Өнөөдөр Ню-Ёоркийн гудамж бусад өдрүүдийн л адил хөл хөдөлгөөнтэй байна. Чихэвч зүүн хэн нэгэнтэй ярин бичиг зааснуудаа зэгцлэн алхах завгүй оффисын ажилтан , дөнгөж саяхан авсан халуун коффегоо барин такси хүлээн зогсох нэгэн , скүүтрээ унан хүмүүсийн дундуур хөнгөн сүлжин явах ахлах сургуулийн сурагч , цаг руугаа харан гүйлтийн цагаа хэмжих эмэгтэй , шарж буй халуун хот догоо эргүүлэн дараагийн үйлчлүүлэгчээ хүлээн зогсох замц нь тос болсон хот догны залуу , цагийн ажилаасаа хоцрон хамаг хурдаараа гүйх шинэхэн оюутан , өглөөний түгжрэлд нээрвээ баран бухимдах таксины жолооч гээд хүн бүр л завгүй гэх чинь өөрийн амьдарлаар амьдарч байв.
Энэ бүх үйл явцыг хажуунаас нь ажиглан суух Сүжи аягатай цайнаасаа балган зөөлөн инээмсэглэж харагдав. Тэрний хажууд харин Сүжиг ажиглан суух Клое: Энд таньд таалагдаж байгаа бололтой тийм үү хадагтай?
Сүжи Клое руу харан: Яасан?
Клое: Та инээмсэглэж байна. Бас хэдэн өдөр байгаагүйгээрээ тайван харагдаж байна.
Сүжи: Зүгээр л намайг энэ нийгэмд байхгүй байх 5жилийн хугацаанд амьдрал явдагаараа явж байж дээ л гэж бодсон юм. Надаас бусад нь бүгд өөрийн гэсэн амьдралтай завгүй , гунигтай бас жаргалтай байна ... атаархамаар ч юм шиг .
Клое эргэн тойрнооо харан: Тэгж амьдрах сайхан байдаг болов уу?
Сүжи: Сайн мэдэхгүй л юм ... Гэхдээ ядаж л тэд эрх чөлөөтэй.
Клое: Тэгвэл сайхан байх нь ...
Энэ үед тэр хоёрын яриаг таслан Сүжигын чихэн дэх холбоогоор Жон Сүг: Эрт ирсэн байх чинь.
Сүжи зөөлөн инээмсэглэн: Өглөөний мэнд.
Жон Сүг: Та хоёр их тайван харагдаж байх чинь юу хийж байгаа юм.
Сүжи: Өглөөний цай ууж байна. Эргэн тойрноо ажиглангаа.
Жон Сүг: Гэхдээ замын хажууд чимээтэй биш байна уу? Цэцэрлэгт хүрээлэнд л сууж байгаа юм шиг харагдаж байна.
Сүжи: Хүн ихтэй газарт дургүй юм уу? Надад лавдаг таалагддаг уусаж шингэхэд амар байдаг юм. Чи хүсвэл бидэнтэй нэгдэж болох л юм.
Жон Сүг: Зүгээр дээ. Би аль хэдийнээ өглөөний цайндаа хот дог идчихсэн. Та хоёрт ч бас санал болгож байна их амттай шүү.
Сүжи: Тэгвэл мэдээж амсаж үзэлгүй яахав.
Клое хэсэг чимээгүй сууж байгаад: Лор... бишээ Жон Сүг юу гэж байна?
YOU ARE READING
Өөртөө зориулж төгс эхнэр бэлдэх
ActionЗүрх сэтгэлийг чинь авна гэж шунахгүй учир санаа зовох хэрэггүй !! Харин өнөөдрөөс авхуулаад чиний амьсгалсан амьсгал бүр зөвхөн миний төлөө байх болно .... Үзэсгэлэнт эхнэр минь !!