|16|

917 77 335
                                    


Saat 23.30 olmuş, iki buçuk saat geçmişti...

İkili bu sırada bahçede oturmaya devam etmiş, güzel ve keyifli bir vakit geçirmişlerdi.

"Kabul etmeyeceksin diye çok korktum.." dedi Sanemi, karşısında oturan güzel sevgilisinin ellerini tutarak.

"Neden etmeyim? Seni en başından beri çekici buluyordum.." diye karşılık verdi Giyuu, Sanemi'nin tüm vücudunu süzerek. "Çok çekicisin, çok yakışıklısın..."

"İyi ki yüklemişsin Lovegame uygulamasını, yoksa nasıl tanışacaktık..?"

Giyuu, Sanemi'nin bu dediğine gülmüş, Sanemi'nin dudağına küçük bir öpücük kondurmuştu.

"Siktir ama..her seferinde neden bu kadar kısa?" diye söylendi Sanemi sinirli bir şekilde.

"Uzun mu öpmemi istiyorsun?" diye sordu Giyuu.

Sanemi cevap vermeden Giyuu'nun dudağına yapışmış, Giyuu'nun geri kaçmaması için ensesine elini koymuştu. Bir eli Giyuu'nun bacağını okşarken diğer eli ensesini tutuyordu.

Nefessiz kaldıkları için ayrılmak zorunda kalmış, biraz soluklandıktan sonra tekrar birleştirmişlerdi dudaklarını.

Sanemi, Giyuu'nun alt dudağını emerken bir anda ısırmış, acıdan dolayı ağzını aralamış, Sanemi bunu fırsat bilerek dilini içeri sokmuş, Giyuu'nun içini keşfetmişti.

Giyuu bu ani hareketle inlemiş, Giyuu'nun inlemesiyle Sanemi ayaklanıp kucağına almıştı Giyuu'yu. Destek almak için elini Giyuu'nun kalçasına koymuş, yeniden birleştirmişti dudaklarını.

Tutkulu bir şekilde öpüşerek kucağındaki Giyuu ile eve doğru ilerlemiş, odaya girene kadar öpüşmeyi kesmemişlerdi. Son bir kez öptükten sonra Giyuu'dan ayrılıp, yüz yüze gelecek şekilde yavaşça yatağa yatırmıştı.

"Siktir..çok güzel gözüküyorsun" dedi Sanemi yatakta yatan Giyuu'ya bakarak. Giyuu Sanemi'nin bu dediğine gülmüş, yakasından çekerek kendisine yaklaştırmıştı. Bir dakika kadar öyle kalıp Sanemi'nin tüm yüzünü inceledikten sonra bu sefer Giyuu birleştirmişti dudaklarını. Sanemi beklenmedik hareketle gözlerini açmış, sonrasında hemen gözlerini kapatarak karşılık vermişti karşısındaki oğlana. Dilleri birbirlerinin içini keşfederken Giyuu zevk ile inliyordu. Bunu duyan Sanemi hoşuna giden sesler çıkarmış, elini Giyuu'nun tişörtünün altına sokmuştu.

Bir eli belindeyken, diğer eli Giyuu'nun meme ucuyla oynuyordu. Giyuu beklenmedik hareketle zevkle büyük bir inleme bırakmıştı.

"Siktir, ne..ne yapıyorsun" dedi Giyuu nefes nefese.

"Hoşuna gitmiyor mu? Hm?" dedi diğer elinide tişörtünün altına sokarak.

Diğer elin eklenmesiyle yine büyük bir inleme bırakmış, zorlukla konuşmaya çalışmıştı Giyuu. "Gid..gidiyor..çok.."

Sanemi biraz daha oynadıktan sonra Giyuu'nun tişörtünü çıkarmış, üst tarafının çıplak kalmasını sağlamıştı.

"Çok güzelsin..Giyuu. Beni delirtiyorsun" diyerek Giyuu'nun üzerine eğilmiş, boynunu emmeye başlamıştı. Yavaşça aşağılara doğru inerek, tüm vücudunu öpmüş, küçük izler bırakmıştı.

Sanemi Giyuu'nun belini öperek konuştu. "İyi misin bebeğim? Hoşuna gidiyor mu?" dedi tekrar belini öperek.

"Evet..evet gidiyor Sanemi, dev..devam et" dedi Sanemi'ye bakarak.

Sanemi, Giyuu'nun az da olsa dağılmış ve kızarmış yüzünü görünce kendine hakim olamamış, tekrar Giyuu'nun meme ucuna yönelmişti.

Bir eliyle Giyuu'nun belini sıkıca tutarken meme ucuyla ilgilenmeye devam ediyordu Sanemi. Giyuu'nun inlemeleri, onu daha da çıldırtıyor, adeta deliye dönderiyordu. Sanemi, Giyuu'nun meme ucundan ilgisini koparıp çok sevdiği dudaklarını kanatmayla ilgilenmeye başlamıştı. Giyuu, Sanemiye olabildiğince ayak uyduruyor, onunla bu anın zevkini çıkarıyordu. Her öpücüğünde vücudu yansada, zevkten tir tir titrese de farkında değildi.

Lovegame 『sanegiyuu』Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin