Hao'danSabah erkenden alarmımın çalmasıyla uyanmıştım. Sabahları çok birşey yiyemiyordum ama yinede dün gunwook'un yaptığı kekten bir tane ağzıma atmıştım. Dün akşamdan hazırladığım kombinimi giyindikten sonra son kez kendime baktım.
Güzel görünmek istiyordum neden bilmiyorum. Zaten dün rezil olmuştum bunu telafi etmek için güzel giyinmeye çalıştığımı düşünmüştüm. Çünkü hanbin'in tarzını baya seviyordum. Ve ona özenmiştim galiba.
Hao'nun kombini
★
Sonunda son zilde çalınca ricky ile toparlanmaya başlamıştık. Ricky ile aynı sınıftaydık. Toparlandıktan sonra beraber sınıftan çıkıp diğerleri ile de bir araya gelmiştik.
Parkta diğerlerini beklerken bir çardağa oturmuştuk. Sesleri geldiğinde ise kafamı oraya çevirmiştim. Hanbinle göz göze gelmiştik anında. Sonrasında baştan aşagı süzmüştüm. Yine çok güzel giyinmişti şaşırmamıştım. Çünkü instagram hesabını bulup stalkladım ve her postunda aşırı iyi giyinmişti.
Hanbin'in kombini
★
Beraberce gyuvin'in kafesine gittik ve içecek söyledik. Ortamdaki herkes kahve tarzı birseyler siparis ederken ven karpuzlu içecek istemiştim.
Gyuvin siparişleri alıp hazırlamaya gidicekken ricky'yi de yanına çağırıp yardim etmesini istemisti.
Hanbin de bana bakıp güldü.
"Noldu neden gülüyorsun hanbin. Dur dur yüzümde birsey mi var"
Demiş ve hemen masadan kalkıp tuvalete koşmuştum. Çoğu okul çıkışı buraya geldiğimiz için yerini biliyordum nasil olsa.
Kendimi hemen tuvalete attım ve aynaın karşısına geçip yüzüme bakmaya başladım. Yüzümde herhangi birsey yok gibiydi.
Yüzüme bakmaya devam ederken arkamdan ses geldi.
"Hey hao yüzünde hic birsey yok bakmayı bırak artık"
Arkamı döndüm ve hanbine cevap verdim.
"Ne o zaman neye güldün"
"Sadece karpuzlu içecek tercih etmene güldüm. Özür dilerim yinede korkmus görünüyordun"
Gülerek konuşmuştu.
"Karpuz sevmez misin"
"Hayır severim. Sadece tatlı geldi o halin"
Duraksamıştım. Kesin şuan kızarmıştım. Hayır hayır hao sakin ol birsey yok birsey yok.
"Sağol"
O an sadece bunu diyebilmiştim.
Sonrasında masaya geri dönmüştük ricky ve gyuvinde elinde içeceklerle gelmişti.
Gyuvin'i bilemem ama bizim rickymiz(öğretmenimiz) kesinlikle gyuvinden hoşlanıyordu. Hatta bunu bir kere söylemişti.
Ricky zaten gyuvini önceden taniyordu ve ondan hoslanıyordu. Onun yüzünde her okul çıkısı bu kafeye gelir olmuştuk. Ama şimdi gyuvin çağırmıştı bizi.
Geçen saatlerde herkes iyice kaynaşıp sahbet etmişti. İçeceklerimizide tatlılarımızıda bitirmiştik.
Gunwook kolundaki saate bakarak konuşmuştu.
"Oha saat kaç olmuş benim dizim başlicak şimdi gitmem lazım"
"Ne izliyon gunuk" -taerae
"My lovely liar izliyom" -gunuk
"Ciddi misin bende izliyorum. Acilen dedikodu yapmamız lazım dizi hakkında" -tae
"Oha evet yapalım bir ara. Neyse hadi gidelim eve yujin ve hao" -gunuk
"Aynı evde mi kalıyorsunuz" -hanbin
"Matthew ve ricky aynı evde kalıyo bide ben gunwook yujin" -hao
"Bizde de gyuvinle jiwoong bide ben ve taerae. Hanbinde zengin olduğ için tek başına oturuyor" -junhyeon
"Hm anladımm" -hao
"Neyse dağılıyo o zaman herkes görüşürüz yine" -jiwoong
"Görüşürüz"
★
Hanbin'den
jiwoongda seobin ile buluşucam diyip gitmişti.
Onlar gittikten sonra biz biraz daha oturup konuşmaya devam etmiştik.
Ve birden gyuvin bombayı patlatmıştı.
"arkadaşlar biz ricky ile olcaz gibi ya"
Hepimiz "nasıl" bakışları atmıştık ve sonunda taerae sormuştu.
"nasıl oldu çabuk dökül"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
scary house ⩩ haobin
Short Storyhanbin,gyuvin,taerae,junhyeon ve jiwoong bir gün korku evine gitmeye karar verir. Başlangıç : 18 ağustos 2023 Bitiş : 20 eylül 2023