HATIRLATMA#Sily'nin ağzından
Kendimi daha iyi hissediyordum. Neden ormanda yaşadığımızı sosyal hayatımın olmadığını okula gitmediğimi şimdi anladım.
Ormada tek başıma yürüyordum.Farkında olmadan evden baya uzaklaşmiştim.Hava kararmak üzereydi. Ormanda tek başıma olmadığımı birinin beni takip ettiğini fark ettim !!!!!
Yavaşça arkama döndüm. Karşımda uzun boylu , iri yapılı , mavi gözlü , kıvırcık saçlı daha önce hiç görmediğim biri vardı.
İrkilmiştim.....Adam gözlerini dikmiş bana bakıyordu. Kim olduğunu sorduğumda cevap veremedi...
Bayılmışım. Gözlerimi açtığımda karanlık bir odanın içindeydim. Kendimi farklı hissediyorum.
Hiçbirşeyin eskisi gibi olamıyacağını biliyordum.Gözlerimi kapattığımda annemi ve jack görüyordum. Heryerde beni arıyorlardı , çok endişeli görünüyorlardı. Jack anneme beni Jardon'un kaçırdığını söylüyordu.
(Sily bunları rüya sanıyordu ama aslında tüm olanları görüyordu)
#Katniss ağzından
Katniss: Sily'e ne olmuş olabailir.
Jack: Bilmiyorum katniss ama aklıma jardon'dan başka birisi gelmiyor.
Jack'le jardon'un yanina gitmeye karar verdik.
( Sily bu olayların hepsini görüyor. Katness ve jack bu yolda yaşayacakları zorlukları da.
Sily rüyasında "Anne anne buraya gelme çok kötü şeyler olucak " diye sayıklarken birden gözlerini açtı. Terlemişti.
Sily: Buda neydi! Burası neresi çıkarın beni burdan diye bağırmaya başlamıştı taki tepesinden gelen ışığı fark edene kadar...Ayağa kalktı ve o ışığın geldiği küçük aralığa ulaşmaya çalışırken bir ses duydu tam olarak duymamıştı ama soyle diyordu."Sily'nin babası ortaya çıkmadan onları öldürmeliyim."
Sily bunları duyunca şok oldu ve ağlamaya başladı babası yaşıyordu.
Bir yandan annesini bir yandan babasını düşünüyordu kafası çok karışmıştı.Küçük karanlık bir odanın içinde ne yapabilir diki?
Arkadaşlar yorumlarınız benim için çok önemli... Hatalarım varsa söyleyin ☆ dokunmayı unutmayın....^_^