intikamdı jeon

163 12 7
                                    

Helöööğğ

Jiminin ısrarla aradığı telefonuna cevap verip açtığımda

"Nerdesin amına koyayım yaa"

Diye cırlaması ile telefonu kulağımdan uzaklaştırdım ve bir müddet bekledim sonunda susmuş olacak ki sesi kesildi ve böylelikle kulağımı tekrar telefona yaklaştırıp

"Ne oldu yine de sabahın köründe aradın"

Uykulu sesimle homurdanarak çıkıştığımda

"Olum sen beni dinlemiyon mu ,senin ki şuan profesör yeonjun ile baya yakınlar hatta şuan okula uçmazsan bunlar odada işi pişirir diyorum!".

Dediği şey ile yataktan firlarcasına kalktım ve gardırobuma ilerleyip hemen üzerime birşeyler geçirdim bu sırada telefonum hoparlördeydi.

"Jimin hemen bizimkilerle gidin ve hocayı rahatsız edin,kavga çıkarın bişi yapın "

Banyoda ki işimi de halledip
Apar topar evden koşarak çıktım ve taksi durağına geldim.

"AMK jungkooookkk"

"Ne oluyor lan panik yaptırma beni"

Nefes nefese kalmış bir şekilde taksi çevirdiğimde

"Bu profesör bay kimin kıravatı ile oynuyor ve cilveleşiyor"

"Olm nerede bunlar ulu orta porno mu çekiyorlar "
Sinirle sorduğum soruya taksi şoförü ajusshi dikiz aynasından bana şaşkınca baktı

"Hızlı sürün ajusshi"

"Yok olm şu dekanın kapısının orada bir temizlik odası var ya oradalar"

Gözlerim segirirken uyuya kalmış olmama sövüyordum.

"Ulan adamı o kadar azdırdık,gitti elin boklu yeonjun'a sikerim ben bunları,ayrıca siktir git şunları ayır bişi yap ben okula gelince o Taehyung'u sikmezmiyim?"

Çenem kasılırken ne dediğimi bilmez bir halde küfürler ederek telefonu kapadım.

5 dakika sonra okul bahçesine geldiğimde hızla parayı ödeyip araçtan indiğim gibi okul binasına koştum.

Merdivenleri ikişerli üçerli çıkarak üst kattaki Taehyungun odasına varlığımda
Temizlik odasının orada onları göremeyince odasına daldım.

Bildiğin daldım,birde kapı mi tıklatacaktım.

Geldiğimde kucağına almış olduğu yeonjun ile öpüşen Taehyung'u görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı.
Kafamdan kaynar sular dökülmüş gibi hissettim.

Sinirle parlayan gözlerimi ikisine dikerek adeta üstlerine yürüdüm ve
"Napiyorsunuz siz" diye bağırdım.

Profesör yeonjun anında ayağa kalkarak
"J-jungkook ne işin var burada" diyerek gömleğinin düğmesini kapatıyordu.

Tanrım 5 dakika da nasıl bu hale gelmişlerdi. Jimingil neden müdahale etmemişlerdi...

Gözlerim sinirden seğirirken bakışlarımı koltukta yayılarak oturan saçı başı dağılmış taehyung'a çevirdim.

"Asıl sizin bu halde ne işiniz var "

Profesör yeonjun boğazını temizleyerek
"Bak jungkook açıklayacağım ama kimseye bundan bahsetme lütfen olur mu?" Diye yalvarırcasına bana baktığında

"Eger sizi soylememi istemiyorsanız bir daha bay kim ile görüşmeyeceksiniz duydunuz mu beni"

Başını taehyung'a çevirip ona hızlı bir bakış atıp beni onaylaryarak hızlıca dışarı çıktı.
Onun dışarı çıkışını fırsat bilerek
Hemen teahyungun masasına doğru ilerleyip ellerimi sert bir şekilde masaya çarptırıp ona doğru eğildim.
Gözleri itinayla hareketlerimi ölçüyordu.

Wrong message ⁉️ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin