J-hope homofobik değildi ama bu şekilde bir erkekten de hoşlanmayı beklemiyordu. Hayatı hep sıradan normal akarken bir gün bunları yaşıyacağı aklına gelmezdi.
Sabah uyandığında telefonuna bilinmeyen bir numaradan mesaj gelmişti.
...
-Günaydın ufaklık.Mesajı gördüğü an kim olduğunu anlamıştı.
(Offlayarak)
"Başım belaya girmese bari"
...
-Günaydın bay Joon.
-Uyandırmadım umarım.
-Hayır iş için kalkmıştım zaten.
-Kolun iyi oldu mu ki işe gidiyorsun.
-Sorun değil alışkınım."Niye sürekli düşünüyor ki mafya sert olmaz mı ya? ne değişik biri"
Aklını karıştıran çok şey vardı.
-O zaman iyi günler dilerim ufaklık.
-Size de bay Joon.Namjoon gördüğü mesajla birlikte sırtırken sohbetten çıkıp Jungkook'u aramıştı dün geceki vurulan adamı hala ortadan kaldırmamışlardı.
-Efendim patron.
-Dünkü pisliği halletmeliyiz.
-Hemen geliyorum.Yataktan kalkıp üstünü değiştirdi.
Birşeyler atıştırmak için mutfağa inmiş ve kendine hazır yiyeceklerden koymuştu.Yemek yerken bir yandan da
Instagram'da geziniyordu ama sırf J-hope'u merak ettiği için indirmişti
Yeni hesap oluşturmuş J-hope'un hesabını arıyordu.Çok geçmeden Jungkook gelmişti.
-Adamı napıcaz hyung.
-Arabayla birlikte ortadan kaldırıcaz ama ilk önce çaldığı paraları geri almamız gerek.Kafasını eğerek Namjoon'un uzattığı anahtarı alıp adamı sorgulamaya götürmek için evden çıkmıştı Jungkook.
O sırada J-hope'un hesabını bulmuş olan Namjoon stalklamaya başlamıştı.
Fotoğrafları güzel karelerden görmek ilgisini çekmişti hem onun fotoğrafları hemde gezdiği bütün yerler hesabını doldurmuştu.
Hesabını incelerken doğum günü partisi yaptığı bir fotoğrafa denk gelmişti. Tarihine baktığında iki gün önce olduğunu fark etmişti.
Onun masumluğu ve çekiciliği onu kendine çekiyordu.
Bu yüzden ona daha yakın olmayı diliyor.
Ona hediye alarak onu mutlu etmek istiyordu.İşlerini halletmek için masadan kalkıp garaja indi.
Jungkook adamı sandalyeye oturtmuş ve konuşturmaya çalışıyordu.
-Dur ve bana yanmış kömür ve demir getir.
-Emredersin patron."İşimiz kısa sürecek merak etme."
Jungkook Namjoon'un istediklerini getirmişti.
Eline aldığı demiri köz olmuş kömürün içine daldırıp karıştırmaya başlamıştı.
Adam korkudan titrer haldeydi.-Söyle bakalım paralarımızı nereye sakladın
Eline aldığı sıcak demiri vurulan bacağına yaklaştırdığı anda bağırdı.
-DUR LÜTFEN SÖYLİYCEM
Jung hee...
Jung hee aldı hepsini ona gidin bende değil paranız lütfen beni bırakın-Nerde o piç herif !
-Bilmiyorum yemin ederim en son Busan'da görüştük.
Adamın telefonunu alarak daha çok araştırma yapması için jungkook'a vermişti.
-Sen araştırmaya devam et benim biraz işlerim var.
-Tamamdır patron.Arabasına binerek garajdan çıkan Namjoon hediye için mağaza arıyordu.
J-hope'un evine yaklaşınca güzel bir yer bulmuştu.
Arabadan inip mağazayı gezmeye başladı. Onun için aklındaki şey çok özeldi ve beğeneceğine emindi.
Aradığı şeyi bulan Namjoon parasını ödeyerek mağazadan çıktı.Arabaya binip J-hope'un evinin önüne çekmişti arabasını.
Telefonunu çıkartıp mesajlar kısmına girdi.
•••
-Zamanını bana ayırabilir misin ufaklık."Evde olduğunu sormadım ama umarım evdedir."
•••
Görüldü
Yazıyor...
-Nasıl yani.
-Dışarıya bak lütfen.J-hope heyecanla cama yöneldi.Onu görünce kapıya doğru ilerledi.
Kapıyı açtığında ise elinde hediye paketi ve bir tane beyaz gül görmüştü.-Bay Joon bunlar ne için.
-Doğum günün kutlu olsun ufaklık.Gözleri kocaman açılmıştı, kalbi çok hızlı atıyordu, hayatında ilk defa bu kadar mutlu olduğunu hissetmişti.
-T-teşekkür ederim.;) Beni gerçekten mutlu ettiniz.
-Sevindim.
-Doğum günümü nasıl öğrendiniz?
-Zor olmadı. Hesabınız çok yardımcı oldu.
-Ah doğru ya...
-Açmıyacak mısın?(Paketi açmaya başlar)
-NE fotoğraf makinesi miii?
-Evet umarım beğenirsin.
-Beğenmek ne kelime bayıldım teşekkür ederim.Diyerek boynuna sarılır.
Namjoon'un kalp atışı hızlanırken daha da hızlanacağı bir şey olur.
Onu öper...
Kalbi sanki yerinden çıkacak gibi olan Namjoon kendine birazcık zor gelir.Gözleri dolmuş bir şekilde onu izleyen J-hope'a yaklaşır.
J-hope geri adım atınca onu belinden kavrayarak kendine çeker.-Bay Joon...
Dudağını dudağına bastırarak konuşmasına engel olur. J-hope kendisini ona bırakmış durumda öylece kalır.