5

383 32 33
                                    

Ardaskımı koyuyorum medyaya 🤠😜😼😜🤗💪🏻💖🤍💝🥺😻🦋😬😽🤐😜

--

Serkan: Hastanede misin

Serkan: İlgini çekeceğini düşündüğüm bir vaka geliyor

Serkan: Görmek ister misin

(görüldü | 16:10)

Serkan: ?

(görüldü | 16:17)

Yusuf: çıkmkştom g2ri gekştoeum

Yusuf: iki dakşlaık yoelum kaldo

Yusuf: Ne valaso

Yusuf: vakasp*

Serkan: ajahsjdjkxkzle

Serkan: Elektrik çarpması

Serkan: Yüksek voltaj

Serkan: Bilinci kapalı bir şekilde geliyor, nabzı da düzensiz

Serkan: Bence yeterince ilgi çekici

Yusuf: duew gelsim

Yusuf: amnukans da geldi

Serkan: Evet geldi

Serkan ・ çevrimdışı

Yusuf ・ çevrimdışı

Elime eldivenlerimi hızlı bir şekilde geçirerek koridordaki seslere dikkat kesildim. Çok geçmeden hızlı bir şekilde sedye alana girdiğinde birkaç kişi sedyeye yaklaştık. Gerekli bilgileri aldıktan sonra boş yere ilerlemiştik hızlı adımlarla.

"Damar yolu açıp sıvı takviyesi yapalım!" Damar yolunu açmayı üstlenip hızla malzemeleri topladım ve saniyeler içinde halledip gerekli sıvıyı damar yoluna takıp yüksekte kalmasını sağlayan demire yerleştirdim.

"EKG çekelim!" Monitörden görüyordum ki hala nabzı çok düşüktü.

Diğerleri onunla ilgilenirken bu kez yanıklara baktım. Gazlı bezleri temiz ve ıslak bir şekilde yenileriyle değiştirdikten sonra uzman gelmişti. Yaptıklarımızı ve bildiklerimizi ona iletirken gözüm arkadaki bedene takıldı.

Acilin kapısında nefes nefese bir şekilde hastayı görmeye çalışıyordu.

Durum ciddi olduğu için gülmemi içimde tuttum ve gerekli bilgileri verip hastanın tetkikler için diğer tarafa alınmasına yardım ettim. Kapının önünden, Yusuf'un yanından geçerken onun bana bakışını gördüğümde ufak bir tebessüm edip önüme döndüm.

Dakikalar içinde geri döndüğümde elimdeki eldivenleri çıkarıp çöpe attım. Gözlerim Yusuf'u ararken onun içeride boş sedyenin üzerinde oturduğunu gördüm. İçeri yürüyen beni gördüğünde yerinden kalkıp yanıma geldi. Ben de ellerimi yıkamak için musluğa ilerliyordum.

"Tam göremedim." Derin nefes alıp üzgün sesiyle konuştuğunda kıkırdadım. "Neyi göremedin?"

"Hastayı, yanıklarını. Yapacağınız işlemleri hatta damar yolu açtığını bile uzaktan gördüm." Kollarını bağlayıp acili incelemeye başladığında ıslak ellerimi kurulayıp ona döndüm.

k. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin