Jack

99 14 6
                                    

#HATIRLATMA

Lavaboya gidip işlerimi bittirdim. Annemin yanina aşağıya indim. Annem kahvaltı masasında beni bekliyordu.Biraz daha sakindi. Masaya oturdum.

Katniss: Sily sen bir vampir ve kurt adamın kızı olduğun için evrenin tek kurtarıcısısın.

Sily: İnanamiyorum anne (kapıyı çarpıp ciktim.)

Annemin en yakın arkadaşının yanına gittim.

Sily: Jack evde misin?

Jack:Sakin ol sily burdayım.

Sily: Olanlara inanmayacaksın. (Tüm olanları anlatım)

Jack'in soğuk kanlı davranışları karşısında şok oldum.

Jack:Annen haklı Sily ve bende annenle aynı durumdayım.

Olanlara daha fazla dayanamıyordum. Dışarı çıktım koşmaya başladım ve birden kendimi yerde buldum. Jack beni teselli ediyordu. Olanları anlamamı gerektiği gibi davranmamı istiyordu ve haklıydı. Bir anda annem geldi.kafamı karıştıran bir tek soru vardı? Anneme açık açık sordum.

Sily: Babamın kurt adam olduğunu söylüyorsun. Sende bir vampirsin pki ben kimim!?

Katniss: Bu olayları düzeltebilcek ve Jardon'u yenebilicek tek kişisin.

Artık herşeyi kabulendim.

#Katniss'in ağzından

Tam 3 ay oldu.Jack hergün Sily'nin yanındaydı. Sily jack çok seviyordu herşeyi onunla paylaşıyordu. Bu durum bizi jack'e yakinlaştırmıştı.

#Sily'nin ağzından

Kendimi daha iyi hissediyordum. Neden ormanda yaşadığımızı sosyal hayatımın olmadığını okula gitmediğimi şimdi anladım.

Ormada tek başıma yürüyordum.Farkında olmadan evden baya uzaklaşmiştim.Hava kararmak üzereydi. Ormanda tek başıma olmadığımı birinin beni takip ettiğini fark ettim !!!!!

Yorumlarınız benim için çok önemli. Yıldıza dokunmayı unutmayın ^-^

YASAK BİRLEŞMEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin