirlerim tükendi yazacak bir şey gelmiyor aklıma. Umarım beğenirsiniz lütfen fikirlerinizi belirtin. Seviliyorsunuz ❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇIKMAZ SOKAK
ChickLitBir mahalle düşünün eğlencenin, sevginin, dostluğun, aşkın dibine vurulduğu bir yer hayel edin ettiniz mi o zaman hadi gidelim ve bu mahalleye daha yakından bakalım.