Bebeklerimm bunu da taehyungun ağzından yazicam bir nevi flashback olucak ama bu bölümden sonra asıl olayları gerceklestiririm diye düşündüm hem tae nasıl bir karakter daha iyi anlayacaksiniz ,öyle işte ihwhwbshksxkhws öpüyorum ve oy atmanızı rica ediyorum😽😽😽
Okuldan geç çıkmış ve evime gitmiştim.soguk bir duş alıp yemeğimi yemeye koyuldum. Okulda yemeye fırsatım olmuyordu bu yüzden kurt gibi acıkmıştım ,3 tane ramen gömüp üzerine de 2 kola patlattım. Artık yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu çok yorulmuştum ve şimdi uyursam yarına anca toparladım.
Kanepeye uzandım ve uyumaya karar verdim şuan yatak odama gitmeye bile mecalim yoktu.Bir kaç saat sonra...
Bildirim sesi ile gözlerimi açtım ve uyku mahmurluğu ile saatin kaç olduğuna baktım. Saat 00.35 di .
"Kim bu saatte mesaj atıp uykuma sıçan " diye homurdandim.
Mesaj Instagram 'dan gelmişti
Jeon_jk97 💬
2 mesaj görünüyordu, kaşlarımı çatıp mesaja tıkladım okulun serserisi,zibidisi gece gece beni mi bulmuştu uğraşacak...
Jeon jungkook bütün profesörlerle ve okuldaki öğrencilerle uğraşan herkese satasan kavga eden bir öğrenciydi dogrusu serserisiydi...
Okula geleli 2 hafta olmuştu bu yüzden daha bana bişi yapmıyor derken mesajı görünce bana da sıra geldi diye düşündüm. Ama ben ne proförlere ne de diğer dekan'a benzerim .Daha toy bir üniversite öğrencisi uğraşı olarak beni secemezdi.
Ben böyle düşünerek mesaja tıkladım ve o sırada ufak çaplı bir şok geçirdim,birde uykulu halimi hesaba katarsak dondum kaldım ve ne yazacağımı bilmeden attığı fotoğrafa bakakaldim.
Siktir jungkook feminen miydi ? Şu bacaklarının beyazligina bak ve de incecik beli var siktir böyle biri nasıl olurda okulun serserisi olur. Ben hala fotoğrafa bakarken , fotoğrafın altına yazdığı mesajı yeni fark etmiştim
"Bana daha çok yakıştı sanki 😉?"
Mi? Ne yani yanlislikla mi atmıştı buna şapşal fotoğrafı
Çok geçmeden bir mesaj daha attıJeon_Jk97
Siktir!!
Cidden siktir jungkook
Hafiften yükseldiğimi hissedince ekranı kapattım ve yattigim kanepeden doğruldum ,soğuk bir duş daha alsam iyi olacaktı
Aklıma attığı fotoğraf geldikçe zihnime dhaa değişik karelerde doluyordu . Hadi ama öğrencim ile ilgili böyle düşünmem doğru değil hemde Jeon jungkook gibi öğrenciye...Daha okula geleli 1 hafta olmadan bana kendini tanıtmıştı yaptığı vakalar çıkardığı sorunlar derken ismini çok duymuştum . Sonraki bir kaftada ise okula yeni geldigimden dolayi bir sürü işim olmuştu takip edememiştim.
Sık eğitimler görmüş çok çalışkan biriydim ve kurallar her zaman benim için önemliydi okula gelirken öğrencilerle iyi anlaşmak sorun yaşamamak istemiştim ta ki jungkook ile karşılaşıncaya kadar onun namını duyduktan sonra ona iyi bir ders vermeyi aklıma koymuştum. Gerçi çok arsizdi ama bende öyle sıradan görebileceği bir değildim.
Her ne kadar yanlışlıkla atsada bu fotoğrafi için yarın bı boyunun ölçüsünü alicaktim. Böyle düşünüp banyoya doğru ilerledim.
Kendime de çok kızgındım öğrencime karşı yükselmeme ve suan banyoya girip kendimi rahatlatmayı planladiğim için . Banynun ışıklaeini açtım ve "niye atarsın ki kahrolasıca" diye söylendim ve banyoya girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong message ⁉️ Taekook
RomantikOldukça dik başlı ,söz dinlemeyen ,okulun yürüyen belasi olarak adlandırılan JEON JUNGKOOK arkadaşı PARK JİMİN'E atacağı mesajı yanlışlıkla okulun dekanı KIM TAEHYUNG 'A atar...