Věnováno: HLSunsetflower
(Já vím, že jsi čekala na něco většího𓆙)
🎧: The Shining- The NeighbourhoodPřekvapeně jsem vydechl a trochu se od Harryho odtáhl.
„Co to děláš?" Zašeptal jsem s rychle bijícím srdcem.
Co tohle má být? Dělá si ze mně jen legraci, že?
Ano. Ano, není tady žádná šance, že to cítí stejně.Tohle bylo tvoje největší přání! Co děláš? Je tu šance, ale ty, Tomlinsone, jsi kretén.
„Můžu?" Znovu se ke mně přiblížil a já tak moc chtěl říct ano, ale potřeboval jsem vysvětlení.
„M-mohl bys mi to vysvětlit, Harry? Prosím?" Řekl jsem roztřeseným hlasem. V téhle chvíli jsem vůbec netušil co mám dělat. Jedna část mně chtěla, aby to Harry udělal znovu, ale ta druhá nemohla říct ano bez vysvětlení.
„Samozřejmě." Povzdechl si, ale s malým úsměvem přes rty. Vzal do své ruky tu mou a jemně mi podal ty narcisy.
Tak tohle bylo to, pro co běžel?
Chtělo se mi plakat.
„Děkuju." Řekl jsem přidušeným hlasem, jelikož jsem se snažil nerozbrečet, což se mi moc nepovedlo.
„Co se děje, Lou? U-udělal jsem něco špatně?" Na ramenech se mi objevily jeho velké ruce a mně se se zvednutím hlavy a pohledu do jeho očí svezla první slza po tváři.
„N-ne. Ne, ty vůbec." Na to už mi po tvářích tekly malé proudy slz. Harry mě hned objal a já ho s prvním vzlykem objal zpět.
„Jen je toho na mě hrozně moc." Mé slzy se vpíjely do Harryho kabátu a on mě objímal ještě víc pevně.
„Pojď, sedneme si. Donesl jsem nám kávu a pro tebe croiassant s vanilkovo mandlovou náplní." Svou hlavu si opřel o mé rameno a já přikývl.
Vzal mě ke stolu, kde bylo položené vše, co před chvílí řekl.
„Kdy jsi to stihl?" Utřel jsem si mokré tváře a podíval se na něj.
„Byl jsem zpět dřív než sis myslel a chvíli tě pozoroval. Vypadal jsi tak okouzlen tou knihou a bylo jednoduše kouzelné tě tu pozorovat." Usmál se na mě a rukou mi pokynul, abych si sednul na lavici u stolku.
S údivem jsem se na něj díval a nemohl uvěřit, že něco takového vyšlo z Harryho rtů.
Harry se posadil na lavici vedle mně. Nespustil jsem z něj ani na moment oči.
Vážně se tohle děje?
„Vysvětlím ti to." Sklopil pohled na ruce ve svém klíně, kde ukazováčkem škrábal (XD) kůži na jeho palci.
„Neskutečně moc mi na tobě záleží, Lou. Upřímně si teď vůbec nedokážu představit, že bych tě někdy ztratil. Vůbec na to pomyslet mi rozbijí srdce.
Děláš mě šťastným kdykoliv, když tě vidím nebo na tebe dokonce jen pomyslím. Myšlenka na tebe mi vždy vytvoří v srdci takový pocit, že vše bude v pořádku a cítím se díky tomu v bezpečí.
Pokaždé, když se podívám do tvých očí, najdu v nich klid. Bolí mně, když tě vidím brečet, bolí mně, když vidím, že jsi kvůli něčemu smutný.
Mám tě neskutečně moc rád, Louisi."„A já tebe miluju." Zamrkal jsem, neschopen uvěřit, že Harry, Harry, o mně něco takového řekl.
„Cože?" Otočil na mně hlavu a já mohl vidět, že jeho oči nejsou také úplně suché.
„Miluju tě." S těmito slovy jsem udělal ten krok, po kterém jsem toužil měsíce.
Políbil jsem ho.
On ho políbil gayz. Neuvěřitelné.
👽
ČTEŠ
lullaby ||larry stylinson|| cz
FanfictionJsi jako ukolébavka, Harry. I přesto v jakém světě žijeme v tobě vždycky dokážu najít ta slova, která potřebuju slyšet. Jsi jako ukolébavka, protože mě přes to všechno dokážeš uklidnit, dokážu díky tobě usnout s pocitem bezpečí. Cítím se u tebe milo...