dün attığım fotoğrafın hoşunuza gitmediğini söylemeyin 😉

243 15 7
                                    


Bebislerrr ben geldimmm 🎀🎉

Jungkook 'dan

Alarm sesi ile gözlerimi açmıştım başım zonkluyordu hala götünü yırtarcasına bağıran alarma söverek kapattım.

Çabucak hazırlandım ve evden çıktım. Dün ki dekana attığım fotoğraf aklıma gelmişti içtiğim içkiden dolayı kafam azıcık gitmişti ve Jimin 'e atacağıma dekana atmıştım fotoğrafı

İşin gerçeği fotoğrafı görünce yüzünün aldığı hali merak ediyordum görüldü attığı aklıma gelince kıkırdadım ve daha fazla düşünmeyi bırakıp kulaklığı kulağıma takip Chase Atlantic den heaven and back şarkısını açmıştım .

Okula girdiğimde ders zili'de çalmıştı,bahçe kapısından girerken bahçedekiler de içeriye giriyordu . Okulun giriş kapısına yönelip merdivenleri çıkmaya başladım. Bizimkiler muhtemelen benden önce gelmiştir diye düşünerek kafamı kaldırıp etrafa baktığımda okulun giriş kapısında kollarını birbirine kenetlemiş bir şekilde doğrudan bana bakan dekan kim taehyung 'la bakışmıştık.

Onu görmezden gelip yanından geçeceğim sırada ellerini çözüp bana döndü ve sert sesi ile;

" Jeon Jungkook, Odama" demişti sert bakışları arasında

Siyah takımı ve arkaya doğru özenle yatırılmış saçlarıyla tam otoriter bir dekan havasındaydı.
Sözleriyle olduğum yerde durdum ve bedenimi ona döndürüp gözlerimizi orta yolda buluşturdum .

"Hay hay bay kim " dedim . Ve onu beklemeden odasına doğru yürümeye başladım. Bir süre sonra arkamda adım seslerini işittim. Son koridoru da dönünce odasına varmıştık. İki sat boş boş konuşup nutuk atıp başımı şişirecekti. Zaten hep öyle olurdu...

Onun gelmesini bekledim ve tam yanımdan geçip kapıyı açtı ikimizde içeriye girdiğimiz de masasına geçip oturdu.

Bende izin almayı gerek görmeyip sandalyeler den birine kurtuldum. Zaten iki saat başımı şişireceği için bari ayakta durmayayım.

Ben sandalyeye oturduğum da bana ters ters baktı ve ellerini masanın üzerinde birleştirip duruşunu dikleştirdi .
Hala bir şey demeyip bana bakmaya devam edince

"Bay kim eğer önemli bir şey değilse yetişmem gereken dersim var." Diyip ayaklandım.

"Otur oturduğun yerde jeon !" Diyerek beni durdurdu.

"Tanrı aşkına sabahın köründe daha kargalar bokunu yememişken ne yapmış olabilirim." Diye çıkıştım.
Ben böyle çıkışıp sesimi yükseltince ellerini masaya vurup ayağa kalktı.

"Dün ki yaptığın terbiyesizliğin hesabını vermek için burdasın, sen ne hakla uygunsuz bir fotoğrafını bana atabilirsin saygısız!" Diye bağırdı gözlerinden ateş çıkıyordu.
Böyle bir sebepten burda olduğumu tahmin etmek zor değildi tamam ama bu kadar tepki vermesi saçmaydı.

Çantamı sandalyenin üstüne atıp masaya yaklaştım.

"Ahh o mesele bay kim , tamamen aklımdan çıkmış onu size değil başkasına atacaktım. Ayrıca sizi neden bu kadar sinirlendirdi bu durum sonuçta nood atmadım sadece etek giydim. Çarpık şekilde gülüp onu daha da sinirlendirdim.

Çünkü neden sikik bir meseleyi ciddiye alayım ki

Tek kaşımı kaldırıp dudak piercingime dil atmıştım.
Saniyelik bakışları dudaklarıma kayıp tekrar gözlerime baktı.

"Tek vukuatın bu olsa, okula geleli 2 hafta olmasına rağmen şikayet üstüne şikayet ! Kaşlarını çatıp işaret parmağını yüzüme sallayarak bak bana serseri ben diğer dekanınıza benzemem tepemin tasını attırma adam gibi okuyorsan oku yoksa kapının önünde bulursun kendini!" Demişti tek solukta .
Ben onu sakin bir tavırla izlerken en az haftanın 5 günü duyduğum cümleleri bugünde duyunca pek bişi değişmemişti benim için...

"Dün attığım fotoğrafın hoşunuza gitmediğini söylemeyin bana bay kim" diye sahte bir şekilde yakındım ve üzgünmüş gibi dudaklarımı büzdüm ama beş saniye sürmüştü "sexy olduğum için şuan burda terbiyesiz muamelesi görüyorum resmen " dedim.

Saçlarımı dağıtıp kaşlarımı çatmıştım . Masanın etrafında dolanıp tam karşıma gelmişti.

Kırmızı görmüş boğa gibiydi hızla yanıma gelirken zerre yerimden hareket etmedim.
Hızlı soluk alıp veriyordu.

"Anlaşıldı sen iyi bir ders almadan adam olmayacaksın " dedi. Aramızda ki mesafeyi kapatıp ona yaklaştım.

"Cezalarınız ve katı kurallarınız bana sökmez bak kim ,ayrıca size yanlışlıkla attığım fotoğraf içinde bana ceza veremezsiniz." Artık çok sinirlenmiştim bu adam sabah sabah beni azarlamaya çağırmıştı resmen şimdi ne güzel uyuyacaktım ben .

"Beni tanımadığın için böyle la bali la bali konuşman normal ama sana çok güzel tanıtacağım kendimi jeon " demişti.

Ona biraz daha yaklaşıp ;
" Sizde beni tanımamışsınız , ben arsız kural dinlemeyen hırçın ve bu okulun serserisi jeon jungkook zamanla bu dediklerimi yaşayarak doğrularsınız zaten,şimdi geç kaldığım dersime gitmem lazım. " diyerek ona sürtünerek sandalyede ki çantamı alıp göz kırparak hızlıca kapıya yöneldim.

" Haaa bu arada bı papatya çayı içmenizi öneririm ,gerçi bu sinire papatya bahçesini de toplayıp içseniz kâr etmez de neyse ..." Dedim gıcıklığına ve sırıtarak odadan çıktım.

Şükür ki hızlıca kaçmıştım yoksa dırdırı bitmeyecekti. Derse girmek yerine şuan da boş olan öğretmenler odasına girip yatmayı planlıyordum.
Öğretmenler odasına yönelip önce bir kapıyı tedbir amaçlı çaldım ses gelmeyince de içeri girdim. Ve kapıyı kilitledim yarım saat boyunca uyurdum sonra zil çalmaya yakın odadan çıkar sınıfa giderdim...


Bebekleriim oy ve yorumunuzu eksik etmeyin elimden geldiğince iki fic'ime de yb atıyorum inşallah beğenirsiniz
Sulu sulu öpüyorummm 💞😚💦


Wrong message ⁉️ TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin