0.1

21 4 3
                                    


Yeni bir hikayeyle hellö!

*********

Yatakta doğrulup elektriklenerek kabarmış saçlarımı elimle taradım. Beni görmeyeceğini bilmeme rağmen heyecanlanmıştım. Yaklaşık bir yıldır aşık olduğum çocuk, son günlerde oldukça mutsuzdu. Aslında imkansız değildi belki birlikte olmamız ama ben çekiniyordum. Biraz da kendini benden büyük görüp reddetmesinden korkuyordum.

Ancak şu an sadece onun moralini yerine getirmek istiyordum. Telefondan mağazanın numarasını tuşlayıp bir süre bekledim.

Yatakta tekrar kıpırdandım ve daha rahat bir pozisyona geçmeye çalıştım. Bağdaş kurduğum bacaklarımın üzerine dirseklerimi yasladım ve kendimi sakinleştirmeye çalıştım.

Sakin ol kızım! Sakin ol! Sadece konuşacaksınız! Yani umarım.

Sonunda ciğerlerime derin bir nefes doldurup arama tuşuna bastım ve telefonu kulağıma yasladım. Çaldı, çaldı, çaldı... Sonunda açıldığında tuttuğumu yeni fark ettiğim nefesimi koyverdim.

"Alo!" dedi karşı taraftan duymak için çok şeyi feda edebileceğim ses.

"Hayırlı mesailer! Merhabalar teknik servisciğim!" dedim şen bir tonda. Öyle düşünüyordum ki, karşı tarafın morali ve enerjisi sizin ses tonunuza bağlı olarak bile alçalıp yükselebilirdi. Bu nedenle moralini yükseltmek istediğim bu bey için sesimin tonunu her zamankinin aksine canlı ve enerjik tutmuştum.

"Sağ olun, iyi günler efendim. Kiminle görüşüyorum acaba?" O ise benim aksime çok daha stabil bir sesle yanıtlamıştı beni.

Neyse buna da şükür!

"Benim gibi mükemmel bir şahsiyetle!" dedim mütevaziliğimden asla ödün vermeyerek(!)

Karşı taraftan hafif bir gülme sesi duyulduğunda günler sonra onun güldüğünü duyduğum için ve bunun sebebi olabildiğim için çığlık atmamak adına zor tuttum kendimi.

"Mutlaka öyledir efendim. Ancak bu mükemmel şahsiyet bana ismini başedebilirler mi acaba?" Kıkırdadım. Ama içimden!

"Ay tabi ki! Sen yani siz isteyin yeter!"

Karşıdan yine aynı gülüş sesi geldiğinde gülümsedim. Onu güldürebilmek güzeldi. Çünkü o bütünüyle güzel bir adamdı. Açıkçası ona nasıl bu kadar kapılabilmiştim bilmiyordum zira hödüğün tekiydim aslında. Aşık olacağımı ise hayatım boyunca hiç düşünmemiştim.

Ama bu çok güzeldi be!

Gülüşünü duyunca düşüncelerimin içine dalıp gitmişken yine onun sesi duyuldu.

"Bekliyorum hanımefendi." dedi büyük bir sabırla. Zira yaklaşık iki dakikadır ismimi söylememi bekliyordu.

"Kusura bakmayın! Dalmışım da..." dedim mahcubiyetle.

Adımı söylememek için binbir zahmete girmiştim çünkü beni tanıyordu. Ablamın arkadaşıydı. Ablam, onun çalıştığı karakolda polis muhabiri olarak çalışıyordu. O ise orada komiserdi. Arada da şu an onunla konuşmama ve bir süredir bozuk olan moralini yükseltmeye çalışmama fırsat tanıyacak bu işe yani eniştesinin yanına yardıma geliyordu.

Ay ne güzeldi onunla konuşmak bir bilseniz! Ya da bilmeyin, tamam vazgeçtim.

Ancak sonra onun bir polis olduğu bana dank edince istese beni çok kolay bulabileceğini düşündüğüm için söylesem mi diye bir düşünceye de girmiştim. Ardından da beni neden bulmak istesin diye...

Karşı taraftan gelen ses ile yine düşüncelerimden kurtulup dikkatimi ona verdim.

Sahi biz en son ne konuşuyorduk?

"Hanımefendi önemli değil ancak eğer derdinizi anlatırsanız ve isminizi söylerseniz size nasıl yardımcı olabileceğimi düşünebilirim. Değilse ben de sizinle daha çok konuşmak isterdim tabi ancak müşterilerle ilgilenmem gerekiyor."

Bir daki-

nE?

"Benimle daha mı çok konuşmak isterdiniz?! Siz mi?!" Biraz yüksek sesle söylediğimden şaşkınlığım tam anlamıyla karşıya yansımış olmalıydı ki yine güldüğünü işittim.

Ama ne yapabilirim? Asla böyle bir şey beklemiyordum. Resmen bir yıldır platonik olduğum çocuk, benimle daha çok konuşmak istediğini söylemişti!

"Eğlenceli birine benziyorsunuz. Olabilirdi." dedi benimkinin aksine sakin bir sesle.

Bu neydi şimdi?

Resmen evlenme teklifi!

Çocuk gel bana aşık ol, diyor.

E benim de cevabım belli tabi.

"Numaranızı verirseniz bence de olabilir."

Ay ne dedim ben? Yetişin a dostlar!

Resmen bodoslama dalmıştım. Rezillik mi desem, harika bir şey mi yaptım desem bilemedim. Ancak onun cevabı iyi bir şey yaptığımı adeta bağırıyordu.

"Tabi olur. Ancak burası pek uygun değil gibi numara vermek için. Siz bana Instagram hesabınızı verirseniz ben mesaj atarım."

Harika hata yaparım aşkolar! Beni örnek alın.

************

Polis Teknik Servisi | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin