4⋆

293 42 19
                                    

Odadaki mankenlerden biri hareket ediyordu. Ve onu yakalamış ve duvara götürüp kollarını kilitlemişti.

Herşey ani geliştiği için baka kalmıştım. Manken yerine geçip durmaya devam etti.

Hemen ismini bilmediğim ama tarzını beğendiğim çocuğun yanına gittim.

"iyi misin birsey oldu mu?"

"iyiyim sagol. ama galiba bana yardım etmen lazım"

Onu ordan çıkartmayı ne kadar denesem de başaramamıştım.

"Galiba beni burdan çıkarman lazım sana güveniyorum"

Demişti. Bende zaman kaybetmeden başlamıştım. Etrafıma bakınmaya başladım ve 10 dakika kadar sonra ilk odadaki sifreyi çozüp sandığı acmistim. Sandıktan anahtar çıkmıştı. Sandıktan şifre çıkıcagını düşünmuştum çünkü onu nasil ordaki kilitten çıkarıcaktım ki?

Anahtarı elime alıp etrafıma bakındım. Odada başka bir kapı daha olduğunu yeni farketmiştim. Hemen gidip anahtarı denedim. Ve olmustu kapı açıldı.

Ne demek başka bir oyun daha var? O hala orda kilitliydi ve ben tek başıma şifreleri çözmeye çalışıyordum.

Odada 4 tane 10lu puzzle kutusu vardı. Bunları yerlerine takıcaktım galiba. Sıra sıra hepsini yapmaya başladım.

İlkini bitirince birden yukarda sayı çıktı. Galiba 4unude bitirip sayıları birleştirip adını bilmediğim çocugu kurtarabilirdim.

Sevinçle puzzle'ları bitirdim ve sayılara tekrar baktım.

" 2 - 8 - 6 - 4 "

Sırayla hepsini aklımda tutarak tatlı çocugun yanına döndüp ve kilidi hemen açtım.

"Oha harikasin"

"Sonra tesekkur edersin hadi çıkalım şurdan"

Hafifce onun bileğinde tuttum. Puzzle'ları bitirdiğim için acılan kutudan çıkan başka bir anahtarıda alıp çıkış kapısını açtım.

Aslında ikimizde çıkıs olduğnu düşünmuştuk ama degildi.

Odaya girdigimiz anda gyuvinin sesi gelmisti.

"Sonunda gelebildiniz 10 dkdir sizi bekliyoz bu odada"

Bütün çiftler çıkmıştı odadan son olarak bizde çıktıktan sonra 10umuz bir araya gelerek başka bir şifre çozup bu odadan da çıkmamız lazımdı. Bu oda çok daha büyük ve korkutucuydu.

Adını bilmediğim hoş çocuğun korktuğunu anlamiştim. Arkadan korkunc sesler gelince bana yanaşıyordu. Tatlı.






Yarım saatin sonunda son odadan da çıkıs yapmiş hepimiz yorgun düşmüştük. Kolumdaki saate baktığımda saat çoktan 9 olmuştu.

Ama bayada eğlenmiştik. Ben hala ismini öğrenememiştim. Ve birazdan dağılacaktık evlerimize o yüzden sormam lazımdı.

Sessizce yanına gitmeye başlamıştım. Telefonuna bakıyordu.

"Şey selam"

"Aa hanbin bugün için tesekkur ederim"

"Rica ederim bu arada şey ismimi nerden biliyosun?"

"Arkadaşların söylerken duydum"

"Hm anladım. Peki sen benim adımı biliyosun madem ben neden seninkini bilmiyorum"

"Oh pardonn unutmuşum ben zhang hao"

"Çok güzelmis isim tam sana uyuyo"

"Sağoll"

"Peki seninle nereden konuşabilirim?"

"Numaramı vereyim hemenn"

Numarasını almış isminide öğrenmiştim. Yarın kesinlikle yazacaktım.

"Hadi gidiyoruz biz iyi geceler hepinize"
Taerae konuştuktan sonra onlarda el sallaıp iyi geceler dedikten sonra hepimiz dağılmıştık evlerimize.

























Selamm⋆

Şimdi ayni evde kalanları söylemem lazım.

Taerae-Junhyeon
Jiwoong-Gyuvin
Hanbin tek
Gunwook-Yujin-Hao
Matthew-Ricky


scary house ⩩ haobinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin