|15|

658 77 181
                                    


Arabanın içinde sessiz bir şekilde ilerliyorlardı, biraz konuşmuşlardı ama nereye gittiklerini sorduğunda Sanemi cevap vermemişti. Giyuu, ön koltuğa iyice sinmiş, arada bir etrafa göz atıyor bazenleri de kaçamak bakışlar ile Sanemi'ye bakıyordu. Yüzünde garip bir ifade vardı Sanemi'nin, ne olduğunu anlayamamıştı.

Giyuu Sanemi'yi incelerken Sanemi bir anda konuşmaya başlamış, bir anlığına paniklemişti Giyuu.

"Ben..özür dilerim, geç cevap verdim ve meşgulsün sanırım dediğinde hayır değilim dedikten sonra yine geç cevap verdim..üzgünüm, kafam çok karışıktı"

Giyuu Sanemi'nin bu dediklerine şaşırmış, gözlerini hafif açmıştı.

"Üzüldüğünü biliyorum..yeniden özür dilerim, kendimi sana affettireceğim" dedi Sanemi.

"Sorun..değil..."

"Hayır, halledeceğim ben. Yeniden çok özür dilerim"

Giyuu hiçbir şey dememiş, sessiz ve uzun yolculuklarına devam etmişlerdi.

On dakikanın ardından Giyuu yine aynı soruyu sormuştu.

"Nereye gidiyoruz?"

"Çok güzel bir yere gidiyoruz" dedi Sanemi, Giyuu'ya bakarak.

Giyuu kafa sallamış diğer tarafa geri dönmüştü, anlaşılan yolculuk biraz uzun sürecek gibiydi. Havaya baktığında güneşin battığını gördü, gün batımını izlemeyi ve ondan sonra ortaya çıkan yıldızları çok severdi Giyuu. Yıldızlar...Giyuu için birçok şeyi çağrıştırırdı.

Yirmi beş dakikanın ardından sonunda uzakta, gösterişli bir eve gelmişlerdi. Giyuu hayranlıkla bakakaldı. Hem ev, hem de evin olduğu yer çok güzeldi.

"Burası çok güzel..." diye mırıldandı Giyuu.

"Değil mi? Çok seviyorum buraya gelmeyi" dedi Sanemi arabanın bagajından birkaç poşet çıkararak. Giyuu bunları görmüş yardım için Sanemi'nin yanına gelmişti.

"Bunlar ne?" diye sordu Giyuu.

"Ah..biraz burada kalacağız, o yüzden bir şeyler aldım"

"Anladım..."

Beraber poşetleri içeri taşımış, Sanemi aldığı malzemeleri yerleştirirken Giyuu evin içini geziyordu. Biraz büyük bir evdi ve evin içi çok iyi dekore edilmiştir, Giyuu'nun çok hoşuma gitmişti.

Tüm evi gezdikten sonra Sanemi'nin yanına gitmeye karar vermiş, aşağı kata inmişti.

"Sanemi?"

"Mutfaktayım! Buraya gel" diye mutfaktan bağırdı Sanemi.

"Ben biraz acıktım, o yüzden yemek yapmak istedim. Sen de aç mısın?" diye sordu Sanemi.

"Çok değil, sen çağırmadan yirmi dakika önce yemek yemiştim"

"Anladım, yine de bana katılmak istersen yemeğimden alabilirsin" demişti Sanemi, tavadaki yemeği tabağa aktarırken.

Masaya birkaç atıştırmalık koymuş, yemeye başlamıştı Sanemi. Giyuu ise yanında duruyordu.

"Neden buraya geldik?" diye bir anda sordu Giyuu.

"Oh..vakit geçirmek için. Bugün yıldız kayması olacakmış, beraber izleriz diye düşünmüştüm"

"Gerçekten mi!?" diye heyecanla konuştu Giyuu.

"Evet, saat 20.00'da başlayacağını söylüyorlar ve şu an saat 19.43"

"Birazdan başlayacak! Çok heyecanlandım..." Giyuu, hem yıldız kayması için hem de Sanemi ile beraber izleyecekleri için çok heyecanlanmıştı. Kalbi çok hızlı atıyordu.

Lovegame 『sanegiyuu』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin