7. fejezet

19 1 0
                                    


-Megtaláltak-mondja az Jean.

-Tch pakoljatok elbujunk az erdőbe-parancsol Levi.

Jean tiszteleg és fut is a többieknek szólni.

-Nem kéne megtudniuk hogy mi történt és hogy szeretlek téged...-motyogom

-Tudom

-De te is akkor ezt érzed?-félek a választól. Mivan ha csak játszik velem.

-Ja én is azt érzem de nem ezzel kéne foglalkoznunk hanem hogy tisztára mossuk a nevünket-közbe csomagolja össze a dolgokat.

Próbálom felvenni az öveket meg a 3D felszerelést nem tudok le hajolni hogy a lábamon meg igazitsam az öveket. Félek megkérni Levit de muszáj lesz így nem indulhatok el.

-Levi?-nézek hátra mert a hátam mögött van.

-Megyek számitotam erre-le térdel elém és le teriti a térdére egy rongyot-a rongyra rakd a lábad nem akarom piszkos lenni- ugy is tetem ahogy mondta és segített.

Teljesen elpirultam ahogy a combomat fogdosa aranyos tőle. Miután rám rakta az öveket nyomt egy puszit az ajkamra amibe én bele pirultam.

-menjünk-parancsol és kimegy.

Utána futotam közbe néztem a csapatom hogy megvannak e. Elindultunk az erdő fele ahol már láttuk is hogy a Katonai rendőrség a házat bombázák.

-Ha ránk sötétedik nagyon akkor pihenünk egy biztonságos helyen és le táborozunk Levi Y/n meg én felváltva őrködünk-közli Hanji.

Úgy is lett mentünk míg a sötétség útol  nem ért. Le raktuk a sátrakat és én kezdtem az esti őrködést. Valaki lepket a hátam mögött meghalom es rá tartom a kardomat. De csak Levi volt az.

-Majd nem megöltelek mit keresel itt kint aludj-morgom neki.

-Bocsánat hoztam teat és tudod hogy nem vagyok képes nélküled aludni

-Köszönöm. Akkor ide ülsz?

Levi csak bólintott és azonal le ült mellém. Érzem hogy a keze a combomra vándorol mikor elveszem a bögrét. Nézzük a csillagos eget olyan gyönyörűek meg a hold is. Rá nézek Levire aki engem bámul.

-Mit bámulsz?

-Csak a szép dolgokat

Körbe nézek gyorsan hogy hol látt gyönyörű dolgot közbe mosolygok.

-Baka-szól Levi aztán a számhoztapad a nyelveink csak táncolnak.

Bemegyünk a sátorba. Kicsit aggódok hiszen valakinek figyelni kéne hogy mikor jönnek de ....csak nem lesz gond.

Te Más Vagy (LevixReader)Kde žijí příběhy. Začni objevovat