2 BÖLÜM -"24 SAAT"Oy ver yorum yapmagi unutmayın …💓🤍
İyi okumalar…💓🤍
***
O burdayı…Ateş Karan Haznedaroğlu burda…
Nasıl….nasıl buraya gele bilirdi…
Eğer bu bir ruyaysa hemen uyanmak istiyorum…
Benim geldiğimi gören koruması 'abi yenge'dediginde her kesin gözleri beni buldu.
"Ha…kediside geldigine göre bu saçma konuya açıklık getirelim"dedi Miran abim.
Neye açıklık getirmeliyiz ki? Hayır,hayır olamaz,lütfen söylememiş ol ne olur.kendimi toplayıb konuşdum.
"Neye açıklık getirmeliyiz abicim?"
"Bu beyfendi senele konuşmak istiyormuş"dedi Mirza abim eli ile Ateşi göstererek.
"Hangi beyfendi abi?"dedim sanki bilmiyormuşum gibi.
Tam abim cavab vericekti ki o konuşmaya başladı…
"Bence sen gayet iyi biliyorsun kim olduğunu…"dedi
Konuşmak için dudaklarımı aralamisdim ki yine konuşmaya devam etdi.
"Her neyse üstüne bir şeyler giy gel acil konuşmamız lazım Hazal"dedi
Konuşması biter bitmez Bevan abim başladı.
"Yok ya başqa arzun…Hazal hiç bir yere gitmiyor ne konusacaksaniz burda konusacaksiniz."
Bende gitmeye çok meraklı digilim abicim ama burda konuşursak ev halkının yarisi hastanede, yarısı da mapushanede olur bunu gözle alamam.
"Tamam dışarda bekleyin üstümü değiştirip geliyorum"diyib acele ile odama çıktım.
Hemen giyinme oldasina gidib beyaz bir elbise seçdim,güzel bir elbise idi sadece göğüs dekoltesi var buda benim için sorun diğil.
"Giydiği kıyafet ☝️"
Bu sefer saçımı açık birakdim, ayakkabılarimida giydikden sonra çantamı alarak odadan çıktım.
Aşağı indiğimde birakdigim gibi duruyordular."Ben hazırım çıka biliriz"dedim Ateşe
O ise konusmak lütfündən bulunmadı ve başı ile çıkmamı gösterdi.Sanki konuşsa ölücek, Allah'ın öküzü işte ne olucak.Soylene söylene dışarı çıktım,arabanın önünde durub onu beklemeye başladım.Zaten benim arkamca çıktığı için çok beklememe gerek kalmadı .
"Arabaya bin"dedi sanki karşısında koruması varda emir veriyor beyfendi.ya Sabir çəkib arkaya geçib oturmak istiyordum ki
"Öne!"diyince mecburen öne oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kül Mezarlık
Actionİki beden tek kalp.... İntikam ateşi ile kavrulmuş,acımasız adam.... Her şeye rağmen ayakda duran, güclü kadın.... Ateş Karan Haznedaroğlu &Hazal Saraçoğlu "bu gerçek evlilik diğil" "hmm..peki bunu sen ve benden başka bilen varmı karıcığım" "bana ka...