#Hatırlatma
Eve geldiğimde çok yorgundum. Hemen uyudum rüyamda babamı gördüm bana ' her şey güzel olucak korma, sen çok güçlü bir kızsın kimse seni yenemiyicek' diyordu. Neden bahsettiğini anlamamıştım.
Anneme anlatım.
Annem:Sana söylemediğim şeyler var Sily.
Ben:Evet dinliyorum anne.
Annem: Sözümü kesme lütfen olurmu.(Kafamı salayarak onayladım).
Annem:Senin baban kurt adam Sily.
Ben:Ne benle dalgamı geçiyorsun.(Bir an annemin kendinde olmadığını düşündüm)
Annem: Doğa kanunlarına göre bir kurt adamla vampir evlenemez.Ama senin babanı görür görmez aşık oldum. Gizli bir şekilde evlendik sen doğuduktan sonra daha fazla saklayamadık babana ceza verildi uzun yıllar göremedim onu bir zindana koydular. Bizide babandan uzaklaştırdılar. Babanın cezası bittikten sonra bizim yanımıza geldi. Jordon (jardın) onu kimse yenemiyor çok güçlü bir vampir babanı öldürdü.
Annem ağlıyordu çok kötü bir durumdaydı ben ise şokdaydım. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Annemi sakinleşmesi için yatak odasına götürdüm. Uyumak istediğini söyledi. Odama gittim kafamdaki sorular beynimi kemiriyordu resmen.
# Sabah
Lavaboya gidip işlerimi bittirdim. Annemin yanina aşağıya indim. Annem kahvaltı masasında beni bekliyordu.Biraz daha sakindi. Masaya oturdum.
Katniss: Sily sen bir vampir ve kurt adamın kızı olduğun için evrenin tek kurtarıcısısın.
Sily: İnanamiyorum anne (kapıyı çarpıp ciktim.)
Annemin en yakın arkadaşının yanına gittim.
Sily: Jack evde misin?
Jack:Sakin ol sily burdayım.
Sily: Olanlara inanmayacaksın. (Tüm olanları anlatım)
Yorumlarınızı bekliyorum. En yakın zamanda hikâyenin devamını yazacağım. Yıldıza dokunmayı unutmayin.bb ⊙_⊙