3. fejezet: Menekülés

18 1 0
                                    

*Y/n szemszöge*

Egyszer csak valaki lezuhant az égből és Eren nyakát szurta átt. Össze esett a titán és az ember kiemelkedett. A füst mindent el lepett és nem láttuk ki az.

Jön valaki a füstből kifele alacsony ember kezébe Erenel.

-Levi-kiabálja Hanji-azt mondtad nem jössz el.

Mikasa futott oda Erenhez ahogy Levi lerakta a kezéből. Én lefagyva néztem az eseményeket de hősies ez a srác.

-Igen de szólnom kellet hogy itt a katonai rendőrség-mondja Levi Erwinnek.

Erwin csak bólint és ül is fel a lovára.(nem Jean)

-Levi te gyere velem Hanji Y/n menjetek és vigyétek el Erent a patakhoz aztán a végeztünk küldünk katonákat.

Ezzel el is lovagolt vissza fele. Levi vett ránk egy pillantást és ment a szemöldök után. Kis csicska.

-Gyere Hanji menjünk A TÖBBIEK MEG MENJENEK VISSZA HÁT HA BAJ LESZ LEGYEN ERŐSITÉS-üvöltöm a katonáknak.

Mikasa megállit és néz rám aggódó egybe dühös szemekel. Én csak egy nézést vettem rá hogy nem jöhet velünk. Felkaptam Erent és mentem is Hanji utánunk.

*Patak fele*

Hanji kussba volt ami kész csoda ha róla beszélünk. Nagyon beszédes ember. Szegény néha engem a sírba visz hogy annyit dumál de most baj van érzem.

-Hanji minden rendben?Csendes vagy -nézem érdeklődve.

-Igen csak gondolkodtam hogy....mit keres a katonai rendőrség nálunk és miért kell elvinni Erent ennyire messzire.

Jogos volt amit mondott tényleg én se értettem. Remélem Erwin és Levi tudja mit csinál.

Eren felkelt ezzel megszakítva a gondolkodásom.

-Jó reggelt csipketitán-mosolyog Hanji Erenre.

-Hol vagyok?-kérdi fáradtan a fiú.

-A lovamon kapaszkodj most be gyorsítunk-szólok hátra Erenhez.

Gyorsabban kezdünk el lovagolni a lovon. (direkt irom a lovon tudom kik vannak wattpadon). Eren a csípőmbe kapaszkodik. Hanji már megelőzött minket mire én lassítok.

-Eren miért vadultál meg?-nézek hátra zöld szemű fiúra.

-Nem tudom nem emlékszem semmire-fogja a fejét.

-Kár.

Hanji jön vissza fele.

-Követnek minket érzem-szólal meg Hanji.

-Menjünk gyorsan Eren csere hogy ne lássanak téged.

Helyet cseréltünk a lovon erre pont egy lövés jött. Pont eltalálta a kezem és súlyosan vérzett de nem érdekelt
Elindultunk nagyon gyorsan és csak menekültünk.

Hanji leszált a lóról.

-MENSD ERENT FELTARTOM ŐKET-üvöltöte a barna hajú nő.

Eren vágtatott végül elájultam mert kaptam még egy lövést a hasamba......

Te Más Vagy (LevixReader)Where stories live. Discover now