*Levi szemszöge*
Erwinel mentünk vissza. Miért van itt a katonai rendőrség?
Házhoz érünk. Erwin oda megy a rendőrséghez addig én csinálok teat. Oda sétálok és hallgatom a beszélgetés.
-Le kell tartoztatnunk Erwin sajnálom-mondja a katona.
-Gondolom tudom mi miatt-mondja Erwin védekezés kép.
-Sajnálom a király döntött erről
-OI most csak azért mert átt rúgták a falat? És ez a mi hibánk?-szólok bele.
-Nem inkább más a dolog. De sajnálom Levi hadnagy magát is le kell tartoztatni-közelit felém.
-Tch-kikerülöm.
Elkezdem rugdosni míg mozog a többiek csak néznek.
-KAPJÁTOK EL-üvölti a fasz fejű.
Lopok egy lovat és elvágtatok vele. Üldöznek fél uton mikor nem láttnak leugrok a lóról és a bokorba ugrok a ló pedig elfut egy másik irányba. Be vették a cselt mikor már messze voltak felálltam es elindultam a patak felé. Remélem Y/n nincs baja. Megint kezdem hülye fejem.
Közel járok egyszer csak össze futok Mikasaval, Arminnal,Jeanel,Sasha,Connie és Hanji aki a földön fekszik. Pápaszemű egyszer az életben legyél elővigyázatossabb.
Mikasa nekem ront.-Hol van Eren?-kérdezi idegesen.
-Szedd le a kezed Ackerman-mondom unotan.
-HOL VAN EREN?
-Nem tudom de mennünk kell a patakhoz ...Hanji hogy van?-nézek a szemüvegesre.
-Jól nem történt semmi csak le ütöték egy kicsit-mondja Armin.
-Keresünk kaját utána Erent és
Y/n-mondja Sasha.-Csak a kajára tudsz gondolni?-kérdezi Jean.
-Menjünk a patak fele Y/n és Eren ott vár minket biztos-jelentem ki.
Hanjit a vállamra kaptam és elindultunk. Ha bármi baja is esik
Y/n-nek megölök mindenkit.....(Úgy érzem most kéne abba hagyjni a könyv írást.
De köszi hogy végig olvastad remélem neked nem idő pocsékolás lesz.
Puszi:33)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Te Más Vagy (LevixReader)
RomantizmNem nagy szám de ha érdekel olvasd el. Y/n a főszereplő és ahogy a cím is írja össze jön előbb utóbb Levivel lehet de nem biztos. Érezd jól magad.