1. fejezet:Megbeszélés

55 1 0
                                    

(ha valami hibát észleltek azonal írjatok
Helyesírásomat nézétek el próbákoztam helyesen le írni de hülye vagyok
De jó olvasást <33)




*emlékezés*

15 éves voltam genszter a föld alatti városban. Egyszer csak elkaptak a felderítő egység pontosabban Erwin és csapata. Akkor nem igen szívleltem őt sok embert megölt köztük a barátaimat is akik csak miattam csatlakoztak ehez az egészhez. Gyűlölöm meg akartam ölni azóta már megváltozott a véleményem.

*jelen*

Hadnagy lettem és megkaptam az új beosztottak köztük az egyetlen embert aki rendel kezik titán képeségel. Pedig a kis törpe ígérte meg hogy ha átt változik megöli de mindegy.

Ülünk az asztal körül és iszogatjuk a teát egyszer csak valaki neki csapodik az ajtónak.
Connie kinyitja és Hanji lépbe az ajtón.

-Képzeljétek élve fogtunk el két titánt.-mosolyog Hanji.

-Meséld Levinek őt biztos érdekli.-szólalok meg.

Hanji ráza a fejét és meséli mire en csak felállok és kisétálok.
Persze az osztagomat hátra hagyjva akit érdekel Hanji beszéde majd jövőre össze futok vele.
Levi pont szembe jött velem és megállított.

-Oi kölyök....este megbeszélés Erwin szobályaba-nézet rám.
En csak bólintottam es menten tovább.

*Megbeszélésen*

Erwin,Hanji es Levi volt ott.

-Mint tudjátok jövő héten elmegyünk az erdőbe a nőstény óriás ért gondoljuk Erent fogja követni tehát biztonságos ha Levi es Y/n maradnak ott Erenel az erdőbe be csalogatjátok őt Hanji te meg velem maradsz.Eddig érthető?

-Igen-mondtuk egyszerre.

-rendben Y/n osztagja megy a keleti oldalra Hajni osztagja meg a nyugatira de ezt nekik más hogy fogjuk elmondani nem tudhatják meg de a legfontosabb nem megölni a titánt se a benne lévő embert-fejeztebe Erwin es a mondokája végén rám es Levire nézet.

-Tch ne néz így rám legutóbb az ő hibája volt-védekezet a törpe.

-TE HIBÁD IS VOLT NEM MONDTAM HOGY ÖLD MEG.-kiabáltam rá.

-ship-szólal meg a szemüveges nő.

-mit mondtál négyszemű?-néz rá agreszivan Levi.

-Elég legyen-szól ránk Erwin-menjetek ennyi volt az egész és remélem mind tudjátok akkor a dolgotok.

Bólintunk és kimegyünk.
Bemegyek a szobámba es pár perc múlva kopognak.

-GYERE-üvöltöm.

Levi belép az ajtón sok papíral.

-Hoztam papirokat alá kéne írnod.-mondja unotan.

-Jézusom most egy fél órája fejeztem be az előző kupacot is.-morgom de Levi csak le rakta az asztalra.

-Kupi van hogy tudsz ezen ki igazodni?

-Ne szóljál bele ez az én szobám a tiéd lehet csillog a tisztaságától de én nem vagyok takarító mániás.- mordullok rá.-na de hova raktam a tollam?

-Ott van a földön...-felel a kérdésemre unottan.

Felvettem a tollat és írni kezdtem Levi közbe kiment.

*Levi szemszöge*

Amit Y/n láttam rendetlenséget semmihez nem tudom hasonlítani. Érzek valami nagyon büdös titán szagot Hanji közel van vagy Eren.

-LEVIIIIIIII-fut Hanji a folyosón.

-Nem-tudom mit akar és nem csinalom meg.

-De nem is mondtam semmit csak a nevedet eddig.

-Az épp elég.

-Bunkó vagy, de létszi fogj el nekem egy titánt vagy elmondom a kis titkodat Y/n-nek olvastam a naplód.-huncut mosoly keretében közelebb lépett és csillogó szemmel rám nézett.

-Nem az én naplom hanem Eren-é.

-És mit keres nálad Eren naplója?-még jobban csillog a szeme.

-bazdmeg Hanji-ezután a mondtad után el is mentem Hanji mellet a szobámba.

Remélem nem mondja el Y/n-nek mit gondolok róla ha igen azonnal megetetem egy titánal azt a négyszeműt.

Te Más Vagy (LevixReader)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang