Хурц тусах нарны гэрлийг гараараа хаан бага зэрэг ярвайн зогсох Сүжи өөрөөс нь холгүйхэн юм янзлан зогсох шинэ багшдаа хандан: Бид өдөржин гадаа байх юм уу ?
Жин: Тийм ээ ! Тэр сонин газар доор олигтой юм харагдахгүй байна лээ. / над руу эргэж харан/ Чи дургүй байна уу?
Сүжи: Үгүй ээ ! Дуртай байна. Би ч бас тэр газарт дургүй.
Жин: Тэр мөнгөтэй залуу чамайг энд байлгаж байгаа юм уу ??
Сүжи сулхан өнгөөр: Тийм ээ ... тэрээр зүүн гар дахь хуримын бөгжөө барин доош харав.
Жин Сүжигийн байдлыг хараад тэрэнд ойртон: Нэг зүйл асуумаар байсан юм. Тэр залуу та хоёр гэрэлчихсэн юм уу ? Наад бөгж чинь чиний насны охины зүүх зүйл биш.
Сүжи доош харсан чигээр: Би тэрний сүйт бүсгүй байгаа юм ...
Жин: Тэгвэл яагаад энд байгаа юм?
Сүжи: Хичээл заалгах гэж л ...
Жин тэрэн лүү хэсэг харж байгаад тэрний үсийг сэгсийлгэн: Ойлголоо! За тэгвэл дараагийн хичээл дээ орцгооё!
Сүжи Жины бэлдсэн зүйл дээр очвол жижиг дасгалын хэрэгсэлүүд байв. Сүжи гайхан: Эд нараар яах гэж байгаа юм?
Жин: Чамайг жаахан булчинтай болгох хэрэгтэй. Чи ернө бууг хэр хүнд болхыг мэдэх үү?? Чиний наад нарыхан гар чинь барих нь битгий хэл өргөж дийлэхгүй.
Сүжи: Тийм том буунаас эхлэх юм уу? Гар буу байж болно биздээ?
Жин: Мэдээж гар буунаас эхлэх болно. Гэхдээ чи үргэлж гар буугаар буудахгүй тийм болхоор гаранд чинь булчин хэрэгтэй. / Сүжид жижиг гантил өгөөд/ Дээшээ доошоо болгоод өргөөд зогсож бай.
Сүжи: Гэхдээ би хангалттай хүчтэй юмсан.
Жин инээн гарныхаа хэсгийн цамцаа хойшлуулан булчингаа чангалаад: Энийг чинь хүчтэй гэдэг юм. / Сүжиг дахин хараад/ Чи ернө хоол иддэг юм уу?
Сүжи: Намайг ёжолсон асуулт асуух сайхан байна уу ??
Жин толгойгоо сэгсэрэн: Чи үнэхээр болоогүй байна. /тэрээр тэдний ард байх хамгаалагч руу харан/ Хөөе чи! Тэр баян залуу руу залгаад энэ охин чинь турж үхэх гэж байгаа юм шиг нарийхан бас ямар ч булчин мах гэж алга хоол унд явуул гэж хэл!
YOU ARE READING
Өөртөө зориулж төгс эхнэр бэлдэх
AksiyonЗүрх сэтгэлийг чинь авна гэж шунахгүй учир санаа зовох хэрэггүй !! Харин өнөөдрөөс авхуулаад чиний амьсгалсан амьсгал бүр зөвхөн миний төлөө байх болно .... Үзэсгэлэнт эхнэр минь !!