Kaç ay oldu saymadım bileeeee
Çok özledim ben bunları
Özür dilerim bu kadar beklettiğim için 😭🙏Paspasları,toz bezlerini,ve gerekli deterjanları elime alıp Taehyungun odasına doğru ilerledim.
Aklımda ki hınzırlıklarla içim içime sığmıyordu.
Beni çok güzel kandırmıştı ve bende ondan çok güzel intikamı alacaktım.Yüzümde ki gülümsemem ile kapısını tıklatarak 'gir' komutu ile de içeriye girdim. Bilgisayarından bir şeyler yapıyordu ve odaya girmeme rağmen bana dönüp bir kere bile bakmamıştı
"Başlıyorum bay kim" sesimi hafif yüksek çıkartarak ilgisini bana çekmesini sağlamış gözlerimizi bulusturmustuk.
Kafası ile beni onaylayip gözünde ki gözlüğünü düzelterek tekrar önüne döndüğünde gözlerimi devirerek dolaplarının tozunu almaya başladım.
__________
Yaklaşık bir yarım saat yerler ve dolapların tozunu alarak geçirmiş iş yapıyor gibi oralarda oyalanmıştım.
Bu süre zarfında sanki ben odada yokmuşum gibi keyifle ıslık çala çala işini yapıp bitirmiş üzerine birde benden kahve istemişti.
Şimdi ise ayaklarını masasının üzerinde çapraz bir şekilde üst üste atarak kahvesini yudumluyordu.Arada beni kontrol ediyor ve beğenmediği yerleri baştan sildirip kurulatıyordu.
Çok yapmasamda yaptığım kadarıyla
Canımı çıkartmıştıArtık aklıma koyduğum planı devreye sokmak için atağa geçme vaktiydi...
Yavaş adımlarla masasına doğru adımladım ve elimde ki toz bezi ve sprey ile başına dikildim.
"Bay kim müsade ederseniz masanızın tozunu da alayım"
Cilveli bir şekilde sorduğum soruyla
Bir süre gözlerini öylece bana dikmiş daha sonra"Düzgünce sil ve kurula ,aksi takdirde baştan yaptırırım".
Zoraki ona karşı gülümsediğimde ayaklarını masadan indirdi ve bende yanına doğru gidip masaya bezleri bıraktım.
Şu dosyaları ve gerekli evrakları dolabına yerleştirip masasının üzerini boşalttım.Bilgisayarının yanında ki ıvır zıvırları da kaldırıldığımda elimde ki spreyden masanın üzerine bir kaç fıs sıkıp bezle ovalamaya başladım.
İşte şimdi başlıyoruz...
Öne doğru eğilip arkamda kalan bedenine doğru iyice kalçamı gere gere işimi yapmayı sürdürdüm arada bir belimi kıvırıp masanın diğer ucuna doğru uzanıyor gibi yapıp ona görsel şölen sunuyordum.
Başımı omuz hizamda çok hafif çevirdiğimde dişlediği dudakları ile sanki beni yiyecekmişçesine kalçalarımı izliyordu. Elinde ki kahveyi bitirip çekmecelerden birinin üzerine koymuş ve bacaklarını aralayarak oturuyordu
Sırıtarak önüme döndüğümde
İkinci planımı devreye soktum.Gerisin geri gelirken ayağımı masanın köşesine çarpıyor gibi yaparak takıldım ve Taehyung'un kucağına oturdum.
Her şeyi o kadar hızlı yapmıştım ve o kadar iyi oynamıştım ki ben bile yanlışlıkla düştüğümü zannettim.
Ben varya şeytanın başıyım.Hızla arkamı dönüp
Saf ve masum zannettigim bakışlarımla bay kime döndüm.
Burnundan soluk alıp veriyordu
"Bay kim afedersiniz ben ayağım kayınca ya-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong message ⁉️ Taekook
Roman d'amourOldukça dik başlı ,söz dinlemeyen ,okulun yürüyen belasi olarak adlandırılan JEON JUNGKOOK arkadaşı PARK JİMİN'E atacağı mesajı yanlışlıkla okulun dekanı KIM TAEHYUNG 'A atar...